Citat:
Ursprungligen postat av
Fyllefyllot
Jag trodde att de skulle lätta lite på limiteringarna faktiskt och att tidningar och liknande i alla fall skulla "värna lite om värdegrunden" men jag har läst noll och ingenting om att någon ens gnäller vilket ju är extremt konstigt med tanke på samhällsklimatet.
Men visst, det drabbar ju inte många men det drabbar ju så pass många att det ändå borde reslutera i något och sen är det ju en jävligt snaskig story och för det är ju grisigt, så in i helvete. Du får spela, så länge du förlorar. Jag menar, läs det sakta igen och inse hur jävla sjukt och fult det är, speciellt med tanke på reklamen som är på 24/7.
Ja men precis. Borde vara en snaskig story. Jättekonstigt.
Spelmyndigheten bryr sig i varje fall inte ett smack då jag mejlat dom. Så jävla sjukt dåligt. Förstår inte ens hur det kan vara lagligt att få oddsa bort precis hur mycket som helst utan möjlighet att vinna mer än en under en kort period. De är inte ens skyldiga att tala om hur det fungerar.
Fan vad jag hatar spelmyndigheten.
Sen verkar de inte ens förstå vad cashback är. Varför tycker det de är ok att spelbolagen får betala tillbaka pengar om de vill, men inte tillåta cashback. Är det för att tex. 10% är för lite. Det måste vara 100% eller kanske 95%, 80, 70, 42? De verkar inte fatta spel.
Att man kan stänga av sig är ju bra. Det enda lilla vettiga det åstadkommit.
.