2013-09-24, 22:37
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knackaboegmacka
Alla stimulanter som dämpar aptiten funkar för att äta mindre och gå ned i vikt. Efedrin, synefrin, pseudoefedrin, dmaa, koffein, fendimetrazin, nikotin, amfetamin i små-små mängder, metylfenidat, rc-stims etc tappar du kilon på.
Då har jag en följdfråga. Vilket av dessa ämnen är bäst?

Med "bäst" så menar jag effektivt, samtidigt som biverkningarna inte är "helt åt helvete", d.v.s slitage på hjärtat o.s.v.
Citera
2013-09-25, 00:20
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Då har jag en följdfråga. Vilket av dessa ämnen är bäst?

Med "bäst" så menar jag effektivt, samtidigt som biverkningarna inte är "helt åt helvete", d.v.s slitage på hjärtat o.s.v.
Jag skulle väl säga efedrin.

Efedrin sliter på hjärtat, men inte enormt. Det är inte precis så att det kommer ta död på dig för att du tar det en månad eller två för att hjälpa dig gå ner i vikt. Så länge du inte har underliggande hjärtproblem redan, det vill säga.

Om man vill "fuska" sig till viktnedgång så får man acceptera att det finns konsekvenser av det, tyvärr.
Citera
2013-09-27, 01:16
Medlem
Vargbarns avatar
Jag käkar ett par som heter slim king som funkar hyfsat, sen sådana med tex psylliumfrön eller liknande kan funka för att man känner sig mättare men det är billigare att köra på vanlig fiberhusk isf. Efedrin, Amfetamin och dylikt brukar funka bra tillfälligt men på sikt när ( om ) man slutar brukar man gå upp allt och lite därtill.
Citera
2013-09-27, 01:40
Medlem
Pqps avatar
Förstår inte vad du vill uppnå, vill du att medicinen ska trolla bort din oönskade fettvikt, minska din aptit, öka din metabolism etc?

Vill du gå ned i vikt kan du med en enkel kalkyl räkna ut hur mycket mat du måste stoppa i dig per dag för att tappa/behålla/öka din vikt. När du sedan funnit siffran som berättar hur mycket du behöver äta för att nå ditt mål så är det bara att korrigera din kost för att hamna rätt på energiintaget du önskar. Att ta reda på måltidens energiinnehåll utför du lättast genom att väga matvarorna och räkna ut hur mycket energi de innehåller för att lätt kunna multiplicera dessa faktorer och få svaret. Nu vet du hur man räknar energiinnehåll och då är det bara att förslagsvis göra ett schema och följa det.

Ett exempel med påhittade siffror:

Urban väger 100kg och behöver äta 3000kcal för att tappa ca 1kg i veckan, han väger då sin mat och räknar ut dess innehåll för att kunna följa sitt uppsatta schema. Efter 20 veckor har tjocke urban gått ned 20kg utan att behöva motionera eller träna, hade urban däremot motionerat så hade hans förbränning gjort att han tappade ännu mer fett!

Edit: Om du är för tjock och "beroende" av mat eller för dum för att utföra detta, eller om du vill snabba på denna process, då skulle jag rekommendera amfetamin. Men jag rekommenderar dig inte att tag något som ger dig spring i benen och rastlöshet såsom amfetamin eller efedrin då du enligt utsago är så trasig i kroppen att du inte kan gå.
Citera
2013-09-27, 10:44
Medlem
Koljarovs avatar
Jag brukade köra en kur på låga doser av amfetamin kombinerat med långa cykelturer varje vår så att jag blev smal innan varje sommar.
Gick ner 7-8kg på under två månader varje år.

Annars är det reductil du ska använda och det finns på en del internet shoppar och du kan även få ut det av läkare om du är överviktig vilket nog vore det bästa alternativet.
Citera
2023-04-22, 03:26
Vilken drog blir man smalast av?

Ja, kanske dum fråga. Men efter att ha blivit kallad tjock och mullig de senaste dagarna så undrar jag. Vad är bäst om man vill gå ner i vikt? Gillar ladd men känns inte som det tar bort någon matlust, går för övrigt på 90 mg duloxetin varje dag men har hört (från läkare) att det inte är något som får en att gå upp i vikt.

Jag dör snart av att ha gått från att ha vart hyfsat attraktiv (i alla fall inte tjock och ful) till att känna mig som en fet kossa. Känns som att man gillar mat mer på antidepp? Men tror inte heller jag kan leva utan antidepp. Tänker om det finns något man kan microdosera för att bli lite mindre hungrig?
Citera
2023-04-22, 03:44
Avstängd
CitrusInYourEyes avatar
Har du sett en tjock tjackis någon gång?

Jag har själv ätit antidepp, och från att vara vältränad och smal så blev jag en tjockis på några månader, dom där äckliga jävla pillren gör så man blir helt manisk på mat och mättnadskänsla finns inte.

Fuck PILLER!
Senast redigerad av CitrusInYourEye 2023-04-22 kl. 03:47.
Citera
2023-04-22, 03:46
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye

Sant. Det är väl dit man ska gå, effektiv bantningskur.
Citera
2023-04-22, 03:47
Medlem
Ta lite tjack så behöver du varken äta eller sova.
Citera
2023-04-22, 03:48
Citat:
Ursprungligen postat av mr.STHLM
Ta lite tjack så behöver du varken äta eller sova.

Ja, det är väl det som får ske. Är för mycket av en matälskare för att något annat ska funka.
Citera
2023-04-22, 03:48
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye

Jag har själv ätit antidepp, och från att vara vältränad och smal så blev jag en tjockis på några månader, dom där äckliga jävla pillren gör så man blir helt manisk på mat och mättnadskänsla finns inte.

Fuck PILLER!

Vilka piller tog du då?
Citera
2023-04-22, 03:49
Avstängd
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pite0
Sant. Det är väl dit man ska gå, effektiv bantningskur.

Det går att klara ut utan knark, men har man inte ätit djävulsmedicinen så vet man inte hur fckn jävlig den är.

Jag har som sagt alltid varit vältränad och smal tills jag började med den skiten, nu är jag rätt fit kör periodiskt fasta tränar mycket och har helt uteslutit pasta potatis och ris ur min kost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in