• 1
  • 2
2005-06-28, 02:14
Medlem
FoXxs avatar
Vilka droger kan man ta i skolan/arbetet utan att det märks att man är trippad?
Citera
2005-06-28, 02:23
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Vilka droger kan man ta i skolan/arbetet utan att det märks att man är trippad?

För det första tycker jag att du ska ta dig en funderare om du går i tankarna att du ska ta droger i skolan/arbetet.

Men för att svara på din fråga så är det väl sådana droger som höjer koncentrationen istället för det motsatta. Så kanske någon centralstimulantia, men det kommer ju att synas på dig att du är påtänd om du inte håller dig till mindre doser.

Så nikotin/koffein/efedrin är väl kanske det som går att bruka utan att någon märker det. Visst kan det hända att det går bra med annat, men kommer du till skolan/jobbet med pupiller stora som tefat är det kanske någon som börjar undra vad du håller på med, och en vacker dag drar de in dig på pissprov..

Så mitt råd är att ge fan i det och punda loss på helgerna istället.
Citera
2005-06-28, 02:39
Medlem
FoXxs avatar
Nja inte så att jag ofta hade tänkt gå trippad till skolan, men kanske bara pröva nångång.
Citera
2005-06-28, 03:13
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Nja inte så att jag ofta hade tänkt gå trippad till skolan, men kanske bara pröva nångång.

Tripp bör endast användas om psykadelia...

Vettiga droger i skolan är nikotin och koffein.

Ett svar som du vill ha är att du förmodligen kan komma pårökt till skolan utan några problem.
Citera
2005-06-28, 10:04
Bannlyst
Droger jag utnyttjat utan att de på skolan märkt:
500 mg DxM
2 st Yellow Pacman
ca. 1 Gram Blueberry

Det roliga med det hela är att ingen har märkt något av dessa på mig!
Men jag undrar med hasch, om man röker på morgonen och NÅGON undrar kan man ju säga att man sovit dåligt, annars tror jag att de e lungt om man röker lite
Citera
2005-06-28, 12:53
Medlem
Spunkbumbis avatar
10mg 2c-t-4 har jag tagit på skolan... ingen märkte nått... fast jävlar vad saker ändrade storlek och hadde sig.. lite svårt att koncentreara sig :P
Citera
2005-06-28, 17:24
Medlem
Unbalanceds avatar
När vi gick i skolan brukade vi roa oss med att dricka sprit och röka brass,
vart aldrig påkommen.. det var riktigt blåögda lärare må jag säga.

Har en polare som tog Ecstasy väldigt ofta när han gick i gymnasiet,
alltså till skolan började han morgonen med några E ...
Citera
2005-06-28, 17:36
Medlem
CrapOramas avatar
Det beror helt på vad du tål.
Citera
2005-06-28, 20:24
Medlem
A-Dmps avatar
I sak är du helt ute och cyklar. Droger ska vara till för festliga sammanhang, och nej, då räknar jag inte med att festa loss i skolan. Vänta ett par timmar och knarka där istället.

Droger är inte alls så roligt som dom kan och borde vara när du inte kan säga till folk vad du tagit och du måste dölja effekterna. Droger är alltid (läs alltid) roligast när du umgås med folk du gillar på riktigt och ni kan gå in i era rus och slipper ha onödiga nojelement.

Så, nej. Nej nej nej. Fast benzo går väl bra...
Citera
2005-06-29, 16:58
Medlem
Lekbarns avatar
Tog en holk ibland under middagsrasterna under min gymnasietid villket oftast var veldigt trevligt , best om man hade idrott med bollspel eller liknande efter.

Kommer ihog en gong do jag o en polare drog en feting holk i parken bredvid skolan en varm sommardag innan idrotten, vi var redigt stenade ner vi kom till idrotten och ner vi kom dit speldes det fotboll och och min po l a re joina de en grupp som tri xxade tillsammans med vor lerare. ( Man ska forsoka holla bollen i luften so lenge so mojligt). Har aldrig haft speciellt bra bollkontroll men nu kunde jag leva mig in i det hela till 100 % , det var helt sjukt jag fick till de om mest omojligaste reddningarna , te x fick in en reddning bakom ryggen med helen och lobbade den over mig och passade den sen till en annan. Det hela var sjukt ball och i ngen merkte ngt forutom min forbettrade bollkensla haha.

Har rogat o strosat runt i skolan med men det var ingen hitt, brukade vara massa snutar som kutade runt der so det var bara nojja.
Citera
2005-06-29, 18:24
Medlem
Shpongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DnOWis
Droger jag utnyttjat utan att de på skolan märkt:
500 mg DxM
2 st Yellow Pacman
ca. 1 Gram Blueberry

Det roliga med det hela är att ingen har märkt något av dessa på mig!
Men jag undrar med hasch, om man röker på morgonen och NÅGON undrar kan man ju säga att man sovit dåligt, annars tror jag att de e lungt om man röker lite
Hur fan pallade du ta DXM i skolan? Och, du TROR att dom inte märkte nått ja :P
Citera
2005-06-29, 19:21
Medlem
IIanas avatar
Har vart stenad i skolan tokigt många gr..
sålänge man inte gör allt för obsena saker så är det lugnt..
fast såklart variera det från person till person.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in