2022-09-03, 15:11
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Kollade med receptionen och tjejerna när jag var där. Vardagar, ca 5-7 tjejer på dagen och ca 20-25 på kvällen, fredag-lördag 10 på dagen och ca 25-30 på kvällen. Så hade det varit hela augusti. Samstämmiga uppgifter.

Jo, de kan ragga i utomhusdelen, men gör det inte lika aktivt som i huvudområdet (loungen).
Okej, tack. Då stämmer det med min iakttagelse med 5-7 på dagen (även om jag nu var där en söndag). Det var bara så oerhört många fler män då. Nu lämnade jag ju också 20.30 och hade inte riktigt koll sista timmen p.g.a. rum, dusch etc. Men tror att antalet tjejer mycket väl kan ha ökat, eftersom det såg ut att vara lite mer folk i baren vid den hastiga koll ditåt jag gjorde innan jag stack.

Och uteplatsen besökte jag ju bara som hastigast (p.g.a. getingarna) då och då för att ta en cigg, så jag fick ingen bra uppfattning om tjejernas agerande. Men de verkade mest sitta och slappa själva vad jag kunde se.

I min egen recension glömde jag ett tillfälle, när en tjej försökte ragga på mig. Det var i pausen av fotbollsmatchen jag såg, när jag varit ute för en cigg. Då satt en blondin i den lilla soffan i början av loungen, den som är vänd mot baren, och försökte vinka till sig mig och gav även ifrån sig ett feminint ljud. Men jag var inte intresserad då (särskilt inte av henne) så jag bara pekade mot teven och passerade förbi.
Citera
2022-09-03, 15:24
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Kul med en recension av stället, relativt kort tid efter att jag själv varit där!

Den enda tjejen jag möjligen känner igen utifrån dina beskrivningar, är Georgina (som jag dock kallade Giorgiana, vilket kan ha varit fel då jag inte lade namnet riktigt på minnet). Hon försökte ragga upp mig just i baren och hade ett svart hårsvall och var ganska vacker. Däremot hade hon små bröst, snarare A-B-kupa (men där var du ju lite osäker). Någon tatuering lade jag inte heller märke till men hade ju också bara ett kort samtal med henne. Jag uppfattade henne även som under 25.

Bra tips om att undvika sena kvällar, jag själv lämnade ju 20.30 och fick aldrig någon uppfattning om det.
Jag uppfattar det som att förhållandet tjejer/klienter var ganska jämnt nu och inte den snedfördelning om 1:4 som rådde när jag var där. Nu var jag ju där en söndag och det var månne lite speciellt. Alla män som bara låg och slappade i vilstolarna kanske var bakis och mest ville relaxa ordentligt.
Trots (eller kanske p.g.a.?) överflödet av män var tjejerna inte särskilt på hugget, så som du beskriver. Det överraskade mig, men så fick jag aldrig svar på min fråga vilken du eventuellt vet besked om:
Får tjejerna inte ragga på klienterna i utomhusdelen, liksom i relaxen?

Jag tror du har rätt i att det var Giorgiana hon kallade sig. Ja hon kändes ganska ung, men jag plussade på lite då jag tycker att den verkliga åldern ofta är högre an vad man först tror. Du har säkert helt rätt på bröststorleken... Men mitt misstag understryker kanske att hon inte gjorde något vidare intryck på mig.

Det här med sena kvällar är ju upp till tycke och smak. Gillar man nattklubbskänslan så är det kanske det man man föredrar.
Citera
2022-09-03, 15:33
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Vi missade varandra med 1 dag antagligen om det var torsdag-fredag 25-26 augusti som du var där.
Carmen ska du akta dig för. Ok sex, men inte mer. Nästa gång du är där, kommer hon att vara som ett tuggummi på dig för att få ytterligare sessioner. Värre än en geting kring ett läsk-glas i augusti. Dumpade henne totalt den här gången efter evigt tjat. Då straffade hon mig genom att säga att hon aldrig mer skulle prata med mig. Hoppas att hon håller ord.

Kollade med receptionen och tjejerna när jag var där. Vardagar, ca 5-7 tjejer på dagen och ca 20-25 på kvällen, fredag-lördag 10 på dagen och ca 25-30 på kvällen. Så hade det varit hela augusti. Samstämmiga uppgifter.

Jo, de kan ragga i utomhusdelen, men gör det inte lika aktivt som i huvudområdet (loungen).

Tack för tipset om Carmen! Lite sent tyvärr, men ska ärligt säga att jag nog hade det på känn att det kunde vara så... Vissa felsteg ska man kanske ändå göra själv

Tycker det är grymt svårt att uppskatta antalet damer. Men dina siffror här stämmer nog väl.
Citera
2022-09-03, 16:48
Medlem
@TreponemaPallidum
Vi kan nog konstatera att du hade lite otur när du var där (4:1), jag var där någon dag senare och då var det klart bättre (1:1 - 2:1). Dessutom annorlunda klientel, ca 50% var kineser och japaner resterande stammisar som i stort sett bara hängde på uteplatsen, umgicks, rökte vattenpipa och gick aldrig till några rum. Har dock inte sett så många asiater som då sedan pandemins utbrott.

Det var 6-8 tjejer på dagen å runt 20 på kvällen (tre vardagar).

Angående Carmen, hon är verkligen som ett plåster. Jag har oundvikligen studerat henne några gånger då hon måste vara den på stället som rör sig allra mest. Hon springer ut och in samt fram och tillbaka från bar till köket. Flörtar, kramar, går till baren å drar en shot, springer vindare....

@inmurad
Det är min erfarenhet med, jag brukar vara där från ca kl13-14 fram till som senast kl.23.
Senast redigerad av Koibito1 2022-09-03 kl. 17:06.
Citera
2022-09-10, 12:26
Medlem
Länge sen man var på FKK men nu är det dags igen. Tänkte besöka Mainhattan denna gången. Hur är priserna nu? Vad kostar ett lösnummer? Vill minnas att priset var 50 EUR senast för nåt år sen.
Citera
2022-09-10, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stryker99
Länge sen man var på FKK men nu är det dags igen. Tänkte besöka Mainhattan denna gången. Hur är priserna nu? Vad kostar ett lösnummer? Vill minnas att priset var 50 EUR senast för nåt år sen.

Det är samma pris nu, 50/30 & 100/60 samt 50 styck för extratjänster som går att förhandla.
Citera
2022-09-10, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
Det är samma pris nu, 50/30 & 100/60 samt 50 styck för extratjänster som går att förhandla.

50/30? Hur menar du?
Citera
2022-09-10, 19:00
Medlem
Citat:
Vi missade varandra med 1 dag antagligen om det var torsdag-fredag 25-26 augusti som du var där.
Carmen ska du akta dig för. Ok sex, men inte mer. Nästa gång du är där, kommer hon att vara som ett tuggummi på dig för att få ytterligare sessioner. Värre än en geting kring ett läsk-glas i augusti. Dumpade henne totalt den här gången efter evigt tjat. Då straffade hon mig genom att säga att hon aldrig mer skulle prata med mig. Hoppas att hon håller ord.

Förekommer det knull i bion fortfarande på FKK?
Citera
2022-09-10, 20:57
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Förekommer det knull i bion fortfarande på FKK?
Ja

Citat:
50/30? Hur menar du?

50 Euro för 30 minuter = Sug och knull med kondom
100 Euro för 60 minuter = Sug och knull med kondom

100 Euro för 30 minuter = Knull med kondom, sug utan, kyssar, etc.

Sedan diverse extratjänster som anal och CIM
Senast redigerad av Arnold15 2022-09-10 kl. 21:00.
Citera
2022-09-10, 22:37
Medlem
Citat:
Ja

Då är jag med, borde fattat…
Citera
2022-09-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ja

Vad får man betala för ett knull med publik? Ställer alla tjejer upp på det?
Citera
2022-09-20, 17:48
Medlem
Arnold15s avatar
3 dagar på FKK Mainhattan

Slutet av augusti, lördag-måndag. Jämfört med tidig augusti (då jag ställde in och flyttade en resa) hade temperaturerna nu lugnat ner sig och var aldrig över 30 grader.

Dagtid hade rummen på övervåningen luftkonditionering, vilket var tur. Men klubben stängde av denna avsvalkning på kvällarna för att spara el.

Grillad mat i trädgården kl. 15-20 varje dag. Som alltid bra mat.

5-10 tjejer dagtid, sedan dök de upp en efter en och summerade till ca 25-30 på kvällen.

Tyvärr hade en av mina favoriter (Chantal) bytt från dagpass till kvällspass. Hon var dessutom ockuperad av en ung blond tysk som verkade ha blivit besatt av henne. Han var med henne på rummet 3-4 timmar varje kväll. Kan nog glömma henne i fortsättningen, eftersom jag nästan bara är där dagtid.

Däremot var både Emily och Raluca där. Sedan även Christina och en som jag inte träffat tidigare: den kurviga blondinen Jennifer.
Så jag hade fullt upp med 8 sessioner på 3 dagar: 2 + 3 + 3.

De två första sessionerna satt perfekt alla tre dagar, men inte den tredje sessionen dag 2 och 3.
Det kan ha att göra med att jag var i Düsseldorf 1,5 vecka innan med 10 sessioner på 4 dagar och inte var tillräckligt kåt.

Nyttjade bastun och bubbelpoolen flitigt.
Vem vet om dessa är påslagna nästa gång man kommer dit p.g.a. energikrisen?

Total kostnad: 70 + 55 + 55 (inträden) + 8*60 (sessioner) = 660 Euro.

Det här var årets 8:e FKK-resa. Dessa 3 besök inkluderade har det blivit 27 dagar hittills i år.
Jag kommer smart att slå det gamla rekordet på 28 besök från 2017 och 2018.

Jag har nämligen ytterligare 5 FKK-resor inplanerade i år.
Senast redigerad av Arnold15 2022-09-20 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in