Hej, Arnold. Vi träffades i Mainhettan i Frnakfurt om du kommer ihåg. Nu ska jag dra till Munich för några dagar sen ska jag resa till Bern, Schweiz. Jag undrar om du har några tips på klubbar i Munich?
Var förbi oase och mainhattan i början på augusti, helt ok med tjejer men halvdåligt med kunder.
Nu i mitten på augusti var det tvärtom. Jag uppskattade förhållandet mellan kunder och tjejer till 4-1 på Mainhattan när jag var där. Men säkert var en del tjejer på semester.
Jag kommer att bjuda på en rejäl recension av min resa i syndens rike, som ännu inte riktigt är över, när jag kommer hem. Jag har fört anteckningar löpande och ska börja sammanställa dem på färjan hem. "Watch out for it!"
Nu i mitten på augusti var det tvärtom. Jag uppskattade förhållandet mellan kunder och tjejer till 4-1 på Mainhattan när jag var där. Men säkert var en del tjejer på semester.
Jag kommer att bjuda på en rejäl recension av min resa i syndens rike, som ännu inte riktigt är över, när jag kommer hem. Jag har fört anteckningar löpande och ska börja sammanställa dem på färjan hem. "Watch out for it!"
Citat:
Ursprungligen postat av Koibito1
4:1! vilka veckodagar var du där?
I mitten av Augusti var det extremt varmt i Frankfurt.
Då är det naturligt att det är väldigt få tjejer.
Detta beror INTE på att tjejerna är på semester.
Här är förklaringen.
När det är +30 grader ligger nämligen klienterna bara och slappar i trädgården och äter mat.
Tjejerna - som får betala 110 Euro i inträde - vet om detta och att det är svårt att få klienter sådana dagar.
Då tar de helt enkelt ledigt.
Har besökt denna klubb sedan 2013 och känner igen mönstret.
Jag var där för exakt en vecka sedan (eller -1 timme, jag lämnade ungefär 20.30).
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
I mitten av Augusti var det extremt varmt i Frankfurt.
Då är det naturligt att det är väldigt få tjejer.
Detta beror INTE på att tjejerna är på semester.
Här är förklaringen.
När det är +30 grader ligger nämligen klienterna bara och slappar i trädgården och äter mat.
Tjejerna - som får betala 110 Euro i inträde - vet om detta och att det är svårt att få klienter sådana dagar.
Då tar de helt enkelt ledigt.
Har besökt denna klubb sedan 2013 och känner igen mönstret.
Intressant förklaring. Men gott om kunder hade det fåtal tjejer som var där (vilka själva också mest slappade i trädgården).
Jag tar med något om detta i min recension, som jag är alldeles för trött för att skriva nu knappt ett dygn efter hemkomst (och med första arbetsdagen på sju veckor som väntar imorgon!).
Hur kommer det sig att de betalar så mycket i inträde? Får de logi också eller är det bara ägarnas sätt att snylta på deras arbete?
Jag är strax klar med första delen, den längsta, av tre, i min recension, där Mainhattan tas upp. Så jag är bara extra nyfiken.
Normalt - alltså utan pandemi och nedstängningar - finns det väldigt många köpstarka klienter i Frankfurt. De sprider pengar omkring sig.
Staden är inte bara finansiellt centrum utan här har nästan alla stora asiatiska (kinesiska, japanska och sydkoreanska) företag kontor eller filialer.
Konkurrenssituationen gör att klubben kan ta ut höga entréavgifter av tjejerna.
Jag har för mig att det kostar +20 Euro för dem att övernatta där.
Men så har inte klientelet sett ut vid de 4 resor efter pandemin som jag besökt Frankfurt: september & december 2021 samt mars & maj 2022.
Vid samtliga dessa 4 resor (totalt 14 dagsbesök) har det varit ont om klienter för tjejerna.
Mellan 1:1 och 1:2. Alltså aldrig mer än 2 klienter per tjej en enda dag.
Senast redigerad av Arnold15 2022-08-23 kl. 22:02.
Normalt - alltså utan pandemi och nedstängningar - finns det väldigt många köpstarka klienter i Frankfurt. De sprider pengar omkring sig.
Staden är inte bara finansiellt centrum utan här har nästan alla stora asiatiska (kinesiska, japanska och sydkoreanska) företag kontor eller filialer.
Konkurrenssituationen gör att klubben kan ta ut höga entréavgifter av tjejerna.
Jag har för mig att det kostar +20 Euro för dem att övernatta där.
Men så har inte klientelet sett ut vid de 4 resor efter pandemin som jag besökt Frankfurt: september & december 2021 samt mars & maj 2022.
Vid samtliga dessa 4 resor (totalt 14 dagsbesök) har det varit ont om klienter för tjejerna.
Mellan 1:1 och 1:2. Alltså aldrig mer än 2 klienter per tjej en enda dag.
Okej, så det finns normalt ett mer eller mindre stort överskott av tjejer som vill jobba där? Det verkar ju inte finnas så många (bra) klubbar i övrigt i Frankfurt, som jag uppfattade det.
Jag tror f.ö. att det precis nu var en explosion av tillströmmande kunder, därav den skeva fördelningen jag upplevde. Jag såg e n asiat på Mainhattan, men desto fler tyskar (och några babbar) förra söndan.
Allmänt var pandemin ännu högst levande i Tyskland, med masktvång i kollektivtrafiken och även folk på stan som hade mask på. Även i fylleriet lördag kväll i Banhofviertel, såg jag en ung snubbe som satt med mask i passagerarsätet i en bil som stannade till mitt i smeten. Folket som raglade omkring på trottoaren hade dock inte mask.
Mitt hotell hade dessutom varit nerstängt länge och bara haft öppet en vecka när jag kom. Så om man tänker sig att "de flesta" nyss ansett att faran är över, kan man förstå om det finns ett uppdämt behov att besöka Mainhattan och att folk (tyskar) nu vågar släppa loss. Tjejerna kanske inte var "optimistiska" på motsvarande sätt?
Du har ju rätt i att många bara låg och slappade i vilstolar, men det var så oerhört många fler klienter än tjejer, så nog bör de haft att stå i - om de ville. Som jag skrev tidigare, satt tjejerna själva mest och slappade.
Men jag vet inte ... får de kanske inte ragga utomhus? I den mörka loungen var det inte många som satt, inte heller i baren var det många klienter. Jag har förstått att de inte får ragga i relaxen, men där var inte heller så många sett över tid.
Hm, min recension dröjer ännu lite. Jag har precis kommit fram till det avslutande rummet på Mainhattan, men det återstår att beskriva och sedan vill jag skriva några slutord om resten av min tid i Frankfurt också. Så det får bli imorgon jag postar mitt första inlägg. Jag är ännu väldigt trött efter resan och att direkt ha börjat jobba igen. Jag måste sova lite nu. Sedan har jag försökt byta avatar utan att lyckas ... Ja, ja.
Kort rapport från besök på Mainhattan i månadsskiftet.
Första dagen var det väldigt lugnt, även på kvällen/natten. Någon av tjejerna sa att många av hennes kollegor var on holiday. Men å andra sidan var det inte så många män heller. Undrar vad som är hönan och ägget?
Andra dagen, Fredag, var ganska lugnt under dagen fram till ca 22-23 då det började droppa in fler och fler grabbgäng med utomeuropeiskt ursprung. Blev med ens lite spännigare och högljudd stämning, samt att många av dem struttade runt med kallingar under badrocken. Vilket ohyfs!
Note to self; håll dig till dag och tidig kväll nästa gång.
Fem rum över två dagar: Elsa, 27 år från Moldavien
Hon fångade min blick så fort jag såg henne. Skulle beskriva henne som en klassisk skönhet med vackra ansiktsdrag. Petit kropp med naturliga B-kupor, höftlångt mellanblont hår.
Hade en härlig session (bj med kondom, cunnilingus, finish i missionären) och mysigt efterspel där hon tände en cigg och jag fick njuta av hennes sexighet när hon rökte klart.
100€
Carmen, (gissar på 30-35 år) Rumänien
Hon raggade upp mig när jag precis kommit in från lite poolhäng. Hade kanske inte valt henne (alldagligt utseende i både ansikte och kropp) på eget initiativ. Dock hade hon en kul energi och var lite lekfull sådär. Och ändå rätt sexig på något vis. Axellångt "halvfärgat" hår, ganska kort (som de flesta tjejerna). Naturliga B-kupor.
Kom överens om en session med lätta kussar, fingering (med kondom) på henne, bj utan och sedan blev det finish i doggy. Var en kul session med mycket snack och skojande. Hon var sedan lite efterhängsen under dagen, men det var ok för hon var ändå rätt soft.
150€
Georgina, (gissar på ca 27 år), Rumänien
Återigen blev jag uppraggad, denna gång inne vid baren. Var på jakt efter ett rum så jag lät mig övertygas då hon ändå var helt ok snygg, på det där rumänska svarthåriga sättet. Kanske 170 cm, korpsvart långt hår, minns en tatuering av ett lejon på ena övre låret. Vill minnas att hon hade naturliga C-D kupor, men jag kan inte svära på det.
Sessionen blev tyvärr lite intetsägande. Kändes som "en dag på jobbet". Tror det lätt kan bli så om man går med "vemsomhelst". Men ändå helt ok. Bj utan, slickning och finish i doggy.
100€
Michelle, Rumänien
Hon kände igen mig från mitt förra besök innan sommaren. Jag har under månaderna gått och tänkt på att det var synd att det "bara" blev bj/69 sist. Så jag var lite sugen på revansch.
Petit riktigt tight kropp, kort, svart höftlångt hår. Jättefejkade tuttar, säkert D+ även om jag har svårt att avgöra när man börjar röra sig i det området.
Hon är en kul pratglad tjej som skapar bra stämning. Jobbar hårt för att man ska bli nöjd. Bj utan, slick, sex i olika positioner. Dock kände jag att jag inte skulle kunna komma. Vet inte varför. Kanske kondomen?
Michelle föreslog att (för ett 50€ tillägg) att vi skulle fortsätta med bj tills jag kom. Alles gut och jag fyllde hennes söta lilla mun.
150€
Asia (gissar 25-30 år), Ukraina
Såg denna skönhet först i restaurangen. Hon stod verkligen ut från mängden med kort page-frisyr, små bröst och rikligt med tatueringar.
Vi gick om varandra ett par gånger då hon verkade vara populär. Efter att ha spanat ett tag fick jag tag i henne. Fantastiskt sexig om man gillar tatuerade petite skinny tjejer. Hennes engelska var ok, men lite knackig. Väldigt trevlig och "sweet" trots ett lite hårt utseende. Toppensession med bj utan, slick och finish i missionären. Blev lite småförälskad när vi låg kvar efteråt. Hon sa hon hade varit på klubben ca en månad. Fantastiskt tillskott enligt undertecknad.
140€ (egentligen ville hon ha 130, men jag hade inte jämn växel så det blev en liten dricks).
Härlig resa överlag och några lessons learned för framtiden.
Första dagen var det väldigt lugnt, även på kvällen/natten. Någon av tjejerna sa att många av hennes kollegor var on holiday. Men å andra sidan var det inte så många män heller. Undrar vad som är hönan och ägget?
Andra dagen, Fredag, var ganska lugnt under dagen fram till ca 22-23 då det började droppa in fler och fler grabbgäng med utomeuropeiskt ursprung. Blev med ens lite spännigare och högljudd stämning, samt att många av dem struttade runt med kallingar under badrocken. Vilket ohyfs!
Hon fångade min blick så fort jag såg henne. Skulle beskriva henne som en klassisk skönhet med vackra ansiktsdrag. Petit kropp med naturliga B-kupor, höftlångt mellanblont hår.
Hade en härlig session (bj med kondom, cunnilingus, finish i missionären) och mysigt efterspel där hon tände en cigg och jag fick njuta av hennes sexighet när hon rökte klart.
100€
Hon raggade upp mig när jag precis kommit in från lite poolhäng. Hade kanske inte valt henne (alldagligt utseende i både ansikte och kropp) på eget initiativ. Dock hade hon en kul energi och var lite lekfull sådär. Och ändå rätt sexig på något vis. Axellångt "halvfärgat" hår, ganska kort (som de flesta tjejerna). Naturliga B-kupor.
Kom överens om en session med lätta kussar, fingering (med kondom) på henne, bj utan och sedan blev det finish i doggy. Var en kul session med mycket snack och skojande. Hon var sedan lite efterhängsen under dagen, men det var ok för hon var ändå rätt soft.
150€
Återigen blev jag uppraggad, denna gång inne vid baren. Var på jakt efter ett rum så jag lät mig övertygas då hon ändå var helt ok snygg, på det där rumänska svarthåriga sättet. Kanske 170 cm, korpsvart långt hår, minns en tatuering av ett lejon på ena övre låret. Vill minnas att hon hade naturliga C-D kupor, men jag kan inte svära på det.
Sessionen blev tyvärr lite intetsägande. Kändes som "en dag på jobbet". Tror det lätt kan bli så om man går med "vemsomhelst". Men ändå helt ok. Bj utan, slickning och finish i doggy.
100€
Michelle, Rumänien
Hon kände igen mig från mitt förra besök innan sommaren. Jag har under månaderna gått och tänkt på att det var synd att det "bara" blev bj/69 sist. Så jag var lite sugen på revansch.
Petit riktigt tight kropp, kort, svart höftlångt hår. Jättefejkade tuttar, säkert D+ även om jag har svårt att avgöra när man börjar röra sig i det området.
Hon är en kul pratglad tjej som skapar bra stämning. Jobbar hårt för att man ska bli nöjd. Bj utan, slick, sex i olika positioner. Dock kände jag att jag inte skulle kunna komma. Vet inte varför. Kanske kondomen?
Michelle föreslog att (för ett 50€ tillägg) att vi skulle fortsätta med bj tills jag kom. Alles gut och jag fyllde hennes söta lilla mun.
150€
Såg denna skönhet först i restaurangen. Hon stod verkligen ut från mängden med kort page-frisyr, små bröst och rikligt med tatueringar.
Vi gick om varandra ett par gånger då hon verkade vara populär. Efter att ha spanat ett tag fick jag tag i henne. Fantastiskt sexig om man gillar tatuerade petite skinny tjejer. Hennes engelska var ok, men lite knackig. Väldigt trevlig och "sweet" trots ett lite hårt utseende. Toppensession med bj utan, slick och finish i missionären. Blev lite småförälskad när vi låg kvar efteråt. Hon sa hon hade varit på klubben ca en månad. Fantastiskt tillskott enligt undertecknad.
140€ (egentligen ville hon ha 130, men jag hade inte jämn växel så det blev en liten dricks).
Kul med en recension av stället, relativt kort tid efter att jag själv varit där!
Den enda tjejen jag möjligen känner igen utifrån dina beskrivningar, är Georgina (som jag dock kallade Giorgiana, vilket kan ha varit fel då jag inte lade namnet riktigt på minnet). Hon försökte ragga upp mig just i baren och hade ett svart hårsvall och var ganska vacker. Däremot hade hon små bröst, snarare A-B-kupa (men där var du ju lite osäker). Någon tatuering lade jag inte heller märke till men hade ju också bara ett kort samtal med henne. Jag uppfattade henne även som under 25.
Bra tips om att undvika sena kvällar, jag själv lämnade ju 20.30 och fick aldrig någon uppfattning om det.
Jag uppfattar det som att förhållandet tjejer/klienter var ganska jämnt nu och inte den snedfördelning om 1:4 som rådde när jag var där. Nu var jag ju där en söndag och det var månne lite speciellt. Alla män som bara låg och slappade i vilstolarna kanske var bakis och mest ville relaxa ordentligt.
Trots (eller kanske p.g.a.?) överflödet av män var tjejerna inte särskilt på hugget, så som du beskriver. Det överraskade mig, men så fick jag aldrig svar på min fråga vilken du eventuellt vet besked om:
Får tjejerna inte ragga på klienterna i utomhusdelen, liksom i relaxen?
100€
150€
100€
Michelle, Rumänien
150€
Vi missade varandra med 1 dag antagligen om det var torsdag-fredag 25-26 augusti som du var där.
Carmen ska du akta dig för. Ok sex, men inte mer. Nästa gång du är där, kommer hon att vara som ett tuggummi på dig för att få ytterligare sessioner. Värre än en geting kring ett läsk-glas i augusti. Dumpade henne totalt den här gången efter evigt tjat. Då straffade hon mig genom att säga att hon aldrig mer skulle prata med mig. Hoppas att hon håller ord.
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Bra tips om att undvika sena kvällar, jag själv lämnade ju 20.30 och fick aldrig någon uppfattning om det.
Jag uppfattar det som att förhållandet tjejer/klienter var ganska jämnt nu och inte den snedfördelning om 1:4 som rådde när jag var där. Nu var jag ju där en söndag och det var månne lite speciellt. Alla män som bara låg och slappade i vilstolarna kanske var bakis och mest ville relaxa ordentligt.
Trots (eller kanske p.g.a.?) överflödet av män var tjejerna inte särskilt på hugget, så som du beskriver. Det överraskade mig, men så fick jag aldrig svar på min fråga vilken du eventuellt vet besked om:
Får tjejerna inte ragga på klienterna i utomhusdelen, liksom i relaxen?
Kollade med receptionen och tjejerna när jag var där. Vardagar, ca 5-7 tjejer på dagen och ca 20-25 på kvällen, fredag-lördag 10 på dagen och ca 25-30 på kvällen. Så hade det varit hela augusti. Samstämmiga uppgifter.
Jo, de kan ragga i utomhusdelen, men gör det inte lika aktivt som i huvudområdet (loungen).
Senast redigerad av Arnold15 2022-09-03 kl. 14:34.