FKK dag 1 onsdag
Rekommendation, promenera inte. Skitväg, lite lerigt när det regnat.
Ingång är i industriområde, så ta taxi tillbaka. Pendel inställda när jag besökte denna gång, så ersättningsbussar längre distanser, ska dock vara klart i början av maj.
Kom dit lite efter 16, kanske 10-15damer exkl de på rummen. Stadig ökning efter det, åtminstonde 25-30 exkl rum när jag gick vid 22. Sauna-rummet verkar vara relativt fredat, när det tillkommer en del män så blir det hårdare koll på att inte ragga därinne. De går igenom ibland och kollar intresse, men generellt får man vara ifred eller bara prata i någon minut till ”hoppas vi kan prata mer därute sen”.
Carmen, 34 östeuropa
Smalare sorten, ca 170cm el så
Fantastiskt humör, trevlig och lättsam.
OWO och gfe extras
OWO i typ 2 minuter, hade redan tagit på glidmedel efter det och använde det som ursäkt. Synd, drog ner betyget lite.
Hon red, doggy, missionären
Kunde inte avsluta, troligen mina nerver. Hon var förstående och tipsade om andra väninnor att testa för att lösa problemet!
1.5h väntetid, mat och spa-rum. Rekommenderar varmt sauna-behandlingarna, pepparmint/clementin som viftades till i saunan, även om de byter eller roterar mellan olika sammansättningar. Ca var 3e timme. Underligt uppfriskande!
Rania, 28, Rumänien
Ljusbrunett, 160-165, välformad och pigga vackra bröst.
OWO, gfe extras
Bad henne följa med till porrbion, vilket hon gärna gjorde. Info om lite olika villkor på vägen.
Ordentliga 5+ minuter avsugning, fick leka med hennes vackra bröst och smeka hennes fitta. Enbart utanpå, annars vill de att man ska ha på kondom på fingrarna.
Hon red, hon ovanpå jag pumpade, missionären. Lyckades komma, vilket var en fantastisk känsla. Hon var så jävla vacker med hur kurvorna och brösten rörde sig i missionären.
Matbuffen var klart godkänd för middag/kvällsmål.
Skulle defintivt kunna ta återbesök med Rania, men det var väldigt många vackra potentiella rum denna kväll.