2013-10-16, 00:02
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Knappast.

Oemotsägliga bevis för mordet på henne presenteras på löpande band
Gå inte den totalt efterblivnes väg Om hon skulle varit gravid är för helvete inget bevis för att hon mördades. Även för att komma från dig som aldrig skrivit en vettig mening så var det nog fan i mig det mest idiotiska jag sett Alla som läser den här tråden är nu en gnutta dummare efter att ha läst ditt osammanhängande svammel. Säg förlåt!
Citera
2013-10-16, 02:29
Medlem
02-02-2012s avatar
Vad som sägs inom vissa kretsar är att Diana's far (som kom från lågadeln?) ingått ett skumt avtal med kungafamiljen om att hans dotter skulle få föda arvingen till tronen. Efter att detta gjorts fungerade inte riktigt familjen som det var tänkt och Diana tog ett stort antal älskare som blev ett mindre problem att hålla hemligt föralmänheten vilket slutade i en skiljsmässa. Efter den drog hon iväg till en av familjen fiender och rullade runt i sängen (ryktas att hon var gravid) vilket blev för mycket och hon mördades. En bok skall även ha varit påväg och det var inte en vanliga biografi som skulle skrivas utan en hel del skit om kungafamiljen som de inte ville skall komma ut. Det skall finnas ett dödsfall med koppling till kungahuset i UK som tystats ner, ryktet är att drottningens man låg bakom dödsfallet. Detta skulle avslöjas i boken.

Dianas släkt skall ha en intressant historia och är en gren av en annan mäktig familj som förekommer i konspirationer. Mycket finns att leta reda på om Diana's familj och en hel del framstår som sagor trots att de är sanna. Betydligt mer har skett i det här rent historiskt än vad man vill tro.
Citera
2013-10-20, 23:20
Medlem
Läs följande http://www.oneballmedia.com/2009/02/...e-the-real-me/

enligt mig den bästa förklaringen krings dianas död.
Citera
2013-10-21, 02:05
Medlem
alienDNAs avatar
den enda anledning är följande

Diana visste för mycket om vem Drottningen var/är. Dvs en väldigt blåblodig reptil/människa.
en såpass renrasig reptil att hon hade svårigheter att bibehålla människoskepnad och att hon visade sig som reptil många gånger, även inför Diana.

Diana sågs som en fin och god människa och reptilerna, dvs Illuminati, ansåg att det vore bäst att mörda henne så snabbt som möligt.

Det finns privata brev skrivna av Diana som bekräftar detta, men detaljer om reptilerna är undan röjdaå.
Citera
2013-10-21, 02:08
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Hur menar du att mordet gick till? Söp De™ ner hennes chaufför mot hans vilja och tvingade en flock med paparazzifotografer att jaga Dianas entourage så att de skulle köra in i den där pelaren?

Jag skulle tvärt om säga att detta är en av de mest välbelagda bilolyckorna i världshistorien och lärdomarna vi ska dra är: Kör inte när du är snorfull, kör inte jättefort när du är snorfull, använd bilbälte (Diana hade inte sitt på sig), stressa inte upp dina medtrafikanter genom att jaga dem, särskilt inte jättefort när de är snorfulla och bygg skyddsbarriärer vid bropelare som står nära körbanan.

det var inte paparazzifotografer. De var MI6 agenter förklädda som paparazzi.
Chaffisen hade inte en promillehalt hög nog att köra rattfull. Visst hade han druckit. Det hade jag också gjort om jag visste jag skulle dö samma kväll.
Citera
2013-10-21, 11:19
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
den enda anledning är följande

Diana visste för mycket om vem Drottningen var/är. Dvs en väldigt blåblodig reptil/människa.
en såpass renrasig reptil att hon hade svårigheter att bibehålla människoskepnad och att hon visade sig som reptil många gånger, även inför Diana.

Diana sågs som en fin och god människa och reptilerna, dvs Illuminati, ansåg att det vore bäst att mörda henne så snabbt som möligt.

Det finns privata brev skrivna av Diana som bekräftar detta, men detaljer om reptilerna är undan röjdaå.

Drottningen en ödla, ja inte är det fel med fantasin åtminstone!
Citera
2013-10-21, 16:33
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
det var inte paparazzifotografer. De var MI6 agenter förklädda som paparazzi.
Chaffisen hade inte en promillehalt hög nog att köra rattfull. Visst hade han druckit. Det hade jag också gjort om jag visste jag skulle dö samma kväll.
Umm, tur för henne att hennes kompisar från Plejaderna strålade upp henne i deras tefat och ersatte henne med en väldigt naturtrogen docka som de hade skrivit ut på 3D-skrivare. Hela tråden har alltså fel utgångspunkt, Diana lever.

Snacka går ju...
Citera
2013-10-22, 13:36
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Drottningen en ödla, ja inte är det fel med fantasin åtminstone!

Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Umm, tur för henne att hennes kompisar från Plejaderna strålade upp henne i deras tefat och ersatte henne med en väldigt naturtrogen docka som de hade skrivit ut på 3D-skrivare. Hela tråden har alltså fel utgångspunkt, Diana lever.

Snacka går ju...

Nu är det ju så att det är en ganska vanlig teori bland foliehattar, och det finns en del tillfälligheter som styrker både teorin att hon e ödla, och att diana blev mördad av Mi6.

1. det är inte JAG som fantaserat ihopa dessa teorier.
2. att mi6 klär ut sig till paparazzi är alltså enligt dig lika långsökt som att hon blev uppstrålad av plejader.
Okej. Jag förstår att du försöker göra dig rolig på min bekostnad, för att förlöjliga så att andra som ser tråden skall tycka jag är helt dum i huvet och skratta åt ditt skämt.
Det är ett klasssiskt beteende från sådana som dig. Det är alltid folk som du på samtliga forum. Alltid ett par stycken som kommer in i alla trådar enbart för att förlöljiga, fördumma, titta-ner-på, och komma med helt absurda "liknelser" som du gjorde precis, för att få teorin som redan diskuteras att låta ännu mer uppåt väggarna.
Du är extremt genomskinlig och det du sysslar med fungerar inte längre. Det är ingen som bryr sig längre om sådana som dig.

Säg nåt vettigt om "min" teori istället för att köra den taktiken du kör nu. Det håller inte längre.
Senast redigerad av alienDNA 2013-10-22 kl. 13:39.
Citera
2013-10-22, 19:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu är det ju så att det är en ganska vanlig teori bland foliehattar, och det finns en del tillfälligheter som styrker både teorin att hon e ödla, och att diana blev mördad av Mi6.

1. det är inte JAG som fantaserat ihopa dessa teorier.
2. att mi6 klär ut sig till paparazzi är alltså enligt dig lika långsökt som att hon blev uppstrålad av plejader.
Okej. Jag förstår att du försöker göra dig rolig på min bekostnad, för att förlöjliga så att andra som ser tråden skall tycka jag är helt dum i huvet och skratta åt ditt skämt.
Det är ett klasssiskt beteende från sådana som dig. Det är alltid folk som du på samtliga forum. Alltid ett par stycken som kommer in i alla trådar enbart för att förlöljiga, fördumma, titta-ner-på, och komma med helt absurda "liknelser" som du gjorde precis, för att få teorin som redan diskuteras att låta ännu mer uppåt väggarna.
Du är extremt genomskinlig och det du sysslar med fungerar inte längre. Det är ingen som bryr sig längre om sådana som dig.

Säg nåt vettigt om "min" teori istället för att köra den taktiken du kör nu. Det håller inte längre.
Om drottningen är rymdödla är det väl rätt troligt att Diana hade fler rymdbekanta, t.ex från pleiaderna fattar faktiskt inte vad i Skunkens inlägg som gör dig upprörd - tycker det är minst lika relevant som ditt.
Men mest är jag nyfiken på din källa angående chaufförens promille. För du hittar väl inte på saker?
Citera
2013-10-24, 18:44
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om drottningen är rymdödla är det väl rätt troligt att Diana hade fler rymdbekanta, t.ex från pleiaderna fattar faktiskt inte vad i Skunkens inlägg som gör dig upprörd - tycker det är minst lika relevant som ditt.
Men mest är jag nyfiken på din källa angående chaufförens promille. För du hittar väl inte på saker?

Rymdödleteorin är ganska väl vedertagen.. Kanske verkar lika otroligt som det andra tramset för de som inte är intresserad och har forskat. Men men.
Jag tycker iallafall att det är helt befängt att hon skulle blivit uppstrålad av plejaderna, och det är uppenbart att "Skunken" som du kallar honom bara ville skoja lite på min bekostnad.
Förstår inte varför du ens debatterar det, då det är uppenbart.

Det är INTE på samma "nivå" som teorin att hon skulle vara en rymdödla. Men jag förstår - som sagt - att för de som inte är intresserade och har forskat ser de två "teorierna" som lika absurda.

Källa angående chaufförens promille? Har ingen källa att hänvisa till. Men vad jag minns, det var trots allt ca 10 år sedan jag var intresserad av detta fallet - så har jag för mig han hade 2 ggr över den brittiska gränsen för vad man får lov att köra.
Och han var alkoholist sedan många år. Han körde säkert bättre full än nykter, men det är ju subjektivt. I vilket fall är två gånger över gränsen som alkoholist verkligen inget som skulle göra att han krashade. Men såklart är ju det subjektivt hur man tolkar det, och vem man frågar.
Frågar du en alkis så är två gånger över gränsen = nykter.
Frågar du en nykterist eller advokat eller liknande så är det ju = full.

Men men, jag har tyvärr ingen källa och har ingen ANING om var jag läst detta någonstans, tyvärr. Så vi kan ju glömma att jag sa det om du vill och lägga detta åt sidan huruvida han var nykter eller inte.
Citera
2013-10-24, 22:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Rymdödleteorin är ganska väl vedertagen.. Kanske verkar lika otroligt som det andra tramset för de som inte är intresserad och har forskat. Men men.
Jag tycker iallafall att det är helt befängt att hon skulle blivit uppstrålad av plejaderna, och det är uppenbart att "Skunken" som du kallar honom bara ville skoja lite på min bekostnad.
Förstår inte varför du ens debatterar det, då det är uppenbart.

Det är INTE på samma "nivå" som teorin att hon skulle vara en rymdödla. Men jag förstår - som sagt - att för de som inte är intresserade och har forskat ser de två "teorierna" som lika absurda.

Källa angående chaufförens promille? Har ingen källa att hänvisa till. Men vad jag minns, det var trots allt ca 10 år sedan jag var intresserad av detta fallet - så har jag för mig han hade 2 ggr över den brittiska gränsen för vad man får lov att köra.
Och han var alkoholist sedan många år. Han körde säkert bättre full än nykter, men det är ju subjektivt. I vilket fall är två gånger över gränsen som alkoholist verkligen inget som skulle göra att han krashade. Men såklart är ju det subjektivt hur man tolkar det, och vem man frågar.
Frågar du en alkis så är två gånger över gränsen = nykter.
Frågar du en nykterist eller advokat eller liknande så är det ju = full.

Men men, jag har tyvärr ingen källa och har ingen ANING om var jag läst detta någonstans, tyvärr. Så vi kan ju glömma att jag sa det om du vill och lägga detta åt sidan huruvida han var nykter eller inte.

Jag vet inte heller vad han hade druckit, men en snabb googling ger:
Citat:
De vet att fotograferna väntar vid huvudingången, så de beslutar sig för att ta bakvägen. Det beslutas hastigt att säkerhetschefen Henri Paul, ska köra.
Men Henri Paul är ingen utbildad limousinchaufför. Till vardags kör han en automatväxlad Austin Mini. Nu sätter han sig bakom ratten i en väldig Mercedes S-280 i stället.
Än värre. Han har druckit. Efter att ha återkallats till hotellet har han bland annat umgåtts med Dodis livvakter i baren och tagit sig ett par glas Ricard, en aniskryddad aperitif.
Och mycket tyder på att han druckit ytterligare några glas tidigare under kvällen. Han trodde ju trots allt att jobbet var avslutat för dagen.

Men nu är det ändå han som ska köra Diana och Dodi hem till lägenheten. Med tre gånger den (i Frankrike) tillåtna halten alkohol i blodet. Han har även tagit de lugnande medlen Prozac och Tiapride, medel som inte bör kombineras med alkohol.

http://www.expressen.se/nyheter/dianas-vag-mot-doden/
Finns säkert andra källor som är av annan åsikt dock efter så här lång tid, men om detta stämmer är det ju inte så konstigt att det gick som det gick...
Citera
2013-10-27, 15:31
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag vet inte heller vad han hade druckit, men en snabb googling ger:

http://www.expressen.se/nyheter/dianas-vag-mot-doden/
Finns säkert andra källor som är av annan åsikt dock efter så här lång tid, men om detta stämmer är det ju inte så konstigt att det gick som det gick...

nä de e sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in