• 1
  • 2
2013-09-05, 15:58
Medlem
Napis avatar
Jag är mäkta förvånad att det inte kommit fram något specifikt om händelsen. Detta får mig att tro att det kanske rör sig om äldre personer eller missbrukare.
Hade det tex vart yngre generationer hade det inte gått att stoppa snacket, och samma sak om det vart krogrelaterat.
Citera
2013-09-05, 16:24
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Precis... i sådana fall skulle det ju vara mer lämpligt att hans arbetsplats är just bussgaraget.
Eller rättare sagt han utgår därifrån.
Han kör ju buss! Vad är oddsen liksom?
Citera
2013-09-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Precis... i sådana fall skulle det ju vara mer lämpligt att hans arbetsplats är just bussgaraget.
Eller rättare sagt han utgår därifrån.

Nu har jag inte läst in mig på MS-fallet, men var han inte narkotikapåverkad när han mördade?
Om han fortfarande nyttjar narkotika, så är jag övertygad om att hans medarbetare hade märkt det vid chaufförsbyte eller dylikt.
Och varför skulle han stå och vänta på en ödslig plats mitt i natten, när han träffar fullt med folk dagligen?

Jag tror att helt andra personer är inblandade. Men det är bara jag det.
Citera
2013-09-05, 20:30
Medlem
The Dudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Nu har jag inte läst in mig på MS-fallet, men var han inte narkotikapåverkad när han mördade?
Om han fortfarande nyttjar narkotika, så är jag övertygad om att hans medarbetare hade märkt det vid chaufförsbyte eller dylikt.
Och varför skulle han stå och vänta på en ödslig plats mitt i natten, när han träffar fullt med folk dagligen?

Jag tror att helt andra personer är inblandade. Men det är bara jag det.

Jag tror inte heller på M.S.. jag bara delger lite detaljer eftersom namnet dök upp.
Citera
2013-09-06, 00:31
Medlem
MrInks avatar
Jag tror inte heller på M.S., men visst är det ett märkligt sammanträffande att han jobbar med att köra buss och bor i krokarna.
Citera
2013-09-08, 08:22
Medlem
STOCKHOLM, HANINGE: Har någon sett 28-årige Billy?
Billy är försvunnen sen kl 20:30 igår lördagen den 31 aug.... http://fb.me/2JX8dU2sJ

kan detta ha med detta o göra ?
offer eller gärningsman ????
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här