2006-03-02, 23:17
Medlem
njetskis avatar
På lördag gäller det...
Citera
2006-03-02, 23:55
Bannlyst
Jessica kommer även att vara med på Så ska det låta nu på fredag 3/3
Helt klart att hon är en MILF
Citera
2006-03-02, 23:59
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder
Jessica kommer även att vara med på Så ska det låta nu på fredag 3/3
Helt klart att hon är en MILF

Vad trevligt, men synd att det inte blir oliiiiiiiiiiiiiiiidligt spännande längre
Citera
2006-03-03, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad trevligt, men synd att det inte blir oliiiiiiiiiiiiiiiidligt spännande längre
Precis, Harrysson och dom andra är inte kvar mer.
Men vi hoppas att programmet blir bra även med dom nya
Citera
2006-03-04, 10:31
Medlem
corpulentcowboys avatar
Hörde henne i radion en morgon i veckan. En reporter från radioprogrammet besökte Jessica på hennes hotellrum, och en rakhyvel återfanns och kommenterades i badrummet.

Jessica: "Den har jag när jag rakar benen" (eller något liknande, minns inte exakt).

Att säga så betyder ju egentligen "Jag har rakat fittan idag". Varför annars ens kommentera rakhyveln och försvara sig genom att säga att man rakar benen, det gör ju 99% av kvinnor i den åldern.

Citera
2006-03-04, 10:36
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Hörde henne i radion en morgon i veckan. En reporter från radioprogrammet besökte Jessica på hennes hotellrum, och en rakhyvel återfanns och kommenterades i badrummet.

Jessica: "Den har jag när jag rakar benen" (eller något liknande, minns inte exakt).

Att säga så betyder ju egentligen "Jag har rakat fittan idag". Varför annars ens kommentera rakhyveln och försvara sig genom att säga att man rakar benen, det gör ju 99% av kvinnor i den åldern.

Du lyssnade slarvigt på radiointervjun. Hon sa: "Den har jag när jag rakar fittan".
Citera
2006-03-04, 12:24
Medlem
ingen som cappa henne under melodifestivalen då?
Citera
2006-03-04, 12:31
Medlem
wojteks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choiz
ingen som cappa henne under melodifestivalen då?

Skiten är väl ikväll va? Då lär det väl cappas arslet ur led ute i stugorna...
Citera
2006-03-04, 13:12
Medlem
Ghandis avatar
får väl klargöra att hon INTE va med i så ska....igår fredag utan kommer senare i serien. Men ikväll ska hon va i melodifestivalen...men utan att tävla i kortasta kjolen har hon sagt. Men skulle va sexigt klädd ändå, får se va som sker...
Citera
2006-03-04, 13:51
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
men utan att tävla i kortasta kjolen har hon sagt. Men skulle va sexigt klädd ändå, får se va som sker...

Bara trosor då alltså
Citera
2006-03-04, 21:03
Medlem
vet inte om det nämnts i tråden, men jag bläddrade idag på jobbet igenom en färsk bunke hänt extra eller va fan skvallertidningen nu heter. i ett av februari-numren var där en sjukt sexig bild på henne iförd ljusblå bikini vill jag minnas. har ingen scanner...
Citera
2006-03-04, 21:10
Medlem
Vem var hennes sminkös???

- Hur kan man lyckas göra en så vacker kvinna till en sån massprodukt?

Nåja, de vackra benensyntes i allafall.. Men synd att de hade förstört hennes vackra ansikte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in