2013-09-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -W-
Jävla pissläkare, hade tid hos min husläkare idag men hon ville inte skriva ut Oxybutynin eller något annat... Så jag måste vänta och se vad dem säger på svettkliniken om 1,5 månad... Vad fan ska jag göra, jag klarar fan inte av att vänta såå länge..

Prova att öka saltintaget med 1/2 krm tills svetten har minskat till en rimlig nivå.
Citera
2013-09-12, 13:12
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spl4T2ji
Prova att öka saltintaget med 1/2 krm tills svetten har minskat till en rimlig nivå.
Jag har provat under en två veckors period att öka saltintaget utan framgång.
Citera
2013-09-13, 13:04
Medlem
-W-s avatar
Vet inte om någon kan tyda detta men här är de prover som har tagits av läkaren:
1 augusti: www.ladda-upp.se/bilder/cenoquzrbblgh/

3 september: http://www.ladda-upp.se/bilder/xiildvzvpqefe/
Citera
2013-09-13, 19:57
Medlem
-W-s avatar
Jävla pissliv, kan inte gå ut och göra ett skit.. Blir socialt handikappad och stänger in mig själv för att ja inte kan göra något.. Vad i helvete är detta?!
Citera
2013-09-13, 20:37
Medlem
Äter du stora mängder kolhydrater?
Citera
2013-09-13, 20:43
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Proverna: Kan inte säga mer än att de tagit en jävla massa och alla är bra, utom ett som ligger precis på gränsvärde, antagligen inget att bry sig om:
http://www.ltkronoberg.se/Centrum/Me...in-konjugerat/

Du brukar ju träna mycket? Har du tagit några mysko preparat? Kan vara lite vadsomhelst i dem och inte alls de nyttigheter som står i deklarationen.
Citera
2013-09-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spl4T2ji
Hur tänkte du nu?
Citera
2013-09-14, 19:58
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Proverna: Kan inte säga mer än att de tagit en jävla massa och alla är bra, utom ett som ligger precis på gränsvärde, antagligen inget att bry sig om:
http://www.ltkronoberg.se/Centrum/Me...in-konjugerat/

Du brukar ju träna mycket? Har du tagit några mysko preparat? Kan vara lite vadsomhelst i dem och inte alls de nyttigheter som står i deklarationen.
Ja jag tränar säkert 6 gånger i veckan, och nej inte direkt, har käkat proteinpulver till och från, då med enbart protein och inga kolhydrater, men provade under en månad att inte äta detta och det blev ingen förändring alls.
Citera
2013-09-14, 19:58
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floppydick
Äter du stora mängder kolhydrater?
Lite om något...
Citera
2013-09-15, 09:35
Medlem
Citat:
Lite om något...

Protein och i synnerhet kolhydrater är ju annars termogent, många som bulkar blir väldigt varma och har tendens att svettas eftersom det blir större mängd kolhydrater.
Citera
2013-09-15, 19:37
Medlem
-W-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floppydick
Protein och i synnerhet kolhydrater är ju annars termogent, många som bulkar blir väldigt varma och har tendens att svettas eftersom det blir större mängd kolhydrater.
Ja men det gör jag inte, är rätt lean och deffad..
Citera
2013-09-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ja men det gör jag inte, är rätt lean och deffad..

Man kan basera större delen av sin kost på kolhydrater och fortfarande vara deffad.

Men nu var det inte så sa du så du kanske ska gå till en läkare och kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in