Jävla pissläkare, hade tid hos min husläkare idag men hon ville inte skriva ut Oxybutynin eller något annat... Så jag måste vänta och se vad dem säger på svettkliniken om 1,5 månad... Vad fan ska jag göra, jag klarar fan inte av att vänta såå länge..
Prova att öka saltintaget med 1/2 krm tills svetten har minskat till en rimlig nivå.
Jävla pissliv, kan inte gå ut och göra ett skit.. Blir socialt handikappad och stänger in mig själv för att ja inte kan göra något.. Vad i helvete är detta?!
Du brukar ju träna mycket? Har du tagit några mysko preparat? Kan vara lite vadsomhelst i dem och inte alls de nyttigheter som står i deklarationen.
Ja jag tränar säkert 6 gånger i veckan, och nej inte direkt, har käkat proteinpulver till och från, då med enbart protein och inga kolhydrater, men provade under en månad att inte äta detta och det blev ingen förändring alls.
Protein och i synnerhet kolhydrater är ju annars termogent, många som bulkar blir väldigt varma och har tendens att svettas eftersom det blir större mängd kolhydrater.
Protein och i synnerhet kolhydrater är ju annars termogent, många som bulkar blir väldigt varma och har tendens att svettas eftersom det blir större mängd kolhydrater.
Ja men det gör jag inte, är rätt lean och deffad..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!