Citat:
Ursprungligen postat av
chebmami
Ok, ingen annan som har några erfarenheter kring det här?
Är det verkligen så att oavsett hur mild eller hård din kur varit så tar det oftast lika lång tid att återhämta sig?
Majoriteten säger nog nej, en hård kur är svårare/tar längre att återhämta sig ifrån.
sanningen är att alla reagerar olika på testosteron i lägre graden under en lång tid alltså en utdragen återhämtning efter en tung kur eller tungt kurande fast än att det inte yttrar sig förutom på papper.
Vissa tappar inte nämnvärt massa, vissa får inga problem med sexlusten eller mår dåligt och då ses det ju inte som att återhämtningen var speciellt svår trots att hypofysen för fullt arbetar med att återställa dig, samtidigt drabbas vissa hårdare helt enkelt.
Anavar är en steroid som inte stänger ner HPTA lika hårt som många andra, och steroider som stänger ner HPTA helt, ja den kan ju inte bli mer än 0 eller hur? Jag upplever inte att det blir mycket svårare att återhämta sig efter tung/lång kur än kort, men jag reagerar ganska bra på testo i undre graden. hade väldigt lågt ett tag samtidigt som jag trodde det var riktigt bra.
Om du ställer frågorna ur ett syfte att gå på en kur och vill ha anledningar att köra tungt för vinstmarginalen om återhämtningen är den samma vill jag bara inflika att ta det lugnt, kör aldrig över din egen fot med steroider, du har flera år på dig att bygga upp din drömfysik begå inga misstag.