2023-04-06, 19:56
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Ok tackar

"grabbgäng från mellanöstern, telefoner i handen, kalsonger under badrocken"

Bedrövligt
Muslimer för helvete, dom är blyga för sin egen kuk
Shak är bäst, Mainhattan skuggar, men fan vet vad som hänt
Citera
2023-04-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ok tackar

"grabbgäng från mellanöstern, telefoner i handen, kalsonger under badrocken"

Bedrövligt
Ja, hur funkar det egentligen, brukar ju vara tydligt att blattar inte är välkomna, men nu är det tydligen okej?

Var kan man läsa om alla termer som används inom sexindustrin?
Citera
2023-04-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Muslimer för helvete, dom är blyga för sin egen kuk
Shak är bäst, Mainhattan skuggar, men fan vet vad som hänt

hänt?
Citera
2023-04-07, 14:40
Medlem
thaimans avatar
Citat:
hänt?
Dåligt med brudar dagtid mot tidigare
Citera
2023-04-08, 18:17
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Många män framåt kvällen, speciellt grabbgäng med (gissar jag) mellanösternursprung. Många med underkläder under badrocken och telefonen i handen...

Blev dom utkastade eller vad hände?

Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Ja, hur funkar det egentligen, brukar ju vara tydligt att blattar inte är välkomna, men nu är det tydligen okej?

Dom har tyvärr inte möjlighet att neka dom pga ras, men mobiltelefoner är väl förbjudet?
Senast redigerad av Kurt1 2023-04-08 kl. 18:22.
Citera
2023-04-08, 23:45
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Blev dom utkastade eller vad hände?

Nej, inga reaktioner från personalen vad jag såg. Det var säkert 10-15 pers som betedde sig på det viset. De hängde både i relaxen och trädgården med mobiler och underkläder och var allmänt högljudda.

Nu var det såklart en enskild kväll och min upplevelse kanske inte är symptomatiskt för alla helgkvällar. Men för mig betyder det att jag inte kommer besöka Mainhattan på helgkvällar. Vilket egentligen är fine för mig då jag ändå inte är någon nattuggla.
Citera
2023-04-09, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Nej, inga reaktioner från personalen vad jag såg. Det var säkert 10-15 pers som betedde sig på det viset. De hängde både i relaxen och trädgården med mobiler och underkläder och var allmänt högljudda.

Nu var det såklart en enskild kväll och min upplevelse kanske inte är symptomatiskt för alla helgkvällar. Men för mig betyder det att jag inte kommer besöka Mainhattan på helgkvällar. Vilket egentligen är fine för mig då jag ändå inte är någon nattuggla.
Det är underligt jag tycker det står på alla hemsidor när man spanar in klubbarna att mobil är sträng förbjuden och ska förvaras i värdeskåpet, har tyskarna blivit lika fega som svenskarna så de inte vågar säga till och ser mellan fingrarna på blattar men inte icke blattar tro precis som här då vi har "överseende" med att de inte förstår.
Såklart kan ju personalen ha varit på ett annat ställe just då, om inte så var det synd att ingen gjorde personalen uppmärksam på det.
Citera
2023-04-09, 08:13
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det är underligt jag tycker det står på alla hemsidor när man spanar in klubbarna att mobil är sträng förbjuden och ska förvaras i värdeskåpet, har tyskarna blivit lika fega som svenskarna så de inte vågar säga till och ser mellan fingrarna på blattar men inte icke blattar tro precis som här då vi har "överseende" med att de inte förstår.
Såklart kan ju personalen ha varit på ett annat ställe just då, om inte så var det synd att ingen gjorde personalen uppmärksam på det.
På Mainhattan är dom stenhårda på att jaga bort tel. I lokalerna,lika på Shark, jag har själv sett detta och det är gränsfall att de åker ut.
Citera
2023-04-10, 22:54
Avslutad
Första resan till Frankfurt imorgon, pga strul med resebokningar iom strejken precis när jag skulle boka biljett så fick det bli Ryanair, så 1.5h tåg för att komma till Hotell.
Ursprungsplanen att besöka Mainhattan iaf 2 dagar, eventuellt mer. Kan bli att jag testar Sharks, men tror Mainhattan passar bättre.

Tidigare erfarenhet bara från Artemis, vilket var ett rätt kasst besök med massa sharks.

Återkommer med recensioner!
Citera
2023-04-11, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xahfear
Första resan till Frankfurt imorgon, pga strul med resebokningar iom strejken precis när jag skulle boka biljett så fick det bli Ryanair, så 1.5h tåg för att komma till Hotell.
Ursprungsplanen att besöka Mainhattan iaf 2 dagar, eventuellt mer. Kan bli att jag testar Sharks, men tror Mainhattan passar bättre.

Tidigare erfarenhet bara från Artemis, vilket var ett rätt kasst besök med massa sharks.

Återkommer med recensioner!

Ska till Frankfurt för jobb i maj. Har kollat en hel del på ISG men tråden om Mainhattan verkar helt död. Så ser fram emot din rapport.
Citera
2023-04-11, 10:37
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidneypunch
Ska till Frankfurt för jobb i maj. Har kollat en hel del på ISG men tråden om Mainhattan verkar helt död. Så ser fram emot din rapport.

Bra läs i den här tråden vad Arnold skriver
Kan inte bli tydligare
Citera
2023-04-15, 17:46
Avslutad
FKK dag 1 onsdag
Rekommendation, promenera inte. Skitväg, lite lerigt när det regnat.
Ingång är i industriområde, så ta taxi tillbaka. Pendel inställda när jag besökte denna gång, så ersättningsbussar längre distanser, ska dock vara klart i början av maj.

Kom dit lite efter 16, kanske 10-15damer exkl de på rummen. Stadig ökning efter det, åtminstonde 25-30 exkl rum när jag gick vid 22. Sauna-rummet verkar vara relativt fredat, när det tillkommer en del män så blir det hårdare koll på att inte ragga därinne. De går igenom ibland och kollar intresse, men generellt får man vara ifred eller bara prata i någon minut till ”hoppas vi kan prata mer därute sen”.

Carmen, 34 östeuropa
Smalare sorten, ca 170cm el så
Fantastiskt humör, trevlig och lättsam.
OWO och gfe extras
OWO i typ 2 minuter, hade redan tagit på glidmedel efter det och använde det som ursäkt. Synd, drog ner betyget lite.
Hon red, doggy, missionären
Kunde inte avsluta, troligen mina nerver. Hon var förstående och tipsade om andra väninnor att testa för att lösa problemet!

1.5h väntetid, mat och spa-rum. Rekommenderar varmt sauna-behandlingarna, pepparmint/clementin som viftades till i saunan, även om de byter eller roterar mellan olika sammansättningar. Ca var 3e timme. Underligt uppfriskande!

Rania, 28, Rumänien
Ljusbrunett, 160-165, välformad och pigga vackra bröst.
OWO, gfe extras
Bad henne följa med till porrbion, vilket hon gärna gjorde. Info om lite olika villkor på vägen.
Ordentliga 5+ minuter avsugning, fick leka med hennes vackra bröst och smeka hennes fitta. Enbart utanpå, annars vill de att man ska ha på kondom på fingrarna.
Hon red, hon ovanpå jag pumpade, missionären. Lyckades komma, vilket var en fantastisk känsla. Hon var så jävla vacker med hur kurvorna och brösten rörde sig i missionären.

Matbuffen var klart godkänd för middag/kvällsmål.

Skulle defintivt kunna ta återbesök med Rania, men det var väldigt många vackra potentiella rum denna kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in