2023-04-22, 03:50
Medlem
100% tjack , de sista man tänker på är mat
Citera
2023-04-22, 03:50
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Vilka piller tog du då?
Vet ej men kan kolla upp om det är viktigt för dig.
Citera
2023-04-22, 03:51
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ja, kanske dum fråga. Men efter att ha blivit kallad tjock och mullig de senaste dagarna så undrar jag. Vad är bäst om man vill gå ner i vikt? Gillar ladd men känns inte som det tar bort någon matlust, går för övrigt på 90 mg duloxetin varje dag men har hört (från läkare) att det inte är något som får en att gå upp i vikt.

Jag dör snart av att ha gått från att ha vart hyfsat attraktiv (i alla fall inte tjock och ful) till att känna mig som en fet kossa. Känns som att man gillar mat mer på antidepp? Men tror inte heller jag kan leva utan antidepp. Tänker om det finns något man kan microdosera för att bli lite mindre hungrig?
Du vet redan svaret. Amfetamin är helt överlägset. Det var en bantningsmedicin förr i tiden. Och det är snorbilligt nu för tiden. För 100kr i veckan så borde du kunna tappa ett halvt kilo. Så efter 1200 kr och 3 månader så är du 6 kg smärtare.
Citera
2023-04-22, 03:51
Kan ju lägga till att vi är tre systrar med två normalsmala föräldrar. Men jag och yngsta systern är de som är tjocka (pga vi båda tar antidepp). Medans mellansystern som inte tar antidepp är supersmal. Har alltid varit en sticka men sen kanske fem år tillbaka har jag gått från att ha varit en "smal" tjej till någon som behöver köpa XL när hon handlar. Kanske bara ska sluta på antidepp? Ger ju mig lika mycket ångest över min kropp som dem ger bättre mående genom annat.
Citera
2023-04-22, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Du vet redan svaret. Amfetamin är helt överlägset. Det var en bantningsmedicin förr i tiden. Och det är snorbilligt nu för tiden. För 100kr i veckan så borde du kunna tappa ett halvt kilo. Så efter 1200 kr och 3 månader så är du 6 kg smärtare.

Kanske inte lika hälsosamt som LCHF men vem fan bryr sig , han frågade & ja håller med dig , tjack 100%!
Citera
2023-04-22, 03:52
Citat:

Du har övertygat mig.
Citera
2023-04-22, 03:53
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:

Det är busenkelt att tappa ett halvt kilo i veckan utan tjack, istället för tjack så tar man en lite större dos vilja.
Citera
2023-04-22, 03:55
Medlem
Viktökning med ångestdämpande är väl inte så konstigt, man blir lugnare och rör sig mindre. Pillrad soffpotatis.
Citera
2023-04-22, 03:55
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Du har övertygat mig.

Om du ska uppnå något här i livet så krävs det ansträngning, ibland kan man hitta någon liten genväg eller ha tur men i mångt och mycket så krävs det ansträngning för att uppnå mål.

Ska du helt plötsligt bli en tjackis för att du inte orkar träna och äta rätt? SKÄRP DIG FFS!
Citera
2023-04-22, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Har du sett en tjock tjackis någon gång?
Det finns en del. Med mycket cannabis går det att kompensera lite tror jag. Så ge fan i cannabiset om ni tar tjack.
Citera
2023-04-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Ska du helt plötsligt bli en tjackis för att du inte orkar träna och äta rätt? SKÄRP DIG FFS!

Håller helt med, starta en tjackiskarriär för att tappa vikt är en aningens konstig vinkel på problemet.
Citera
2023-04-22, 03:59
Medlem
Rastapunxs avatar
Risken är att vikten ökar när du slutat med tjacket. Skit I sockret och kolla upp de antidepressiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in