Citat:
Ursprungligen postat av
tilla2010
egentligen vet jag inte varfr jag skriver hr,kanske fr att bara skriva av mig! eller kanske fr att jag verkligen behver tips p hur man kan f ihop lite pengar p VLDIGT kort tid,bara ett par dagar har jag p mig! har en skuld p 1500 som mste betalas inom en vecka

jag vet verkligen inte hur det ska g till med tanke p att jag ligger efter med hur mkt rkningar som helst.. hller verkligen p att bli deprimerad.. och jag vet att jag kommer f massa skit tips om hur man tjnar pengar, vill bara ha serisa tips tack! mste verkligen f i hop det, har 3 barn s jag har inte tid att bli deprimerad nu!
snlla hjlp mig!
Hur har du hamnat i den situationen? Lt mig gissa: ensamstende mamma som kper en massa dyr elektronik p avbetalning och sen inte kan betala rkningarna? "Det lt ju s jttebra med bara 199:- mnaden fr den nya iPhonen"?
Ifall detta inte stmmer s antar jag att du knarkar?
Nvl, till tipsen d: slj av skit du inte omedelbart behver, mobil, dator osv. och kp billigare alternativ. Du kan ven panta burkar, jobba mer eller be slkt och vnner om ett litet ln.
Men eftersom detta faktiskt r Flashback s mste jag ven tipsa dig om att slja dig sjlv p gatan.