2013-08-29, 10:35
Medlem
Facepresss avatar
Hörde något snack på stan tidigare om att han var släkt med någon ordningsvakt på någon av krogarna i eskilstuna.

Lätt att ha en marknad i krogmiljö när man får komma in utan problem, kan göra vad som helst utan att vakterna ingriper??

HA hade ett hörn på Le Grande innan dom tvingades stänga så dom vakterna kan man ju utesluta ganska fort.
Citera
2013-08-29, 12:27
Medlem
Jag är helt chockad över att han e död, det e just så chockande eftersom man har trott att han skulle ha blivit klippt för längesedan.
Helt otroligt att han klarat sig så länge.

Här har ni lite roliga klipp där även S*gge blir nergolad.
Vad hände med allt det där? Någon som vet?

http://www.youtube.com/watch?v=9Zfllk5aWOU
http://www.youtube.com/watch?v=RNU1WWwYcBM
http://www.youtube.com/watch?v=ftHkZ61aOro
http://www.youtube.com/watch?v=g3cJ8afdw-M
Citera
2013-08-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingenbryrsig86
Jag är helt chockad över att han e död, det e just så chockande eftersom man har trott att han skulle ha blivit klippt för längesedan.
Helt otroligt att han klarat sig så länge.

Här har ni lite roliga klipp där även S*gge blir nergolad.
Vad hände med allt det där? Någon som vet?

http://www.youtube.com/watch?v=9Zfllk5aWOU
http://www.youtube.com/watch?v=RNU1WWwYcBM
http://www.youtube.com/watch?v=ftHkZ61aOro
http://www.youtube.com/watch?v=g3cJ8afdw-M
Har nämnts tidigare i tråden, han som golade tog tillbaka allt
Citera
2013-08-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facepress
Hörde något snack på stan tidigare om att han var släkt med någon ordningsvakt på någon av krogarna i eskilstuna.

Lätt att ha en marknad i krogmiljö när man får komma in utan problem, kan göra vad som helst utan att vakterna ingriper??

HA hade ett hörn på Le Grande innan dom tvingades stänga så dom vakterna kan man ju utesluta ganska fort.

Samma vakter som jobbade på Le grande jobbar nog på andra krogar i etuna, HA har ett hörn med där och göra.

Såg när ett gäng utlänningar försökte tränga sig in och vissa HA medlemmar kom snabbt ner dit för att få bort individerna.

dock så tror jag inte på att han har släkt som är vakt men om du ger ett namn så kanske man kolla upp det
Citera
2013-08-29, 15:16
Medlem
Om P*zhman flög på HA och veva ner hela gänget,
hur kommer det sig då att dom inte har hämnats?
Vad var det för prat om att zigenare varit inblandade?
Skulle zigenarna kunna sätta i mot BC?
Vet att det finns en del riktigt tunga och farliga killar i E-tuna.
Dessa har inget med varken BC eller HA att göra, men är kapabla till det mesta.
Citera
2013-08-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellman1984
Om P*zhman flög på HA och veva ner hela gänget,
hur kommer det sig då att dom inte har hämnats?
Vad var det för prat om att zigenare varit inblandade?
Skulle zigenarna kunna sätta i mot BC?
Vet att det finns en del riktigt tunga och farliga killar i E-tuna.
Dessa har inget med varken BC eller HA att göra, men är kapabla till det mesta.

Det första är nog en myt. Nog för att han kan ta för sig den mannen. Tror istället att det var tre män med Elvis frisyrer och gabardinbyxor som viftade med stålet så folk (Med MC anknytning?!) blödde lite inne på en krog. (Timeout) I samband med det föddes myten här på Flashback som vissa läsare här inne förvandlat till sanning.

Det jag nämner ovan har ingen koppling till något i denna tråd eller det som har hänt i Skiftinge.

Elvis har nog ingen koppling till det här mer än att smeknamnet på den avlidne och skällsordet på Finska Romer är åt samma håll.
Citera
2013-08-29, 18:36
Medlem
HA, HA, HA WOW. Det är svennebanans hjältar. HA har ingen chans mot gatugängen, varken när det gäller vapen, mord, knark, etc...

Det är bara svennebanan som tror det. Inte för att man ska vara stolt över invandrar gatugängen men sluta måla upp MC gängen som de värsta. Det är lika värdelösa som alla andra gäng. Förstår mig inte på ert hat mot invandrargängen och er kärlek till MC idioterna same shit är det.

Sigge var hatad av många och jag har träffat honom men kände inte han så bra. Jag uppfatta han som trevlig. Det är tråkigt att han vart mördad men han hade skaffat sig för många fiender bland MÖ folkgrupper och olika gäng. Jag vill inte spekulera i vilka som mörda han.

Det som stör mig är att vissa inte visar respekt åt en död människa utan när människan är död då vågar ni öppna käften. Visa respekt för hans familj. Det finns lika många Sigge bland era BIKERS som ni glorifierar fast skillnaden mellan Sigge samt invandrar gängen är att de är inte sjukskrivna i samma omfattning och lever ej på bidrag som era hjältar gör, utan de är yrkes kriminella.
Citera
2013-08-29, 18:53
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
HA, HA, HA WOW. Det är svennebanans hjältar. HA har ingen chans mot gatugängen, varken när det gäller vapen, mord, knark, etc...

Det är bara svennebanan som tror det. Inte för att man ska vara stolt över invandrar gatugängen men sluta måla upp MC gängen som de värsta. Det är lika värdelösa som alla andra gäng. Förstår mig inte på ert hat mot invandrargängen och er kärlek till MC idioterna same shit är det.

Sigge var hatad av många och jag har träffat honom men kände inte han så bra. Jag uppfatta han som trevlig. Det är tråkigt att han vart mördad men han hade skaffat sig för många fiender bland MÖ folkgrupper och olika gäng. Jag vill inte spekulera i vilka som mörda han.

Det som stör mig är att vissa inte visar respekt åt en död människa utan när människan är död då vågar ni öppna käften. Visa respekt för hans familj. Det finns lika många Sigge bland era BIKERS som ni glorifierar fast skillnaden mellan Sigge samt invandrar gängen är att de är inte sjukskrivna i samma omfattning och lever ej på bidrag som era hjältar gör, utan de är yrkes kriminella.

Jag vet inte om jag är ordblind men jag har inte sett någon glorifiera HA, för mig är de av samma skrot och korn vare sig de är änglar, hattar, juggar, ryssar, mena, yakuza osv.
Citera
2013-08-29, 19:27
Medlem
Jaha det var mustalainen mc han flög på och inte HA mc?
Hur kan folk inte se skillnad på knuttar och romer?
Undrar varför dom har Elvis frillor allihopa?
Jag vet att dom gillar Elvis men det måste ju finnas en annan anledning.
Alla kriminella är samma skrot och korn så klart.
Bl*tte gängen lever också på bidrag som alla andra kriminella, knarkare och snyltare.
Citera
2013-08-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellman1984
Jaha det var mustalainen mc han flög på och inte HA mc?
Hur kan folk inte se skillnad på knuttar och romer?
Undrar varför dom har Elvis frillor allihopa?
Jag vet att dom gillar Elvis men det måste ju finnas en annan anledning.
Alla kriminella är samma skrot och korn så klart.
Bl*tte gängen lever också på bidrag som alla andra kriminella, knarkare och snyltare.

Nej, han flög inte på Elvis utan felaktigt utpekad i händelsen med tre Elvis. Precis här https://www.flashback.org/sp38670944 blir myten till.
Citera
2013-08-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker

...och DJURPLÅGARE???? Då kan man gott ligga i graven, eller i helvetet!!! Hunden fick sin rättvisa till slut!!!
Senast redigerad av Regnflingan 2013-08-29 kl. 23:09.
Citera
2013-08-30, 01:02
Medlem
Dom som känner till den kriminella världen i "Knivtuna" vet att det är svenskar som är dom största driv kuggarna när det kommer till Tjack och så.

Jag vet att jag har rätt information i detta ärendet, fråga inte varför.

Den sterotypen "invandrare" kan ni glömma, visst finns dom , men dom här killarna är blonda och lite nördiga nästan, men riktigt seriösa killar som man ej skall mezza med helt klart.

Den svenska "gudfadern" i Eskiltuna är det f-n ingen som rör har jag hört, inget tjafsande där inte, lol.... Han blandar sig inte i skitsaker heller har jag hört!! Inga flashiga bilar etc etc, inga flashiga brudar etc, allt lyx spenderas utomlands!

Och gott folk han är så blond man kan bli, förmodligen soldbränd också eftersom han spenderar halva året i Thailand, medans pengarna rullar in. pss

Lokala poliserna och svensken? fråga inte.....du kan tänka 4ever.... nöff nöff kan dom också..

Assyrierna är helt klart okej folk, men dom har kontakter direkt kopplade till Colombianska karteller etc, finns att läsa, så dom är nog för tunga för att blanda sig i en liten tjack deal,

det är nog idioter polisen letar efter, inga direkt gangsters!

Förvånas alltid av dessa erbjudanden då jag kommer till Knivtuna, det är rena silk road wholesale market ibland, det finns allt och inget. Helt sjukt! litet urval "sniper rifle" , ska jag fortsätta....

Reta inte upp Assyrierna i onödan, dom är hårda som f-n, dom backar inte.

Har du en Assyrisk vän så vet du att han är en riktig broder, som man kan lita på.

peace undervärlden.......mm...underlivet! haha
Senast redigerad av groggy79 2013-08-30 kl. 01:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in