Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Om drottningen är rymdödla är det väl rätt troligt att Diana hade fler rymdbekanta, t.ex från pleiaderna

fattar faktiskt inte vad i Skunkens inlägg som gör dig upprörd - tycker det är minst lika relevant som ditt.
Men mest är jag nyfiken på din källa angående chaufförens promille. För du hittar väl inte på saker?
Rymdödleteorin är ganska väl vedertagen.. Kanske verkar lika otroligt som det andra tramset för de som inte är intresserad och har forskat. Men men.
Jag tycker iallafall att det är helt befängt att hon skulle blivit uppstrålad av plejaderna, och det är uppenbart att "Skunken" som du kallar honom bara ville skoja lite på min bekostnad.
Förstår inte varför du ens debatterar det, då det är uppenbart.
Det är INTE på samma "nivå" som teorin att hon skulle vara en rymdödla. Men jag förstår - som sagt - att för de som inte är intresserade och har forskat ser de två "teorierna" som lika absurda.
Källa angående chaufförens promille? Har ingen källa att hänvisa till. Men vad jag minns, det var trots allt ca 10 år sedan jag var intresserad av detta fallet - så har jag för mig han hade 2 ggr över den brittiska gränsen för vad man får lov att köra.
Och han var alkoholist sedan många år. Han körde säkert bättre full än nykter, men det är ju subjektivt. I vilket fall är två gånger över gränsen som alkoholist verkligen inget som skulle göra att han krashade. Men såklart är ju det subjektivt hur man tolkar det, och vem man frågar.
Frågar du en alkis så är två gånger över gränsen = nykter.
Frågar du en nykterist eller advokat eller liknande så är det ju = full.
Men men, jag har tyvärr ingen källa och har ingen ANING om var jag läst detta någonstans, tyvärr. Så vi kan ju glömma att jag sa det om du vill och lägga detta åt sidan huruvida han var nykter eller inte.