2013-08-28, 01:04
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Som cyklar, springer och lämnar skor på brottsplatsen som någon annan påpekade tidigare?

Blev han skjuten i bilen eller? Den såg ju rätt intakt ut (har ej läst media)..

om du tror på det inlägget är det tragiskt.... och om det mot all förmodan skulle vara så att dom sprang tappade skor kommer detta vara löst snabbt då DNA kan tas men som sagt tro inte på nåt sånt antagligen menat som komiskt insalag
Citera
2013-08-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Jag minns detta väl.
http://www.expressen.se/nyheter/vast...rovt-koppleri/

Anledning nog till liknande utgång som denna.

What goes around...

Det är det första konkreta jag ser om koppleridomen, och jag gillar det inte, tack för infon!

Han var helt enkelt ingen bra människa, även om jag föredrar lagförande framför avrättningar så har jag svårt att tycka synd om snubben!
Citera
2013-08-28, 01:08
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
1. mordet i skärholmen är inte alls olöst då en 36 åring dömdes till livsitid (Nena* misovi)* och två är efterlysta än idag!

2. vad tror du att det är det dära serien på tv som heter 48 timmar? om dom inte löser det på 48 timmars så går GM fri. Nej efter 48 timmar går det in i såkallad spaningsmord och det tar ett tag innan dom sätter pusslarna. Det kan ta veckor,månader, år men det betyder inte du gått fri!

3. sluta svara på allas inlägg när du inte vet något

efterlysta men inte tagna och den som sitter är du säker på att denne är skyldig bara för han blev dömd hörde han var tvungen att ta på sig det och skit i vilka inlägg jag svarar på vad stör det dig ???

du kan kommentera mina jag läsder från start och kommenterar vad jag vill eller äger du siten?
Citera
2013-08-28, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-tuna-bo
Kan du förklara vad du menar med personen Reza som du namnger?

Alltså att jag ser det lite som Johan eller John, typiskt namn för folkgruppen. Vad jag vet är ingen Reza inblandad i detta.
Citera
2013-08-28, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
efterlysta men inte tagna och den som sitter är du säker på att denne är skyldig bara för han blev dömd hörde han var tvungen att ta på sig det och skit i vilka inlägg jag svarar på vad stör det dig ???

du kan kommentera mina jag läsder från start och kommenterar vad jag vill eller äger du siten?

Om denna person är oskyldigt dömd så hoppas jag att du har upplyst polisen om det, annars är du en väldigt liten människa!

Men nu handlar det här om mordet på S*gge, och vi vill ha info om det, och inte vilka som är oskyldigt dömda, snälla, håll er till topic!
Citera
2013-08-28, 01:46
Medlem
SchlomoAkbars avatar
Skulle vilja få en update på vad som händer i och kring BO´s lägenhet...
Citera
2013-08-28, 01:53
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Om denna person är oskyldigt dömd så hoppas jag att du har upplyst polisen om det, annars är du en väldigt liten människa!

Men nu handlar det här om mordet på S*gge, och vi vill ha info om det, och inte vilka som är oskyldigt dömda, snälla, håll er till topic!

sorry men var en snubbe som jiddra o störde sig på att jag svarade på citat , dåre vad är forum annars till för en att skriva sina åsikter. vad gäller oskyldig det är bara vad jag har hört. kan ju inte göra nåt med det. som jag skrev hörde s'gge blev skjuten med 7skott i ansiktet/huvet lät överdrivet men kan ju vara sant oxå. hörde det idag av en snubbe som bor i etuna. men som sagt knivskuren i halsen bilbomben som han klarade sig undan sen en incident där 9skott avlossades mot honom sen om det stämmer att han blev skjuten med 7skott i huvet lite overkill kan man ju kalla det om det är sant men nån som isåfall verkligen ville ha han död.
Citera
2013-08-28, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Är detta H*ddis, Pek*mansh "tjej"? ttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=186454808037174&set=pb.100000179682 081.-2207520000.1377601337.&type=3&theater
Och är det isf hon som är en del av anledningen till det som hände?

Ja, det är hon, ett luder från tredje världen vars intressen mest består av billig kosmetik och narkotika.
Citera
2013-08-28, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchlomoAkbar
Skulle vilja få en update på vad som händer i och kring BO´s lägenhet...

För 10 minuter sen så var det folk i lägenheten, men de utanför hade försvunnit, min kompis ringer mig om det blir nån ändring!
Citera
2013-08-28, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeepax
sorry men var en snubbe som jiddra o störde sig på att jag svarade på citat , dåre vad är forum annars till för en att skriva sina åsikter. vad gäller oskyldig det är bara vad jag har hört. kan ju inte göra nåt med det. som jag skrev hörde s'gge blev skjuten med 7skott i ansiktet/huvet lät överdrivet men kan ju vara sant oxå. hörde det idag av en snubbe som bor i etuna. men som sagt knivskuren i halsen bilbomben som han klarade sig undan sen en incident där 9skott avlossades mot honom sen om det stämmer att han blev skjuten med 7skott i huvet lite overkill kan man ju kalla det om det är sant men nån som isåfall verkligen ville ha han död.

Okej, jag var bara lite trött på off topic!
Det är bra att höra rykten vare sig det är sant eller inte, sålänge man vet att det är rykten, vissa kan ju visa sig stämma!
Citera
2013-08-28, 02:17
Medlem
En hel del av den nu avlidne Siamaks skulder lär ju skrivas över på bröderna Seifkh*ni *=a, då dessa, i alla fall den sista tiden, agerade livvakter/torpeder åt honom och kan ses knytna till hans 'affärer'. Kommer bli ganska jobbigt för dessa två babbar att hålla sig borta från indrivare, de lär ju knappast bli kvar i E-tuna.

De har också det typiska svartskalle labila hysteri tempramentet, så de lär gå omkring på helspänn med osäkrat vapen, kan leda till en hel del dråpliga olyckor när de tror sig höra något...kanske de skjuter av sig kuken i misstag?
Citera
2013-08-28, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caveman
Minns du inte vad du skrev i jan? nu tycker du helt tvärt om

ps. så här tyckte du när en annan gängmedlem vart sjuten(ifall du inte minns)
https://www.flashback.org/p41537815#p41537815

Ja vet va ja skrev. Ja har inte skrivit att inte S fått va han förtjäna. Läs en gång till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in