Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-06-27, 00:31
  #1
Medlem
Någon som sitter inne med lite gott skvaller om Jessica Andersson, ena halvan av Fame? Kan det ha hänt något snaskigt under alla turnér tex? Otrohet eller så? Riktigt fin är hon iaf tycker jag.

Synd att deras hemsida inte är uppdaterad på ett år ungefär; http://www.fame.bz/
Citera
2005-06-27, 12:27
  #2
Medlem
johnny_viciouss avatar
ser dött ut här...

va fan, hon kan väl inte ha skött sej i hela sitt liv? kom igen nu FB!!
Citera
2005-06-27, 15:16
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
ser dött ut här...

va fan, hon kan väl inte ha skött sej i hela sitt liv? kom igen nu FB!!

Nä precis. Det måste väl finnas något att gräva fram om denna godbit?
Citera
2005-06-27, 15:19
  #4
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece
Nä precis. Det måste väl finnas något att gräva fram om denna godbit?
Verkar vara svårt faktiskt Har också funderat i dessa banor men hon verkar lika helpräktig som kompanjonen hennes... Hon är riktigt snygg och man hoppas ju få höra att hon är helvild i sängen och har nya groupies varje kväll..
Citera
2005-06-27, 15:19
  #5
Medlem
BassInYoFaces avatar
Hon verkar vara miss Präktig personifierad, så förvänta dig inte för mycket...

Edit: Polaren Pär hann skriva ungefär detsamma sekunderna innan mig.
Citera
2005-06-27, 15:46
  #6
Medlem
Ghandis avatar
Hade inte varit fel med lite bilder på henne, hon har/hade ju fina ben/lår som hon säkert särat en del på under sina dagar.
Citera
2005-06-27, 18:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hade inte varit fel med lite bilder på henne, hon har/hade ju fina ben/lår som hon säkert särat en del på under sina dagar.

Men gud så barnsligt. Är debatten på den här nivån?
Ja, hon har ett barn så jag kan avslöja att hon bevisligen särat på benen minst en gång i sitt liv.
Citera
2005-06-27, 18:40
  #8
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cayenne
Men gud så barnsligt. Är debatten på den här nivån?
Ja, hon har ett barn så jag kan avslöja att hon bevisligen särat på benen minst en gång i sitt liv.

Fäll ned pungen och landa. Klart att man vill se bilder på henne om det ges tillfälle för det.

Förövrigt så kan hon ha valt att inseminerat sig och gjort kejsarsnitt så ditt "avslöjande" är helt ointressant.
Citera
2005-06-27, 18:47
  #9
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterpiece

Synd att deras hemsida inte är uppdaterad på ett år ungefär; http://www.fame.bz/
Är det deras officiella närsida? Grymt dålig i så fall!

Jag tror inte hon ställt till med några skandaler, känns inte som hon varit den typen.

Hon och den där killen Magnus verkar fan vara präktigast i Sverige..


I logen innan uppträdande:
Jessica: "-Jag ska ta av mig byxorna och sätta på mig kjol nu.."
Magnus: Aha! Jag vänder mig om, blundar och håller för öronen (fniss)
Jessica: "-naw! Då är så himla snäll Magnus! Ska vi dricka pommac och poppa poppisar efter spelningen?"
Magnus: A, det ska vi, men det får inte bli för sent, det är en dag i morgon också (nu ler han)

osv osv..
Citera
2005-06-27, 18:49
  #10
Medlem
CrapOramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
I logen innan uppträdande:
Jessica: "-Jag ska ta av mig byxorna och sätta på mig kjol nu.."
Magnus: Aha! Jag vänder mig om, blundar och håller för öronen (fniss)
Jessica: "-naw! Då är så himla snäll Magnus! Ska vi dricka pommac och poppa poppisar efter spelningen?"
Magnus: A, det ska vi, men det får inte bli för sent, det är en dag i morgon också (nu ler han)

osv osv..

Det där ser supergay ut.
Citera
2005-06-27, 18:52
  #11
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrapOrama
Det där ser supergay ut.
Ja, den där magnus är nog en latent rövryttare.
Citera
2005-06-27, 19:13
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrapOrama
Fäll ned pungen och landa. Klart att man vill se bilder på henne om det ges tillfälle för det.

Förövrigt så kan hon ha valt att inseminerat sig och gjort kejsarsnitt så ditt "avslöjande" är helt ointressant.

Bilder har jag full förståelse för att hormonstinna småpojkar vill titta på, det jag reagerade på var benen "som hon säkert särat en del på under sina dagar".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback