2013-09-01, 10:50
Medlem
Helt klart att det händer saker i Västerås. Under senaste veckan skall det skett skottlossningar samt att ryktet florerar att Sigge skall ha varit inblandad i en rå misshandel i staden så sent som bara någon dag innan han blev mördad. Detta är vad som sägs bland folk med någorlunda insyn i staden.

Citat:
Ursprungligen postat av Alfonz23
Skulle inte förvåna mig om Sigge var inblandad i bombdådet på Etna pub i Västerås för några veckor sen. Pizza Turken ballar ur och gör kebab av Sigge.
Citera
2013-09-01, 19:53
Medlem
mathiasstahles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssassinForFun
Citerat E-Kuriren:
Den 32-årige mannen, som betraktats som en frontfigur i Black Cobra, sköts i huvudet och avled direkt av skadorna.

Hmm... jag ser också att det står så, men jag tror att detta kan vara ett slarvfel i tidningen. Jag skrev ursprungstexten som den text du citerar baserades på. De uppgifter jag och kollegorna tog emot om skotten vid brottsplatsen gjorde visserligen gällande att 32-åringen träffats i huvudet. Men i ursprungstexten var vi mycket noga med att påpeka att detta var obekräftade andrahandsuppgifter. Det var alltså inte säkerställt. Ibland faller sådana där garderingar bort när sidor och nätupplagor redigeras om. Särskilt om det är sent på kvällen och allt ska gå fort. Ingen har, mig veterligen, bekräftat officiellt att det gick till så som vittnena på platsen sa.

Däremot tror jag att man kan vara ganska säker på att 32-åringen dödades så gott som omedelbart. Hade det rått minsta tvivel om hans hälsotillstånd hade livsuppehållande åtgärder satts in och kroppen hade fått följa med ambulansen tillbaka. Nu låg den kvar bakom avspärrningarna, medan den kriminaltekniska undersökningen gjordes. Det är väldigt ovanligt.
Citera
2013-09-01, 21:11
Medlem
Ilijas avatar
Sigge var en fullständigt värdelös människa, ett avskrap. Bra att han är död.

Har någon gripits för dådet? Jag tror inte att något gripande kommer att ske, som jag förstått det finns det inget vittne som sett gärningsmannens ansikte.
Citera
2013-09-01, 21:22
Medlem
Paisanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mathiasstahle
Kan du berätta vilken anstalt det var?

Karlskrona
Citera
2013-09-02, 09:56
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
HA, HA, HA WOW. Det är svennebanans hjältar. HA har ingen chans mot gatugängen, varken när det gäller vapen, mord, knark, etc...

Det är bara svennebanan som tror det. Inte för att man ska vara stolt över invandrar gatugängen men sluta måla upp MC gängen som de värsta. Det är lika värdelösa som alla andra gäng. Förstår mig inte på ert hat mot invandrargängen och er kärlek till MC idioterna same shit är det.

Sigge var hatad av många och jag har träffat honom men kände inte han så bra. Jag uppfatta han som trevlig. Det är tråkigt att han vart mördad men han hade skaffat sig för många fiender bland MÖ folkgrupper och olika gäng. Jag vill inte spekulera i vilka som mörda han.

Det som stör mig är att vissa inte visar respekt åt en död människa utan när människan är död då vågar ni öppna käften. Visa respekt för hans familj. Det finns lika många Sigge bland era BIKERS som ni glorifierar fast skillnaden mellan Sigge samt invandrar gängen är att de är inte sjukskrivna i samma omfattning och lever ej på bidrag som era hjältar gör, utan de är yrkes kriminella.

Intressant att du tar upp det då detta faktist inte nämns tillräckligt ofta. Det är många SD på flasjbak som predikar att deras skattepengar går till dessa kriminella blattar men ingen tar upp hur svennarna i mc sfären lurar staten på pengar genom sjukpenning samtidigt som dom sysslar med kriminalitet.

Skillnaden är väl att blattarna som valt att leva utanför samhället verkligen gjör det medans svennarna lever utanför samhället från dag till dag. Exempelvis dagen då bidragen kommer då är dom inte 1 % då dom vill vara en del av samhället och utnyttja dess fördelar. Eller då dom inte blir insläppta på den centrala krogen i karlskoga och väljer att filma vakternas diskrimnering och gör en polisanmälan mot vakterna!

Detta twofaced äckliga människor är den verkliga faran för vårat samhälle!
Citera
2013-09-02, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
Intressant att du tar upp det då detta faktist inte nämns tillräckligt ofta. Det är många SD på flasjbak som predikar att deras skattepengar går till dessa kriminella blattar men ingen tar upp hur svennarna i mc sfären lurar staten på pengar genom sjukpenning samtidigt som dom sysslar med kriminalitet.

Skillnaden är väl att blattarna som valt att leva utanför samhället verkligen gjör det medans svennarna lever utanför samhället från dag till dag. Exempelvis dagen då bidragen kommer då är dom inte 1 % då dom vill vara en del av samhället och utnyttja dess fördelar. Eller då dom inte blir insläppta på den centrala krogen i karlskoga och väljer att filma vakternas diskrimnering och gör en polisanmälan mot vakterna!

Detta twofaced äckliga människor är den verkliga faran för vårat samhälle!

Ironi på hög nivå =)
Citera
2013-09-03, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Om de sitter här och läser får de väl för fan skylla sig själva. Och om de inte redan förstått att dom är inavlade missfoster så vet dom det nu.

Det här är beklagligt. Hur kan man skriva så här? Det visar brist på empati och 0 i EQ. När man läser dina andra inlägg förstår man snabbt att du är en liten feg smygrasist som får utlopp för dina värderingar genom att sitta på Flashback och skriva bajs.

Här kommer en lite scenario som kanske kan få dig att förstå.

Ponera att din dotter kommer att älska kuk när hon blir äldre. Hon blir en känd slampa och knullar runt som bara den. Hela Sverige vet vilken slampa hon är. Plötsligt en dag våldtas hon hårt av 5-10 kukar. Skulle du gå in på Flashback för att se vad som står om henne???

Vad är orsaken till beteendet som du har? Här är några val. Själv tror jag att det är en mix av dessa. Trångsynthet, oerfaren om livet och världen, mindrevärdeskomplex, liten kuk ( alt. fru som blivit påknullat hårt av en babbe så hon inte känner nåt) osv osv

Jag saknar den gamla goda tiden när rasister gick runt med bomabarjacka och dr Martins och vågade öppet stå för sina värderingar.
Citera
2013-09-03, 16:28
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontussundin
Det här är beklagligt. Hur kan man skriva så här? Det visar brist på empati och 0 i EQ. När man läser dina andra inlägg förstår man snabbt att du är en liten feg smygrasist som får utlopp för dina värderingar genom att sitta på Flashback och skriva bajs.

Här kommer en lite scenario som kanske kan få dig att förstå.

Ponera att din dotter kommer att älska kuk när hon blir äldre. Hon blir en känd slampa och knullar runt som bara den. Hela Sverige vet vilken slampa hon är. Plötsligt en dag våldtas hon hårt av 5-10 kukar. Skulle du gå in på Flashback för att se vad som står om henne???

Vad är orsaken till beteendet som du har? Här är några val. Själv tror jag att det är en mix av dessa. Trångsynthet, oerfaren om livet och världen, mindrevärdeskomplex, liten kuk ( alt. fru som blivit påknullat hårt av en babbe så hon inte känner nåt) osv osv

Jag saknar den gamla goda tiden när rasister gick runt med bomabarjacka och dr Martins och vågade öppet stå för sina värderingar.
Vad spelar det för roll i sammanhanget? Jag är inget inavlat missfoster alldeles oavsett om min (ickeexisterande) dotter våldtas av några jävla plattskallar som normalt är hänvisade till bergsgetter.

Om nu de här jävla undermänniskorna ska komma hit och ställa till skit från norr till söder så skadar det inte att de för höra vad de är för några. För du påstår väl ändå inte att de är inte svårt inavlade!?
Citera
2013-09-04, 03:45
Medlem
Förhoppningsvis så är det självsanering av dräggblattarna i detta land , men än finns väl ingen GM , eller ?
Vad hände me teorin som någon hade , att polarns brud var inblandad i detta ?
Citera
2013-09-05, 15:31
Medlem
Känns som om att tråden kapades av rasistiska uttalanden istället för att komma fram med någon GM. Är det inte dags att någon blir "outad?" Kom igen nu undre världen och leverera lite skvaller anonymt så att någon åker dit!
Citera
2013-09-05, 19:14
Medlem
bmwhorans avatar
Vet någon om mannen blev gripen eller om de har tagit honom vad fick han för straff? Någon som vet?
Citera
2013-09-05, 19:48
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
Hur träffade skotten? någon som vet? hur många skott?
5 i bröstet 2 i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in