Dom som känner till den kriminella världen i "Knivtuna" vet att det är svenskar som är dom största driv kuggarna när det kommer till Tjack och så.
Jag vet att jag har rätt information i detta ärendet, fråga inte varför.
Den sterotypen "invandrare" kan ni glömma, visst finns dom , men dom här killarna är blonda och lite nördiga nästan, men riktigt seriösa killar som man ej skall mezza med helt klart.
Den svenska "gudfadern" i Eskiltuna är det f-n ingen som rör har jag hört, inget tjafsande där inte, lol.... Han blandar sig inte i skitsaker heller har jag hört!!

Inga flashiga bilar etc etc, inga flashiga brudar etc, allt lyx spenderas utomlands!
Och gott folk han är så blond man kan bli, förmodligen soldbränd också eftersom han spenderar halva året i Thailand, medans pengarna rullar in. pss
Lokala poliserna och svensken? fråga inte.....du kan tänka 4ever....

nöff nöff kan dom också..
Assyrierna är helt klart okej folk, men dom har kontakter direkt kopplade till Colombianska karteller etc, finns att läsa, så dom är nog för tunga för att blanda sig i en liten tjack deal,
det är nog idioter polisen letar efter, inga direkt gangsters!
Förvånas alltid av dessa erbjudanden då jag kommer till Knivtuna, det är rena silk road wholesale market ibland, det finns allt och inget. Helt sjukt!

litet urval "sniper rifle" , ska jag fortsätta....
Reta inte upp Assyrierna i onödan, dom är hårda som f-n, dom backar inte.
Har du en Assyrisk vän så vet du att han är en riktig broder, som man kan lita på.
peace undervärlden.......mm...underlivet! haha