Citat:
Ursprungligen postat av
ValleVattenskalle
Jag får kontakta institution och fråga det. Men om vi säger att det har rapporterats in - när kommer jag då behöva betala tillbaka CSN-lånet för dessa veckor? Nästa termin? Nästnästa?
Det spelar faktiskt ingen roll om det rapporterats in eller ej rörande återbetalningen av lånet. Men en sak först. Du kan i många fall se poängen helt själv genom att logga in på antagning.se.
Rörande återbetalnignen av lånet så är du nu inne på din återbetalningsfria period, den startade automatiskt. Du börjar betala tillbaka 1:a januari 2014, om du tar studiemedel när din återbetalning ska börja så pausas återbetalningen tills du slutat ta studiemedel (spelar ingen roll om du ändå studerar).