2005-10-22, 18:51
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Jag gillar ju inte blondiner men visst har hon nånting... hade hon löshår?

Jupp, löshår så det stod härliga till.
Citera
2005-10-22, 20:04
Medlem
mmm, hon ser ju farligt sugen ut, den där blicken som är lite skelande.
leendet som strålar av colgate-vithet.
den frodiga barmen som anades under toppen.
jeansen som satt åt där dom skulle...
jessica vill du bli min inatt..... (*axet får ulf lundell komplex och tar fram gitarren*)

Nej alvarligt så är hon en hemskans vacker kvinna..
Men jessicka Folcker, va fan har hänt med henne, hade för mig att hon var en babe?
Och va hade hon på sig egentlgen? hadde hon missat att byta från pyjamasen?
Citera
2005-10-23, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axet
leendet som strålar av colgate-vithet.
den frodiga barmen som anades under toppen.
jeansen som satt åt där dom skulle...
jessica vill du bli min inatt..... (*axet får ulf lundell komplex och tar fram gitarren*)

Nej alvarligt så är hon en hemskans vacker kvinna..
Men jessicka Folcker, va fan har hänt med henne, hade för mig att hon var en babe?
Du tar orden ifrån mig rörande båda två...
Citera
2005-10-23, 02:16
Medlem
colds avatar
Jessica är likadan som hon verkar, trevlig och full med respekt, Min polare jobbar med henne
Citera
2005-10-23, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Folcker ser alltid spacklad ut. Den kvinnan verkar inte kunna dra på smilbanden på annat sätt än då det förväntas att man ska skratta. Annars sitter hon där och ser allmänt tråkig och sur ut. Tillgjort och äckligt, men J Andersson ville man ju se lite mer av. Varför fick man inte se bilden under midjan för?
Jag älskar ju brudar som kommer i jeansen på rätt sätt. Tusan också!

I uppträdandet hon gjorde med Kjellman fick man ju se hela kroppen...så jäkla fräsch...
Citera
2005-10-23, 09:54
Medlem
Lyckholms avatar
Jo fräsch. Utan tvekan. Men hur är det med personligheten? Är hon inte den typen av tjej som givetvis skiljer sig? Och gifter sig... och skiljer sig... och... ja ni förstår. Som inte finner sig tillfreds i ett dussin-förhållande. Misstolka inte. Det kan vara ett tecken på intelligens. Endast de korkade kan leva med vem som helst i flera år. Hon kanske helt enkelt har vissa krav och då blir det hela mycket svårare.
Citera
2005-10-23, 19:46
Medlem
erikbes avatar
Det kan vara så att hon framstod som fräsch när hon stod intill Björn Kjellman, som lever kvar på 90-talet med väst och allt
Citera
2005-10-23, 20:01
Medlem
Citat:
Hon såg lite gravid ut, kan det vara det?
Citera
2005-10-23, 22:13
Medlem
njetskis avatar
Citat:

Stämmer alldeles förträffligt, nu såg jag visserligen inte det programmet men det stämmer det du påpekar. Den där lite skelande blicken är klart tilltalande, liksom den lilla smilgropen i hennes mungipa. Personlig charm som gör hela hennes uppenbarelse så mer speciell.
Citera
2005-10-24, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pluttisen
Hon såg lite gravid ut, kan det vara det?

Men vafan, har inte männsikan en liten knodd redan?
Och skulle va gravid igen..
Jaja, antar att det är ett sätt att försörja sig när artistkarriären gått i stå..
jamenar större flopp än den hon gjorde i melodifestivalen är svår att tänka sig...
Citera
2005-10-24, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njetski
Stämmer alldeles förträffligt, nu såg jag visserligen inte det programmet men det stämmer det du påpekar. Den där lite skelande blicken är klart tilltalande, liksom den lilla smilgropen i hennes mungipa. Personlig charm som gör hela hennes uppenbarelse så mer speciell.

MMM, hela människan är ju alldeles underbar
hon har säkert fina fötter också...
Sveriges snyggaste MILF!
Bara en sak jag inte fattar, hur fan kan man döpa ett barn till liam?
Jag får assiciationer till dålig 90-tals film och ett äckel till pundare som numera är religiös...
Nej tacka vet jag namn som jack, Måns,Florian, Mark,Carl,cornelis, michael
Fick jag en son nån gång skulle ha nog heta jack carl cornelis (mitt efternamn)
Citera
2005-10-24, 21:51
Medlem
Florians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Det kan vara så att hon framstod som fräsch när hon stod intill Björn Kjellman, som lever kvar på 90-talet med väst och allt

Lite offtopic, men väst råkar vara synnerligen rätt just för närvarande så sparka inte på Björn.

Jessica så...jädrar vilken vacker kvinna! Har aldrig riktigt kollat in henne, men det känns som hon är lite mer kvinna nu än när hon vann melodifestivalen. Det som bjöds i Dobedoo var ju en riktig kvalitetsdam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in