2023-05-27, 17:48
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Är på sharks i skrivande stund, kanonväder, solen gassar, kanske 50 brudar, få gäster, har haft kul med Sara, anastasia och tamara/tamira.

Avis😩👍hur är det i trädgården? Är Polen hyfsat varm, och kommer brudarna ut i sole. Det gjorde dom då jag var där i somras. Men inte nu sist av förklarliga skäl

Ha så lävla kul, bor du i Darmstadt?
Citera
2023-05-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Avis😩👍hur är det i trädgården? Är Polen hyfsat varm, och kommer brudarna ut i sole. Det gjorde dom då jag var där i somras. Men inte nu sist av förklarliga skäl

Sommar råder. 27 grader. Poolen testade jag inte. Många av brudarna kommer ut i solen och går ett varv så man ser exakt hur de ser ut.

Avslutade nyss kvällen med en 21-årig 178 cm lång blondin. Fransyska. Blå ögon. Nordiskt utseende.
Otroliga ben. Otrolig rumpa.
Citera
2023-05-28, 11:58
Medlem
Citat:

Är på plats igen, sista dagen idag, kan meddela att poolen är stängd, oklart varför då det är kanonväder.
Citera
2023-05-29, 09:30
Medlem
Citat:
Är på plats igen, sista dagen idag, kan meddela att poolen är stängd, oklart varför då det är kanonväder.

Berätta mer Skall dit i juli..
Citera
2023-05-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Berätta mer Skall dit i juli..

Ska försöka skriva lite mer i veckan. Något specifikt du undrar?
Citera
2023-05-31, 00:34
Medlem
Citat:
Ska försöka skriva lite mer i veckan. Något specifikt du undrar?

Vad är ålderspann på tjejerna? Skall dit en fredag? Hur många tjejer är där ca?
Citera
2023-05-31, 06:27
Medlem
FindAways avatar
Citat:
25-35 år, någon kan vara både yngre och äldre, men något åt det hållet
Beror på tiden på dygnet. Men mellan 30-50 på Shark
Citera
2023-05-31, 18:04
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidneypunch
Äntligen har jag fått göra debuten på det omtalade Mainhattan! Jag var länge i valet och kvalet om jag skulle bege mig till Darmstadt och sharks men tillslut föll det på Mainhattan.

Att hitta dit var inte svårt och från centrala Frankfurt tog jag först tunnelbana och sedan byte till spårvagn. Efter spårvagn var det en promenad på ca 10 minuter.

Kom dit klockan 12 och det första jag ser är en tjej som blev avsläppt som jag höll upp dörren för. Hon började direkt prata om att vi skulle ta ett rum tillsammans.
Efter dusch och ombyte så gick jag och kollade in faciliteterna. Rätt trevligt ställe måste jag säga. Satte mig i relaxavdelningen vilken var helt tom. Såg inte många tjejer på plats, 3 stycken.

I relaxan kom första damen fram. Pang på började känna att det blå pillret gjorde verkan och jag ville få ut den första tömningen!
Dam nr 1
Jag kommer ej ihåg namnet. Men misstänker att det var Rania som omnämns i tråden. Rumänska med redigt snygga bröst, fyllig vilket jag kan gilla. Påminde om porrskådisen Shalina Devine.
Priserna var 50/30 för suck n fuck. Lite fittslickeri och sådant ingick inte, vilket jag ville ha. Vi kom överens om 100/30.
Började med att suga av mig. Helt okej avsugning. Inte dåligt men att bli avsugning med kondom är ingen succe oftast. Vi gick sedan över till att hon red och sen fick jag ta henne bakifrån. Fick stöta redigt hårt och kom rätt fort. Med den röven var det omöjligt att hålla sig!
Ger henne 3/5 i betyg.

Gick sedan ut och åt frukost, satt 2 tyskar och 1 dam i frukostmatsalen. Efter det gick jag och la mig i relaxavdelningen en timma.

Då kom damen jag öppnade dörren för. Detta var dagens största misstag. Hon presenterade sig som Carmen.

Dam nr 2
Carmen som blivit omnämnd i tråden flera gånger. Inte ful men inget man hade märkt på stan som wow, hon var inte otrevlig men rätt klängig. Tog ett basic suck and fuck med henne för 50/30. Började med blowjob som var jävligt halvhjärtat. Sedan gick vi över till att hon red. Direkt började hon klaga på att jag var för stor och hon fick ont. När jag då sa att jag ville köra doggy sa hon att det var omöjligt med min storlek! Då erbjöd hon sig att runka av mig, det började dock redigt bra. Men efter en stund började hon väsa ”yes yes, give me your milk” flera gånger. Detta dödade min kåthet totalt, så jag sa åt henne att det inte går.
Betyg 1/5.

Fortsatte med en bit mat och kolla in stället. Jag förstår att tjejerna har det tufft. Var väl jag och 2 till som var där för att knulla. Resten var 15 tyskar som badade bastu. Så gick och satte mig och kollade på lite fotboll i soffan.

Tjejerna satt där och vilade sig eller spelade på spelmaskinerna. Nu var det väl 4 tjejer på plats. Tog en öl och tänkte njuta lite, givetvis dyker Carmen upp och tjatar om att jag ska bjuda henne på Tequila. Tjatet tog aldrig slut så till slut gav jag efter svag som jag är. Men efter det slapp jag henne!

Dam nr 3
Hade spanat in en blond rätt lång tjej. Smal och fruktansvärt söt. Vinkade till mig henne. Hon satte sig ner, presenterade sig som Raluca, och vi gick igenom detaljerna. Kom överens om 100/30. På väg till rummet ropade Carmen till Raluca ”Anaconda” vilket fick oss båda att skratta. Gick till ett rum med AC eftersom lokalen var redigt varm.
Började med en avsugning vilket var rätt bra, inget högt tempo men ändå rejält. Dock började jag känna av tablettens avtagande eftersom jag inte blev lika hård som tidigare. Så sa åt henne att vi skulle köra 69an och att hon kunde fimpa gummit och hon då ville ha 50 euro, sa 25 vilket hon gick med på. Då blev det genast mycket bättre!

Fortsatte efter det med missionären där hon bad mig ta det lugnt. Efter en viss tempoökning ändrade vi till reverse cowgirl. Fick försiktigt massera med en tumme i hennes röv. Gick sedan över till doggy, där kunde jag inte hålla mig utan kom fort som ett skott!
4/5 ger jag henne

sammanfattning
Var nervös över första besöket men hade verkligen inget att vara det. Det var inte mycket drag och det var svårjobbat för tjejerna pga alla tyskar som bara bastade. Maten var rätt bra och kändes fräsch. Hade väl önskat lite fler val på damerna men eftersom jag var där dagtid får jag skylla mig själv.
Kostnad blev inträde: €60 ink vad rock, dam 1 €100, dam 2 €50 och dam 3 €125.
Totalt €335 euro.

En helt okej summa med tanke på att jag hade mat, relax och fick knulla 3 tjejer.

Passade förövrigt på att besöka några eskorter på denna resa. Är det någon som vill veta mer kan jag skriva en recension i en annan tråd.

P.S tack till Arnold15 för alla inspiration och information.
Intressanta berättelser.
Är inte FKK-damerna vana vid de flesta kukstorlekar?
Ropade hon "anaconda" mest för att få uppmärkamhet?
Citera
2023-06-02, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Intressanta berättelser.
Är inte FKK-damerna vana vid de flesta kukstorlekar?
Ropade hon "anaconda" mest för att få uppmärkamhet?

Bra fråga, men hon var generellt bedrövlig vilket påtalats i tråden tidigare. Eller visst, lite humor hade hon allt!
Citera
2023-06-03, 07:09
Medlem
FindAways avatar
Jag har skrivit ett par gånger att Mainhattan är inte vad den var för ett par år sedan, alldeles för lite brudar. Däremot Shark, där dräller det av brudar"dessutom jättefina som man verkligen kan njuta av, bättre med kvalitet än kvantitet. Betala 150 euro för gfe, då blir det sug utan, djupa tungkyssar samt sex i de positioner du gillar, stort och trevligt, jättebra mat, och en helt underbar trädgård med små knullstugor att använda sej av
Detta är min uppfattning även om Arnold har den motsatta
Citera
2023-06-03, 09:42
Medlem
Citat:

Åldersspann 20 - 45 gissar jag
De tjejer jag var på rum med var 21-26 år
Jag var som längst kvar till 20:00 (lördag) och det var kanske 50 tjejer då men enligt de jag var på rum med dubblas antalet tjejer mellan 20:00- 22:00 och varar till ca 03:00, så ca 100 tjejer då.
Det var få gubbar där då jag var där och lite trafik till rummen, pengar verkar vara en bristvara f.n. så man är väldigt uppskattad om man kan betala för sig. Dock har det gått inflation i prissättningen. 100-150 euro för 30 min och 200-300 euro för 60 min. Kanske blev jag blåst som rookie?
Senast redigerad av amatoll 2023-06-03 kl. 09:45.
Citera
2023-06-03, 11:41
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Jag har skrivit ett par gånger att Mainhattan är inte vad den var för ett par år sedan, alldeles för lite brudar. Däremot Shark, där dräller det av brudar"dessutom jättefina som man verkligen kan njuta av, bättre med kvalitet än kvantitet. Betala 150 euro för gfe, då blir det sug utan, djupa tungkyssar samt sex i de positioner du gillar, stort och trevligt, jättebra mat, och en helt underbar trädgård med små knullstugor att använda sej av
Detta är min uppfattning även om Arnold har den motsatta

Man får både kvalitet och kvantitet till en billig penning (60 Euro per halvtimme) om man väljer ut 3-4 stamtjejer på varje klubb som man trivs ihop med och som man regelbundet återkommer till.

Ny tjej varje session så blir det 150 Euro istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in