2013-09-03, 14:42
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinkyy
Så, efter att jag har mördat presidenten så har liveakterna rätt att döda mig trotts att jag inte utgöt något hot längre?
Kommer de visitera Fredrik?

Hahah. Är du på riktigt eller? Givetvis kommer de inte låta dig gå fri efter du mördat presidenten. De kommer antagligen inte döda dig, de kommer slänga sig över dig och gripa dig. Vad fan tror du?
Ja? Det är klart de kommer visitera Fredrik.

Jag ser framför mig ett Scenario

- Hello, Mr Fb-dase, my Name is Barack Obama and in the name om macdidelidonken and real american boobies I thank you and the lord for this fine morning! Whe should rea...
*pang pang pang*

Tre välplacerade skott träffar baracks bringa och han faller mot golvet. Allt går som i slow motion. Livvakterna rusar fram, Barack faller handlöst bakåt med ögon som sakta rullar upp mot huvudet och Fredrik skriker "BUT WHE DIDN'T GET THE CHANCE TO TALK ABOUT THE VÄLFÄRD!".

När de längsta sekunderna någonsin utspelade på svensk mark är över och Barack har fallit till golvet så noterar en av livvakterna att Barack inte andas och säger "Guys, he's dead. Sooo. Lunch? We'll call that a wrap".

Tack för förmiddagens garv.
Citera
2013-09-03, 14:47
Medlem
neqers avatar
Du hinner aldrig döda honom innan du blir ett lik.
Citera
2013-09-03, 15:09
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Ja? Det är klart de kommer visitera Fredrik.
Vet inte om du skämtade här, men jag har mycket svårt att tänka mig att någon svensk politiker som kommer att träffa Obama kommer att bli visiterad.

För övrigt så tror jag personligen att om någon lyckades mörda Obama i Sverige och åkte fast direkt så skulle dom mest troligt omgående bli överskickade till USA för åtal där borta.
USA skulle kräva det, och Sverige skulle aldrig våga stå emot storebrors krav när det kommer till en sådan sak.
Senast redigerad av Roadrage 2013-09-03 kl. 15:12.
Citera
2013-09-03, 15:13
Medlem
Pellejonsons avatar
Ingen icke-offentlig person som inte har fått sin bakgrund kontrollerad grundligt kommer nära Obama utan att få en kula i huvudet.

Du blir förövrigt troligast skjuten om du lyckas komma nära och skada presidenten. Jänkarna är väldigt skjutglada. Dessutom skapar du en internationell katastrof för Sverige om du lyckas med din gärning.
Senast redigerad av Pellejonson 2013-09-03 kl. 15:16.
Citera
2013-09-03, 15:13
Medlem
igl0s avatar
Idioter som svarar "du hinner inte" läs om igen så står det att han klarar de
Citera
2013-09-03, 15:16
Medlem
nationalizten88s avatar
Hur skulle AIRFORCE ONE reagera om man drog på lasersikte eller sköt med grön laser mot planet?
Citera
2013-09-03, 15:23
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Vet inte om du skämtade här, men jag har mycket svårt att tänka mig att någon svensk politiker som kommer att träffa Obama kommer att bli visiterad.

För övrigt så tror jag personligen att om någon lyckades mörda Obama i Sverige och åkte fast direkt så skulle dom mest troligt omgående bli överskickade till USA för åtal där borta.
USA skulle kräva det, och Sverige skulle aldrig våga stå emot storebrors krav när det kommer till en sådan sak.

Enligt våra utlämningsavtal måste USA i så fall garantera att mördaren inte döms till döden och NEJ, jag tror inte att man skulle bryta mot det även vid ett presidentmord.

Nu känns dock hela frågan minst sagt hypotetisk.
Citera
2013-09-03, 15:27
Bannlyst
ska köpa en laserpenna och låsa på honom.
skojja lite med han
Citera
2013-09-03, 15:28
Bannlyst
Så Obama's vakter får mörda på svensk mark? Kommer dom inte få straff då?

Sverige slickar röv så det skriker om det.
Citera
2013-09-03, 15:29
Medlem
ICanHass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Enligt våra utlämningsavtal måste USA i så fall garantera att mördaren inte döms till döden och NEJ, jag tror inte att man skulle bryta mot det även vid ett presidentmord.

Nu känns dock hela frågan minst sagt hypotetisk.
Med tanke på de diplomatiska kontakter som finns bakom kulisserna mellan USA och Sverige så är jag rätt övertygad om att en eventuell gärningsman skulle hittas med en snara runt halsen i sin cell rätt omgående. Det skulle förvåna mig å det grövsta om gärningsmannen levde en vecka efter dådet.
Citera
2013-09-03, 15:30
Medlem
Hypotetiskt om Kungen skulle knäppa Obama? Vad skulle hända då?
Han borde ju bli utlämnad iof..
Citera
2013-09-03, 15:31
Medlem
Tror inte att det finns något sätt att få chansn, men som någon sa så tror jag nästan att du varit död efter några sekunder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in