Citat:
Naa, nu tar du väl i lite. Du måste lära dig att skilja på att veta något och att veta något.
Citat:
Hellre det än de slemkepsbeklädda.
De foliehattsbeklädda
Citat:
Till skillnad från dig så har jag fördjupat mig i både formella och informella utredningar och efterforskningar.
som fördjupat sej i det skönlitterära
Jag föreslår som sagt att du gör detsamma. Det blir lätt bara en massa pladder annars.
Citat:
Va? Det var avsett att se ut som en bilolycka orsakad av paparazzis som hänsynslöst jagade paret var det än befann sig. Det är först när man tittar lite närmare på allt som hände som man inser att det inte alls var vad som, hände.
runt detta fall tycks också gilla idén att det verkligen ska se ut som ett mord.
Jag föreslår som sagt att också du gör det.
Citat:
Jag vet inte hur det är med dig, men personligen så är jag inte på något sätt någon anhängare till det tyskengelska kungahuset.
Eftersom det då blir en maktdemonstration från de s.k. onda krafterna i kungahuset.
Jag tycker mer att det liksom är helt groteskt. Som institution och som familj. Var gör dom liksom där?
Citat:
Ja, så här långt så ser det inget vidare ut.
Kanske en dum frågeställning,
Citat:
Vittnesrapporterna säger att både motorcyklar och bilar användes för att preja ekipaget precis i början av tunneln och att ett mycket kraftigt ljussken syntes på långt håll precis innan bilen kraschade in i pelaren.
men vad mer exakt orsakade olyckan/mordet kan man också fråga sej.
Som en kamerablixt upphöjt till 3.
Citat:
Nej. Föraren ses i videor från hotellets övervakningskameror innan han kör iväg med paret och han är helt uppenbart spik nykter.
Om det inte var rattfylla
Hans blodprover innehöll alkohol men också kolmonoxid och det i nivåer som är direkt dödande. Man kan som bekant inte köra bil om man är död. Bredvid förarens lik i bårhuset låg liket från en man som begått självmord samma kväll genom att först supa sig full och därpå leda in sin bils avgaser i kupén och därmed dö av kolmonoxidförgiftning.
Här bytte man lite finurligt blodproverna för att kunna driva tesen att det var chaufförens fel eftersom han hade kört på fyllan. Men man glömde kolmonoxiden och sköt sig i foten.
Citat:
Föraren var säkerhetsansvarig på Dodis pappas hotell i Paris där paret åt middag precis innan bilturen. Han var inte behörig att köra limousiner med prominenta gäster med högt skyddsvärde. Han knäckte dessutom extra som informatör åt bl.a. MI6 och något ovanligt var definitivt i görningen den kvällen. Det finns inget som tyder på att han hade någon skuld i det hela, men mycket tyder på att han var manipulerad av de som orkestrerade mordet.
i kombination med mycket otur alltså.
Citat:
Nej. Se ovan.
Var bilen radiostyrd rakt mot en betongpelare och farthållaren ombyggd för att låsas på 250 km/h efter att de satt sej i fordonet? Obegripligt händelseförlopp om det var ett mord.