Eftersom ingen gjort en tråd på detta ännu så kommer en här(iaf inte vad jag kunde finna).
Jag hörde ryktas om en knivskärning redan i lördags natt och det stämmer väl in på detta.
Enligt ryktena ska mannen ha blivit skuren i halsen.
Någon som vet vem GM alt BO är?
Är detta krogrelaterat?
För er som inte vet ligger det ett antal krogar åt alla håll något stenkast ifrån platsen.
Är GM gripen ännu?
Bråk eller vansinnesdåd?
Polisen hade en större insats i Brandbergen någon kilometer ifrån platsen under samma natt, möjligt samband?
Aftonbladets artikel i spoilerrutan
STOCKHOLM. En knivskuren man hittades på söndagsmorgonen vid ett bussgarage i Handen söder om Stockholm. En förundersökning om mordförsök är inledd och en misstänkt man har anhållits i sin frånvaro
.............................
Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.
/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2013-09-02 kl. 18:16.
Vad händer här?
Haningebor brukar ju vara fanska duktiga på att nosa reda på saker här på fb.
Får väl skicka en tacktårta till mod som tog bort tråden tills dess att den var oldnews.
Trippelmördaren M.S. bor bara ett stenkast där ifrån. Långskott, men han kanske fått ett återfall? Ca 14 år sedan han mördade senast. Han är nu 38 år.
Jag lutar lite mer åt krogrelaterat tjafs i mina spekulationer, trots att tiden är lite off.
Krogarna runt handen stänger 02, men jag har förvisso bevittnat tjafs där i flera timmar efter stängning.
Men någon här bör ju sitta på lite konkret fakta, det är jag övertygad om.
Jag lutar lite mer åt krogrelaterat tjafs i mina spekulationer, trots att tiden är lite off.
Krogarna runt handen stänger 02, men jag har förvisso bevittnat tjafs där i flera timmar efter stängning.
Kollat på google streetwiev, verkar ju röra sig om ett industriområde, finns det några krogar där då..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!