2013-09-03, 14:26
Medlem
Vi säger att jag ska träffa Obama den 4 sep, låt oss säga att jag är högt uppsatt politiker i Sverige och får där med skaka hand med honom.

Vid detta möte så lyckas jag mörda presidenten på något sätt, vad händer med mig? Steg för steg?
Citera
2013-09-03, 14:32
Medlem
kajsakavatts avatar
du hade nog vart död inom några sekunder.
Citera
2013-09-03, 14:32
Medlem
Steg för steg?

Ingen icke-genomsökt person skulle nog komma tillräckligt nära Obamas livvakter skulle jag påstå och de skulle knappast låta dig strypa honom utan att ingripa.

Så, stegen är nog: Du blir oskadliggjord.
Citera
2013-09-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajsakavatt
du hade nog vart död inom några sekunder.

Så, efter att jag har mördat presidenten så har liveakterna rätt att döda mig trotts att jag inte utgöt något hot längre?
Kommer de visitera Fredrik?
Citera
Medlem
Ducken11s avatar
Första som händer är väl att du blir nedtacklad och taffsad på av både svenska och amerikanska säkerhetspolisen.

De nästa som händer är att jag jubblar.
Citera
Medlem
DiagnosABs avatar
Tja, först blir du tacklad av en bunke biffiga säkerhetsvakter?

Sen så funderar jag på vad som händer dig i verkligheten, den riktiga du lever i just nu. Om allt stämmer som man hört kring övervakning på Internet så har du precis satt dig själv på en rätt häftig svart lista...
Citera
2013-09-03, 14:36
Medlem
Wertyms avatar
Skulle vara intressant att se vad som händer ifall Reinfeldt skulle dra upp en pistol ur fickan och skjuta Obama. Vad fasen händer efteråt då?
Citera
Medlem
krigsbarns avatar
Gripen - anhållen - häktad - fängelse/alt. rättspsykiatrisk vård.
Typ?
Citera
Medlem
ninjutsus avatar
Glöm inte att utföra något av följande handslag för att inge fortroende: http://www.fatimamovement.com/images...handshakes.jpg
Citera
Medlem
Anglespeedkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosAB
Sen så funderar jag på vad som händer dig i verkligheten, den riktiga du lever i just nu. Om allt stämmer som man hört kring övervakning på Internet så har du precis satt dig själv på en rätt häftig svart lista...

Haha, min första tanke med!
Citera
2013-09-03, 14:37
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Skulle vara intressant att se vad som händer ifall Reinfeldt skulle dra upp en pistol ur fickan och skjuta Obama. Vad fasen händer efteråt då?

Sverige skulle befrias från en tyrann. NSA gubbarna skulle mula Swinefeldt
Citera
2013-09-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffygrynk
Du lär ju bli kollad efter eventuella föremål som skulle kunna skada honom/någon annan

Så alla, oavsett "rang" blir full visiterade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in