Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-22, 15:06
  #1
Medlem
TovesTrolls avatar
Hejsan. Ibland när jag ställer mig på ena benet så sticker det till i höften och det gör ganska ont. Det är liksom inne i höften, känns som det är i leden där lårbenet möter pelvis, men vad fan vet jag.

Jag gick i dåliga skor ett ganska bra tag samtidigt som jag bara tränade överkroppen. På jobbet står jag mest rakt uppochner. Jag tänker gå till mottagningen så fort jag kan men det blir nog inte förrän nästa vecka nån gång. Nån som har någon fundering om vad det kan vara för fel på mig tills dess?
Citera
2013-08-22, 15:10
  #2
Medlem
stelapinnens avatar
Beror på hur gammal du är kan vara artros eller ichias.
Citera
2013-08-22, 15:22
  #3
Medlem
TovesTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelapinnen
Beror på hur gammal du är kan vara artros eller ichias.
Jag är yngre än 25
Citera
2013-08-22, 15:24
  #4
Medlem
Torps avatar
Grattis, du har blivit arbetsskygg. På skånska kallas detta ichias.

Alt så mår inte din blindtarm bra.
Citera
2013-08-22, 15:33
  #5
Medlem
TovesTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Grattis, du har blivit arbetsskygg. På skånska kallas detta ichias.

Alt så mår inte din blindtarm bra.
Tack för svar, men ichias verkar det inte vara. Smärtan börjar inte i ryggslutet nämligen, som det stod att den skulle göra på den sida där jag kollade upp va det va för nåt
Citera
2013-08-22, 15:48
  #6
Medlem
plastartiklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Hejsan. Ibland när jag ställer mig på ena benet så sticker det till i höften och det gör ganska ont. Det är liksom inne i höften, känns som det är i leden där lårbenet möter pelvis, men vad fan vet jag.

Jag gick i dåliga skor ett ganska bra tag samtidigt som jag bara tränade överkroppen. På jobbet står jag mest rakt uppochner. Jag tänker gå till mottagningen så fort jag kan men det blir nog inte förrän nästa vecka nån gång. Nån som har någon fundering om vad det kan vara för fel på mig tills dess?

Låter som samma "problem" som jag har på höger ben/höft. För mig handlar det om att jag går i dåliga, platta skor, att jag går/belastar fel (mycket pga fel skor) och att jag är överdjävulskt stel på höger sida!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback