Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-05, 01:05
  #1
Medlem
Hej! Jag har en polare som lagt ned rökat och brutit all kontakt med gamla rökpolare o flyttad.. Men han har en halvmeters typ ny glasbong.. Finns det nått sälja i sthlm eller webben? Känns sumt med en bongannons på blocket hehe.. Tips o råd uppskattas.

Har kollat runt bland vänner men ingen sugen... Mvh u.
Citera
2013-09-05, 02:42
  #2
Medlem
Kdoos avatar
Vet du ingen du känner som du kan sälja den till då? Or
Why not keep it?
Citera
2013-09-05, 02:53
  #3
Medlem
waikikiis avatar
Är väl bara att lägga upp en anonym annons?
Citera
2013-09-05, 04:02
  #4
Medlem
S-cups avatar
Om han lagt ner allt som har med röka att göra så är det väl bara att lägga upp en annons på blocket? I värsta fall kommer polisen och knackar på, men eftersom du är ren kan de inte göra någonting (ta bort alla olagligheter från huset först).
Citera
2013-09-05, 13:28
  #5
Medlem
johnny-knatchs avatar
jag skulle köpa en begagnad bong lika lite som jag skulle köpa begagnade lakan, bestick, kläder eller dylikt. usch usch usch.
Citera
2013-09-05, 15:18
  #6
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-knatch
jag skulle köpa en begagnad bong lika lite som jag skulle köpa begagnade lakan, bestick, kläder eller dylikt. usch usch usch.

fast om den är typ ny så.

blocket-annons är inga problem. Det är inte ens en anledning för polisen att knacka på. Det är lagligt att inneha och sälja bongar.
Citera
2013-09-05, 15:57
  #7
Medlem
Fenergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-knatch
jag skulle köpa en begagnad bong lika lite som jag skulle köpa begagnade lakan, bestick, kläder eller dylikt. usch usch usch.

Ursäkta? Det är ju bara att diska bongen så är den som ny igen.

Skriv till rökfolk på facebook och se om någon vill ha. Köpte både bong och growbox genom facebook.
Citera
2013-09-05, 16:00
  #8
Medlem
Thucydidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenergan
Ursäkta? Det är ju bara att diska bongen så är den som ny igen.

Det är knappast lönt att försöka förmå någon annan att det man själv tycker är renligt nog är renligt nog. Alla är olika.
Citera
2013-09-05, 19:54
  #9
Medlem
enKamels avatar
skulle faktiskt inte heller köpa en "typ ny" bong. den vill man ju ta oskulden på själv!
Citera
2013-09-05, 21:22
  #10
Medlem
S-cups avatar
Äh, bara fjanterier att inte vilja ha redan använda ting. Men som sagt, lägg upp det på blocket bara.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback