• 1
  • 2
2013-08-31, 11:40
Medlem
Hej,

r det ngon av er som anvnder Grindr??
Citera
2013-08-31, 13:51
Medlem
10sekunders avatar
Jag undrar om det bara r riktat till bgar? Jag har bara hrt om appen i sna sammanhang.
Citera
2013-09-02, 09:09
Medlem
CubJuniors avatar
Jag gr, vad d? :P
Citera
2013-09-04, 01:06
Medlem
Jag anvnde, men tog bort appen efter en dryg mnad. Buggat, men ocks fr att man bara ser samma personer dr dag ut och dag in (bor i en stad med drygt 60k invnare) och majoriteten var inte intresserade av en s what's the point, tnkte jag. ^^
Citera
2013-09-04, 15:14
Medlem
P-Orridges avatar
Jag har testat den ngra gnger, men fick uppfattningen att den frmst var fr sexkontakter s har avinstallerat den varje gng.

Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag undrar om det bara r riktat till bgar? Jag har bara hrt om appen i sna sammanhang.
Ja, tror dock att jag har lst ngonstans om en liknande app riktad till straighta.
Citera
2013-09-04, 15:34
Medlem
Elofzons avatar
Vad r Grindr fr nt ht?
Citera
2013-10-12, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder

Den riktar sej till hbt-personer fr att man lttare ska kunna f kontakt med likasinnade som rr sej i nrheten av dr man sjlv r.

Citat:
Ursprungligen postat av Elofzon
Vad r Grindr fr nt ht?

Grindr r en app fr telefoner dr man reggar en sida med bild och info om en sjlv. Den anvnder sej av telefonens GPS fr att positionera sej och leta efter andra anvndare och listar dessa utefter hur stort avstnd det r mellan telefonerna.

Funkar faktiskt riktigt hyfsat fr att leta upp ragg med om du r i en storstad dr det ju rr sej mnga mnniskor och du blir sugen p lite skj.
Citera
2017-10-11, 16:14
Medlem
Dejtingapp fr personer som vill ha trffa andra killar

Finns mnga villiga p den appen.
Citera
2017-10-17, 04:26
Medlem
storkmammas avatar
Frmst en app fr kontakt mellan homosexuella killar, som sagt. Som de flesta datingplattformar s hnger det inte s mycket p appen i sig utan vilka som anvnder den. Har haft flera trevliga samtal och kontakter via grindr, men ocks flera otrevliga. Vissa rentav lskiga och obehagliga. Slnge man r ansvarsfull och frsiktig s behver man inte oroa sig, det r frivilligt att visa sitt namn eller ansikte.
Citera
2019-08-03, 10:14
Medlem
Laddade ner appen
Upptckte sedan nr jag loggade in p Nordea internetbank att det finns en HBTQ flagga med texten vga vara dig sjlv. Man sljer allts information till Nordea om sexuell lggning som Nordea sedan anvnder i marknadsfringssyfte. r det lagligt?
Citera
2019-08-03, 19:59
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Laddade ner appen
Upptckte sedan nr jag loggade in p Nordea internetbank att det finns en HBTQ flagga med texten vga vara dig sjlv. Man sljer allts information till Nordea om sexuell lggning som Nordea sedan anvnder i marknadsfringssyfte. r det lagligt?

Detta r inte sant, Nordea har prideflagga fr alla anvndare under Stockholm Pride som r denna vecka. Det har inget att gra med att du laddat ner GrindR och sjlvklart finns ingen koppling.
Citera
2019-08-04, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framhjulet
Detta r inte sant, Nordea har prideflagga fr alla anvndare under Stockholm Pride som r denna vecka. Det har inget att gra med att du laddat ner GrindR och sjlvklart finns ingen koppling.

Dr av garv nr jag frestller mig personens panik nr han tror att detta r vad som hnt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in