Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-29, 13:23
  #121
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Eftersom de flesta svennar får svenska tjejer så varför inte?
Men du förstår inte. Svenska betahannar och svenskblattar som Soran blir utnyttjade. Ingen tjej tänder på dem egentligen. Det är bättre för dem om de skiter totalt i tjejer och lever i celibat.

Bethannar - ger resurser i utbyte mot sex. Inga fler resurser? Inget sex.

Alfahannar (gangsterblattar och gangstersvennar) - gör vad de vill och får hur mycket sex de vill.
Citera
2013-08-29, 13:28
  #122
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Eftersom de flesta svennar får svenska tjejer så varför inte?
Dem blir bara tömda på självrespekt, omgivningens respekt och pengar. Sedan så är dessa brudar konstant otrogna mot sina tofelkillar.
Citera
2013-08-29, 13:29
  #123
Medlem
Copterss avatar
Nu är det snarare dig det är fel på TS. Är det verkligen någon som håller en pistol mot ditt huvud och tvingar dig att skaffa en flicka på orten du bor i?
Citera
2013-08-29, 13:35
  #124
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Men du förstår inte. Svenska betahannar och svenskblattar som Soran blir utnyttjade. Ingen tjej tänder på dem egentligen. Det är bättre för dem om de skiter totalt i tjejer och lever i celibat.

Bethannar - ger resurser i utbyte mot sex. Inga fler resurser? Inget sex.

Alfahannar (gangsterblattar och gangstersvennar) - gör vad de vill och får hur mycket sex de vill.
''Gangstersvennar''...

Det finns inga sådana, eller kanske några fåtal.

Det är bättre att det är som idag, de flesta svenska tjejer lever med svenska killar och föder svenska barn. Precis som det ska vara i svenskarnas land Sverige.
Citera
2013-08-29, 13:38
  #125
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
''Gangstersvennar''...

Det finns inga sådana, eller kanske några fåtal.

Det är bättre att det är som idag, de flesta svenska tjejer lever med svenska killar och föder svenska barn. Precis som det ska vara i svenskarnas land Sverige.
Hells Angels är ju i princip helt vitt. Men om du kollar i förorterna så är de inte så många nej och det är för att blattar har en mer manlig kultur precis som vi hade förut.

Och är notoriskt otrogna med blattar. Ja, det är precis som det ska vara.
Citera
2013-08-29, 13:38
  #126
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
''Gangstersvennar''...

Det finns inga sådana, eller kanske några fåtal.

Det är bättre att det är som idag, de flesta svenska tjejer lever med svenska killar och föder svenska barn. Precis som det ska vara i svenskarnas land Sverige.
Är du från en mindre ort. Har du inte hört talas om förblattade svennar?

Går du runt i stan, i en storstad så är det påtagligt att blattar nuppar blondiner.
Citera
2013-08-29, 13:46
  #127
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Är du från en mindre ort. Har du inte hört talas om förblattade svennar?

Går du runt i stan, i en storstad så är det påtagligt att blattar nuppar blondiner.
Ja många blattar är tillsammans med svenska tjejer, men ändrar inte faktumet att en klar majoritet är tillsammans med svenska killar och föder svenska barn, kolla valfria bilder på nyfödda barn så ser du det rätt snabbt. Andelen mulatter och liknande är en fis i rymden jämfört med alla nyfödda vita svenska barn.
Citera
2013-08-29, 13:47
  #128
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Hells Angels är ju i princip helt vitt. Men om du kollar i förorterna så är de inte så många nej och det är för att blattar har en mer manlig kultur precis som vi hade förut.

Och är notoriskt otrogna med blattar. Ja, det är precis som det ska vara.
Svenska män får väl sluta importera gulingar i tusentals varje år och sedan gnälla om rasblandning, i många byar är majoriteten av kvinnorna för fan thailändska horor som suger svensk kuk på daglig basis.....
Citera
2013-08-29, 13:49
  #129
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Ja många blattar är tillsammans med svenska tjejer, men ändrar inte faktumet att en klar majoritet är tillsammans med svenska killar och föder svenska barn, kolla valfria bilder på nyfödda barn så ser du det rätt snabbt. Andelen mulatter och liknande är en fis i rymden jämfört med alla nyfödda vita svenska barn.
Det är för att det inte är riktigt socialt accepterat för en svensk tjej att bilda familj med en blatte. Vad hade du själv sagt om dottern kommer hem med en Ali?

När svenskorna vill knulla så letar de upp en alfahanne, och inte sällan en blatte. Problemet med svenskar är såna som du, du tänker att det är lugnt så länge du får knulla en gång i veckan med din tjej och att det föds flest vita barn, men faktum kvarstår: blattar knullar svenska kvinnor. Hur kan man tillåta det?
Citera
2013-08-29, 13:57
  #130
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Det är för att det inte är riktigt socialt accepterat för en svensk tjej att bilda familj med en blatte. Vad hade du själv sagt om dottern kommer hem med en Ali?

När svenskorna vill knulla så letar de upp en alfahanne, och inte sällan en blatte. Problemet med svenskar är såna som du, du tänker att det är lugnt så länge du får knulla en gång i veckan med din tjej och att det föds flest vita barn, men faktum kvarstår: blattar knullar svenska kvinnor. Hur kan man tillåta det?
Ifall dem inte kan ha ögonkontakt, blir uppfostrade av sina mammor samt vet inte hur en man beter sig som män, så är dem inte i position att varken tillåta eller ej. Dem får spy ut sin frustration på fb och det är deras sätt att inte tillåta.
__________________
Senast redigerad av adventualthorizon 2013-08-29 kl. 14:04.
Citera
2013-08-29, 14:24
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoxzZ
Jag har ett problem, jag bor i en förort till Stockholm där ca 70 % är utlänningar och 30 % är svenskar. Jag är född och uppvuxen här och bott hela livet här och är en svensk kille.

Jag är 18 år gammal och haft 4 olika flickvänner i mitt liv (Alla har varit svenska tjejer.) Det jobbiga är att när man bor i en invandrartät ort så har man inte många tjejer att välja mellan då inga av de utländska tjejerna är med svenska killar och bland de svenska tjejerna som bor här så är en stor del av dem också enbart tillsammans med utländska killar. De tjejer jag kan bli tillsammans med är alltså de svenska tjejer som gillar svenska killar.

Jag hade inte haft några problem med invandringen om inte den gjorde att det blev så mycket svårare att få en tjej för svenska killar, som det är idag så har man inga alternativ och jag har flera gånger fått nöja mig med knubbiga och fula svenska tjejer enbart för att ha någon att ligga med, av någon anledning så hatar utländska tjejer svenska killar och vill inte ha någonting med oss att göra plus att snygga svenska tjejer enbart hänger med invandrare och dejtar dem.

Så länge invandrarna inte har svenska pojkvänner men enbart tvärtom så kommer det bli väldigt svårt för svenska killar att få tjejer i framtiden, då invandrarna är de som ökar i antalet hela tiden.

Hur ska vi svenska killar som lever i sådana orter som jag gör öka vår attraktionskraft så vi kan få fler svenska tjejer och även utländska tjejer att gilla oss? Trött på att ha så få alternativ bland tjejer som jag har idag.

Svenska tjejer har inga problem då de kan dejta afrikaner, araber, turkar, kurder, juggar, chilenare osv. Svenska killar däremot har inte samma alternativ alls då vi enbart kan få svenska tjejer.

Om du är så emot invandringen så se till att rösta bort Sverige ur EU, år 2014.
Kommer själv rösta emot EU då det inte gynnar Sverige ett SKIT ! ! !
Inte för att jag är rasist eller liknande, men orkar faktiskt inte dessa tiggare/usla produkter/billig arbetskraft/konstiga bidrag o.s.v o.s.v som kommer när ett land är medlem i EU.
Fria gränser my ass, bara ett annat sätt att säga "Du behöver inte knacka på min dörr, kom bara in" såklart att vem som helst kommer in då.

Säg inte att du är en SD;are då är du totalt puckad om du tror att detta är rätta vägen att bromsa denna invandringen på allt möjligt, inte bara personer utan annat skit som kommer in i landet och som kommer lika lätt ut ur landet i form av resurser som inte ens blir beskattade.
Sloppa EU och man kommer märka skillnad enormt, men privat personer kommer inte ta detta så lätt då man tjänar på dessa fria gränser mellan EU-länderna, så det kommer att bli riktigt intressant vilket parti som är för och emot EU.
Sedan är det inte lika lätt för en "invandrare" att komma in i ett land om inte det landet är medlem i EU, men om de får uppehållstillstånd då kan de röra sig fritt i dessa EU-länder.

Har inte haft ett enda förhållande och är 22 år, så sluta slipa är du snäll och läs på för i helvete din inkompetenta individ. Va fan gör du på din fritid egentligen, sitter framför datorn och runkar bort tiden eller? Du har en guldgruva framför dig när du sätter på datorn som är internetuppkopplad, det är bara att söka rätt information som är trovärdig och sedan blir du lite "smartare" från dag till dag.
Citera
2013-08-29, 14:29
  #132
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MysBalle
Det är för att det inte är riktigt socialt accepterat för en svensk tjej att bilda familj med en blatte. Vad hade du själv sagt om dottern kommer hem med en Ali?

När svenskorna vill knulla så letar de upp en alfahanne, och inte sällan en blatte. Problemet med svenskar är såna som du, du tänker att det är lugnt så länge du får knulla en gång i veckan med din tjej och att det föds flest vita barn, men faktum kvarstår: blattar knullar svenska kvinnor. Hur kan man tillåta det?
Varje år importerar svenska män flera tusen kvinnor från andra länder för sex pch relationer, hur kan man tillåta det? Sluta skyll på de svenska kvinnorna när vi svenska män massimporterar thailändare och andra utländska kvinnor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback