Citat:
Ursprungligen postat av
Kadisch
Om jag läser vad som står SD:s partiprogram så kanske du har rätt men om man lyssnar på vad företrädarna säger så framstår en helt annan bild.
Du menar när du gör helt fria tolkningar och sedan tar dessa för den absoluta sanningen, begravd under en falsk och rent kosmetisk yta av ord utan betydelse. Det är detta du menar med att en helt annan bild framstår. Dina egna fantasier är den här nya bilden.
Men för sakens skull, vad har du för belägg för den andra bilden? Har du någon länk eller något? Jag tar gärna till mig. Alla ser ju inte sanningen så klart som du, så jag skulle uppskatta om du kunde peka ut lite tvetydligheter.
Visa mig ulven i fårakläder.
Citat:
Jag tänker inte försvara vad grabben skrivit men SD:are brölar på med ryggmärgen utan att ens reflektera över syftet han hade från början. Av det drar jag slutsatsen att SD:are inte förstår vad ironi är. Och den här tråden är ett bevis på att jag verkar ha rätt.
Låter som ganska grova generaliseringar det här. Brukar du dra alla över en kam? Försvarar du förintelsen? Vi på Socialdemokratiska Socialstyrelsen har gjort en individuell bedömning av dig, och kommit fram till att du ligger i riskzonen för att utveckla felaktiga och rasistiska tankemönster. Nu är det upp till dig att välja om du föredrar att bli omskolad på journalisthögskolan eller om du vill genomgå sterilisering via Stig-Matz-programmet.
Sverige är en demokrati, så vi låter dig välja själv.