Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-29, 14:30
  #133
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Ifall dem inte kan ha ögonkontakt, blir uppfostrade av sina mammor samt vet inte hur en man beter sig som män, så är dem inte i position att varken tillåta eller ej. Dem får spy ut sin frustration på fb och det är deras sätt att inte tillåta.
Svenska kvinnor kommer fortsätta att i majoritet ha relationer med svenska män och föda svenska barn, deal with it blatten.
Citera
2013-08-29, 14:32
  #134
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Varje år importerar svenska män flera tusen kvinnor från andra länder för sex pch relationer, hur kan man tillåta det? Sluta skyll på de svenska kvinnorna när vi svenska män massimporterar thailändare och andra utländska kvinnor.
Vad har det med någonting att göra? Har jag skyllt på kvinnorna? Jag säger ju att svenska män är töntar i stor utsträckning, det är därför de importerar, vad nu det har med saken att göra.

Hur man kan tillåta det? En man gör precis vad han vill. Kvinnor gör inte vad de vill, det är ett konstigt beteende som män inte borde tillåta.
Citera
2013-08-29, 14:38
  #135
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Vad har det med någonting att göra? Har jag skyllt på kvinnorna? Jag säger ju att svenska män är töntar i stor utsträckning, det är därför de importerar, vad nu det har med saken att göra.

Hur man kan tillåta det? En man gör precis vad han vill. Kvinnor gör inte vad de vill, det är ett konstigt beteende som män inte borde tillåta.
Jag är svensk och har inga problem att få svenska tjejer och det har inga av mina polare heller, bara för att du är en svensk nörd så ska du inte tro att vi övriga är det också, själv tränar jag och är rätt biffig, testa det om du nu inte får några brudar...

Blattar importerar muslimska kärringar från hemlandet som de gifter sig med i slutändan ändå.
Citera
2013-08-29, 14:41
  #136
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Jag är svensk och har inga problem att få svenska tjejer och det har inga av mina polare heller, bara för att du är en svensk nörd så ska du inte tro att vi övriga är det också, själv tränar jag och är rätt biffig, testa det om du nu inte får några brudar...

Blattar importerar muslimska kärringar från hemlandet som de gifter sig med i slutändan ändå.
"Jag har ett problem"

Nu tänker jag inte göra det här till en kukmätartävling, det lämnar jag till 18-åringar.
Citera
2013-08-29, 14:57
  #137
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
"Jag har ett problem"

Nu tänker jag inte göra det här till en kukmätartävling, det lämnar jag till 18-åringar.
Haha du har inte ens läst min trådstart för fan.... Tråden handlar om att jag vill ha utländska tjejer då jag bor i ett område där majoriteten är utlänningar, jag har inga problem att få svenska tjejer och som jag skrev i min trådstart har jag haft ett flertal svenska flickvänner. Nästa gång ska du nog läsa en tråd innan du börjar skriva i den, då sker inte liknande misstag förstår du...
Citera
2013-08-29, 14:58
  #138
Medlem
konstigt då, jag har datat svenska killar och jag e inte född här så du kanske borde testa annat än svenska tjejer då
Citera
2013-08-29, 15:00
  #139
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Haha du har inte ens läst min trådstart för fan.... Tråden handlar om att jag vill ha utländska tjejer då jag bor i ett område där majoriteten är utlänningar, jag har inga problem att få svenska tjejer och som jag skrev i min trådstart har jag haft ett flertal svenska flickvänner. Nästa gång ska du nog läsa en tråd innan du börjar skriva i den, då sker inte liknande misstag förstår du...
Citat:
och jag har flera gånger fått nöja mig med knubbiga och fula svenska tjejer enbart för att ha någon att ligga med
Citat:
plus att snygga svenska tjejer enbart hänger med invandrare och dejtar dem.


Försök inte nu. Det är inte så svårt att ta dig in till centrum eller lite andra förorter som är mer svenska. Ditt problem är att du är en betahanne.
Citera
2013-08-29, 15:14
  #140
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purrsian
konstigt då, jag har datat svenska killar och jag e inte född här så du kanske borde testa annat än svenska tjejer då
Utländska tjejer är inte med svenska killar, de enda tjejer som svenska killar kan få är svenska tjejer.
Citera
2013-08-29, 15:33
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Utländska tjejer är inte med svenska killar, de enda tjejer som svenska killar kan få är svenska tjejer.

Fast du har ju fel.. som sagt både jag och flera av mina vänner som inte e födda här har ju datat svenska killar eller haft pojkvänner som e svenska
Citera
2013-08-29, 15:36
  #142
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purrsian
Fast du har ju fel.. som sagt både jag och flera av mina vänner som inte e födda här har ju datat svenska killar eller haft pojkvänner som e svenska
Grejen är den att TS är en tönt som verken är manlig eller attraktiv. Det enda sättet som han skall få en utländsktjej är ifall du av barmhärtighet tar honom i handen och stryker honom medhårs.
Citera
2013-08-29, 15:48
  #143
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purrsian
Fast du har ju fel.. som sagt både jag och flera av mina vänner som inte e födda här har ju datat svenska killar eller haft pojkvänner som e svenska
Var bor du och dina vänner någonstans?
Citera
2013-08-29, 16:56
  #144
Medlem
Golachabs avatar
Nej det är enkelt att få sig en kvinna, svensk som utlänning. Men har man inställningen att man är en förlorare är det lätt att få leva som en förlorare också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback