2013-08-27, 23:47
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Någon som vet något? Sett något?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17356739.ab

Här finns en bild där det är markerat vart i Eskilstuna denna skottlossning är.
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image...cf1/karta2.jpg

(Aftonbladet uppdaterar texten)

Vet att han var med i BC black Cobras nåt wannabe gäng som jävlats med andra krininella på det sett att dom (inte alla men i eskilstuna var det så BC är nog seriösa annars) velat ha pengar utan vidare från folk som sålde knark... han har vad jag hört blivit knivskuren över halsen men överlevde det sen la nån en bomb under hans bil,hade tur nån som såg bomben. men nu till slut blev han skjuten hörde att det var flera skott mot huvet upp till 7st obs detta är bara vad jag hört men lät överdrivet 7st!!!! det vaknar men inte ur men nån som verkligen ville få död på han som sagt skuren över halsen bilbomb just det glömde att nån skutit nio skott mot honom innan ochså som en katt nästan 9liv men om dt´va 7st i huvet är det nog samma person som tillslut lyckades.

Vem som gjort det är en annan sak skulle inte förvåna mig om dom riktiga BC tröttnade på han ska ha slagit sin tjej och nån hund dom haft. dt´e inte populört bland kriminella med kvinnomisshandel.
dom har vid tillfälle hotat polisen tom (så barnsligt garvade när jag hörde det) vad trodde du skulle hända att polisen skulle bli hans bitch eller??? oproffsigt. han var ledare för eskilstuna BC riktiga kriminella hotar inte polisen och om dom gör det gör dom det annonymt tror några av dom torskade för olaga hot.

men som sagt vem som gjorde det tror jag om det inte var dom själva som tröttnat på hans fasoner och gjorde BC i eskilstuna till ett gäng alla såg ner på det enda dom gjorde var att hota andra mindre knarklangare. så kanske ochså blev skjuten av nån som fått nog.
Senast redigerad av zeepax 2013-08-28 kl. 00:01.
Citera
2013-08-27, 23:54
Citat:
Ursprungligen postat av thestud
Sanningen är även den att personen i fråga inte finns längre så det finns ingen anledning att såra dom som nu stod han nära genom att kalla honom diverse saker. Han själv lider inte av det men det gör hans anhöriga.
Om de sitter här och läser får de väl för fan skylla sig själva. Och om de inte redan förstått att dom är inavlade missfoster så vet dom det nu.
Citera
2013-08-27, 23:55
Medlem
Killen är, i vissas ögon god, och andras ond.
Har man blivit blåst, mycket illa behandlad så förstår jag att folk är glada över någons död.
Samma sak om man blivit bra bemöt och han har ställt upp mycket för någon, så är dom ledsna och vill inte ha något skitsnack.

Men nu verkar många i tråden skriva att han har många fiender från norr t söder, väst t öst.
Vad är det då han har gjort som vart så fittigt?

Sen ang bilbomben, någon som har länk?
Hur upptäcktes den, känns inte som att det är någon local G som fixat en bilbomb.
Utan någon större grabb.
Krävs väl lite kontakter eller mycket kunskap.
Citera
2013-08-27, 23:58
Medlem
Nu hänger det tydligen ca: 20 personer utanför BOs lägenhet, plus att det är personer i lägenheten, polarens granne har informerat polisen om det!

Sorry om jag spammar, men det kan ju visa sig ha betydelse!
Citera
2013-08-28, 00:14
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseboll
Inte en enda? Jag tycker de syns lite överallt... Vill du utveckla?

knappast gängrelaterat det är ju orasaken till att han blev mördad om det inte skulle vara lasermannen 3 förtår inte hur du tänker andra orsaken är ändå pga av hans gäng att det var nån som tröttnat på hoten från dom BC black Cobra eskilstuna
Citera
2013-08-28, 00:19
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
ja enligt en polis jag känner sitter alla inne eller har flyttat från stan. Enligt han har polisen verkligen lyckats få bort gängen från stan för gott.

tror din polisvän lever i lala land fått bort dom för gott ett försvinner eller mesta medlemmar sitter men då dyker ett annat upp som en hydra "grekiskt drakmonster som när man högg av ett huvud växte 2 upp"
Citera
2013-08-28, 00:25
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tycker det är skumt att man väljer att avrätta nån mitt på dagen när det är ljust. hade jag velat knäppa nån hade jag gjort det när det är kolsvart ute så ingen kan se en. hur som helst är det tragiskt

jaså det hade du gjort brilliant eftersom det på natten vardag ex ta 2tiden på natten bara är din bil ute och ett fåtal snutbilar men större chans att bli stoppad då när du flyr platsen på dagen är det lättare att försvainna i mängden och byta bil. ex mordet på en serbisk maffia medlem i skärholem blev skjuten i huvet mitt på dagen ett antal årt sen mordte inte löst ännu. vilket detta inte heller lär bli om dom inte har nåt inom 48-72 timmar polisen altså efter dt löser dte bara sig om nån golar vem som sköt
Citera
2013-08-28, 00:32
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuGambino
Killen är, i vissas ögon god, och andras ond.
Har man blivit blåst, mycket illa behandlad så förstår jag att folk är glada över någons död.
Samma sak om man blivit bra bemöt och han har ställt upp mycket för någon, så är dom ledsna och vill inte ha något skitsnack.

Men nu verkar många i tråden skriva att han har många fiender från norr t söder, väst t öst.
Vad är det då han har gjort som vart så fittigt?

Sen ang bilbomben, någon som har länk?
Hur upptäcktes den, känns inte som att det är någon local G som fixat en bilbomb.
Utan någon större grabb.
Krävs väl lite kontakter eller mycket kunskap.

krävs bara google hur du tillverkar en bilbomb ellr kontakter som du skrev men räcker med nån som säljer ex sprängdeg och en elektrisk tändhatt ingen rocket sience precis eller det bästa millitärt med fjärrkontroll till det behövs lite tyngre kontakt. sprängdeg finns ju på vissa byggen där dom såränger berggrunden
Citera
2013-08-28, 00:41
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arosbo
Om det är si**e så är hans riktiga namn: Si*m*k H*ghp*s*nd (*=a)
En grovt kriminell kille från Västerås som nu flyttat till E-tuna.

vad menar du med grovt kriminell?? bankrån? transportrån? inte? alltså misshandlingar wow impad
Citera
2013-08-28, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
jaså det hade du gjort brilliant eftersom det på natten vardag ex ta 2tiden på natten bara är din bil ute och ett fåtal snutbilar men större chans att bli stoppad då när du flyr platsen på dagen är det lättare att försvainna i mängden och byta bil. ex mordet på en serbisk maffia medlem i skärholem blev skjuten i huvet mitt på dagen ett antal årt sen mordte inte löst ännu. vilket detta inte heller lär bli om dom inte har nåt inom 48-72 timmar polisen altså efter dt löser dte bara sig om nån golar vem som sköt

Du har vissa poänger, men det är även lättare att identifiera personer man ser i dagsljus, och det är antagligen fler vittnen och svårare att försvinna, jag tror att gärningsmännen/mannen gärna hade gjort det i mörker, men fick en chans han (jag tror att det är en han) inte kunde motstå, sen om det är nån som hatade/hade anledning, att ta S*gge av daga, eller nån som vill komma upp sig, vet jag inte, kan lika gärna vara det senare!
Citera
2013-08-28, 00:58
Medlem
SergeantPreppers avatar
Jag minns detta väl.
http://www.expressen.se/nyheter/vast...rovt-koppleri/

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fa...arva_76076.svd

Anledning nog till liknande utgång som denna.

What goes around...
Senast redigerad av SergeantPrepper 2013-08-28 kl. 01:05.
Citera
2013-08-28, 01:01
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax

1. mordet i skärholmen är inte alls olöst då en 36 åring dömdes till livsitid (Nena* misovi)* och två är efterlysta än idag!

2. vad tror du att det är det dära serien på tv som heter 48 timmar? om dom inte löser det på 48 timmars så går GM fri. Nej efter 48 timmar går det in i såkallad spaningsmord och det tar ett tag innan dom sätter pusslarna. Det kan ta veckor,månader, år men det betyder inte du gått fri!

3. sluta svara på allas inlägg när du inte vet något
Senast redigerad av kisamak99 2013-08-28 kl. 01:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in