2023-11-23, 09:21
Medlem
TommyJunes avatar
Är det någon som varit nere i Frankfurt på senaste tiden? Hur är det på Sharks och Mainhattan?
Planerar en resa inom kort och funderar på ett besök på en eller flera
Citera
2023-11-24, 23:21
Medlem
AgnetaPatrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
Är det någon som varit nere i Frankfurt på senaste tiden? Hur är det på Sharks och Mainhattan?

Inlägget före dig säger att det inte är brist på Sharks.
Citera
2023-11-28, 19:19
Medlem
Citat:
Sharks hade en helt fantastisk lineup för två helger sen när jag var där. Som när det var som bäst innan Corona. Finns någon för alla smaker.
Citera
2023-11-29, 13:58
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Sharks hade en helt fantastisk lineup för två helger sen när jag var där. Som när det var som bäst innan Corona. Finns någon för alla smaker.
Trevligt att höra var det samma priser eller något nytt?
Citera
2023-11-29, 17:30
Medlem
Citat:
Trevligt att höra var det samma priser eller något nytt?
Samma som vanligt. 150 eller 200 per timme beroende på vem du är eller vilken tjej du vill gå med. Vissa tjejer som till exempel Samy kommer inte gå under 200.
Citera
2023-12-10, 12:57
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Har nyss skiljt mig och tänkte ev knulla över julhelgen. Manhattan har väl öppet? Är ju känt som turkklubb det vet jag och antar att turkarna inte firar jul utan vill knulla? Har nagon erfarenhet av detta??
Senast redigerad av ErlingBrautHaaland 2023-12-10 kl. 13:11.
Citera
2023-12-10, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Har nyss skiljt mig och tänkte ev knulla över julhelgen. Manhattan har väl öppet? Är ju känt som turkklubb det vet jag och antar att turkarna inte firar jul utan vill knulla? Har nagon erfarenhet av detta??

Jag tror att sharks har öppet men är inte säker
Citera
2023-12-28, 13:26
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Ja sitter nu vid hauptwache i någon galleria och begrundar mina förehavanden som nyskild karlakarl. Var på mainhattan och blev fiasko. Som befarat bara araber och turkar ocv hade ingen lust att bli buksvåger med någon mustafa så jag drog. Idag blir det nog meine perlen i offenbach men är osäker. Har bil men vill inte köra full till annan fkk.

Såg några sköna ladyboys vid bahnhof med och vore kanske skönt?
Senast redigerad av ErlingBrautHaaland 2023-12-28 kl. 13:29.
Citera
2023-12-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ja sitter nu vid hauptwache i någon galleria och begrundar mina förehavanden som nyskild karlakarl. Var på mainhattan och blev fiasko. Som befarat bara araber och turkar ocv hade ingen lust att bli buksvåger med någon mustafa så jag drog. Idag blir det nog meine perlen i offenbach men är osäker. Har bil men vill inte köra full till annan fkk.

Du är bekymrad över att bli buksvåger med Mustafa (som om inte alla tjejer på FKK ligger med kunder av alla möjliga nationaliteter), men du funderar på att ha sex med ladyboys? Tänk om hen hette Mustafa innan hen genomgick hormonbehandlingen? Eller satsar du på germanska ladyboys med blont hår som hette Gunther förut?
Citera
2023-12-30, 20:41
Medlem
Har ni någonsin drabbats av könssjukdomar på era FKK-äventyr? Tänker att spridningsrisken är ganska hög på sådana klubbar?
Citera
2023-12-31, 03:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Har ni någonsin drabbats av könssjukdomar på era FKK-äventyr? Tänker att spridningsrisken är ganska hög på sådana klubbar?

Nej. 8 tjejer, 3 olika besök.
Oddsen är väl större om man åker till de ställen som erbjuder vaginalt/analt utan kondom, men de som jobbar på FKK har ju ochså detta som yrke, och testar sig regelbundet.
Är nog större risk på andra ställen än klubbar av FKK-storlek, alternativt ställen som ej har stamkunder.
Citera
2024-01-01, 18:08
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:

Kanske var för det var jul och de flesta icke mustafa var hemma? Vilken tid var du där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in