Citat:
Ursprungligen postat av
Arnold15
Kollade med receptionen och tjejerna när jag var där. Vardagar, ca 5-7 tjejer på dagen och ca 20-25 på kvällen, fredag-lördag 10 på dagen och ca 25-30 på kvällen. Så hade det varit hela augusti. Samstämmiga uppgifter.
Jo, de kan ragga i utomhusdelen, men gör det inte lika aktivt som i huvudområdet (loungen).
Okej, tack. Då stämmer det med min iakttagelse med 5-7 på dagen (även om jag nu var där en söndag). Det var bara så oerhört många fler män då. Nu lämnade jag ju också 20.30 och hade inte riktigt koll sista timmen p.g.a. rum, dusch etc. Men tror att antalet tjejer mycket väl kan ha ökat, eftersom det såg ut att vara lite mer folk i baren vid den hastiga koll ditåt jag gjorde innan jag stack.
Och uteplatsen besökte jag ju bara som hastigast (p.g.a. getingarna) då och då för att ta en cigg, så jag fick ingen bra uppfattning om tjejernas agerande. Men de verkade mest sitta och slappa själva vad jag kunde se.
I min egen recension glömde jag ett tillfälle, när en tjej försökte ragga på mig. Det var i pausen av fotbollsmatchen jag såg, när jag varit ute för en cigg. Då satt en blondin i den lilla soffan i början av loungen, den som är vänd mot baren, och försökte vinka till sig mig och gav även ifrån sig ett feminint ljud. Men jag var inte intresserad då (särskilt inte av henne) så jag bara pekade mot teven och passerade förbi.