Citat:
Ursprungligen postat av
tilla2010
egentligen vet jag inte varför jag skriver här,kanske för att bara skriva av mig! eller kanske för att jag verkligen behöver tips på hur man kan få ihop lite pengar på VÄLDIGT kort tid,bara ett par dagar har jag på mig! har en skuld på 1500 som måste betalas inom en vecka

jag vet verkligen inte hur det ska gå till med tanke på att jag ligger efter med hur mkt räkningar som helst.. håller verkligen på att bli deprimerad.. och jag vet att jag kommer få massa skit tips om hur man tjänar pengar, vill bara ha seriösa tips tack! måste verkligen få i hop det, har 3 barn så jag har inte tid att bli deprimerad nu!
snälla hjälp mig!
Hur har du hamnat i den situationen? Låt mig gissa: ensamstående mamma som köper en massa dyr elektronik på avbetalning och sen inte kan betala räkningarna? "Det lät ju så jättebra med bara 199:- månaden för den nya iPhonen"?
Ifall detta inte stämmer så antar jag att du knarkar?
Nåväl, till tipsen då: sälj av skit du inte omedelbart behöver, mobil, dator osv. och köp billigare alternativ. Du kan även panta burkar, jobba mer eller be släkt och vänner om ett litet lån.
Men eftersom detta faktiskt är Flashback så måste jag även tipsa dig om att sälja dig själv på gatan.