2013-08-29, 10:28
Medlem
Blondinss avatar
Tjoho!

Satt och funderade på ett ärr jag fått på penisen efter att ha opererat bort förhuden.

Nu är det visserligen 4-6 år sedan. Minns inte riktigt. Men hade trång förhud och först fick jag göra någon sorts triangeloperation men det hjälpte inte. Jag fick åka tillbaka och då sa kirurgen att det är bättre att ta bort hela förhuden. Ärr skulle det Inte bli!

Nu har jag ett ärr på ovansidan av penisen, precis innan ollonet börjar. Har varit där ettag men blivit synligare nu. Vet inte varför..
Är det möjligt att få någon ersättning? Inte för jag måste ha pengar, det är egentligen skitsamma men om det går kan man ju ta ut det..

Finns det fler här på FB som opererat bort sin förhud? Är ni nöjda? Jag själv tycker att det blev mycket fräschare där nere och enligt mig ser det bättre ut.
Citera
2013-08-29, 10:37
Medlem
GrumpyOldMans avatar
Citat:
Satt och funderade på ett ärr jag fått på penisen efter att ha opererat bort förhuden.

Nu är det visserligen 4-6 år sedan.

Och plötsligen kom du på att du kan få ersättning för ett ärr....Om du har en sjukvårdsförsäkring, kolla villkoren.
Citera
2013-08-29, 10:45
Medlem
FittJannes avatar
Har gjort samma vilket resulterade i en långvarig och smärtsam infektion och i och med det ärrbildning.
Nu såhär nästan 20 år senare så måste jag säga att jag är sjukt nöjd med resultatet ändå.
Det känns fräschare och ser porrigt ut när man blir avsugen.
Citera
2013-08-29, 11:10
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrumpyOldMan
Och plötsligen kom du på att du kan få ersättning för ett ärr....Om du har en sjukvårdsförsäkring, kolla villkoren.

Tänka sig. Plötsligt kom jag på det! Japp skall kollas upp!

Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Har gjort samma vilket resulterade i en långvarig och smärtsam infektion och i och med det ärrbildning.
Nu såhär nästan 20 senare så måste jag säga att jag är sjukt nöjd med resultatet ändå.
Det känns fräschare och ser porrigt ut när man blir avsugen.

Aj, jag fick ingen infektion. Däremot var det inte skönt att få erektion när man hade stygnen! Haha
Visst ser de porrigare ut! Ser mycket bättre ut! Innan såg det ut som jag vet inte vad..
Citera
2013-08-29, 11:30
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Omskärelse kallas det och ger mig veterligen alltid ärrvävnad.

Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Finns det fler här på FB som opererat bort sin förhud? ...
Det finns en stor tråd: https://www.flashback.org/t199213
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in