2013-08-23, 22:45
Medlem
PaterNoster777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Tur att Teodor Dante Stig-Sats inte sitter i politiska toppen då.

Demokrati med odemokratiska metoder, jävla hycklare. Lätt att svamla likt honom när man sitter säkert i den MENA-fria zonen.
Det kommer han tyvärr snart nog att göra, det verkar som att han tillhör den politiska adeln, så vi kommer säkert att få försörja honom, i varje fall om folkpartiet sitter kvar i Riksdagen, eftersom lille pilts pappa verkar ha sin försörjning via Nordiska rådet i Köpenhamn.
Han lär väl inte behöva betala skatt, eftersom Nordiska rådet är en mellanfolklig organisation?
http://www.norden.org/sv/personer/michael-matz

Eftersom han uppenbarligen har insupit den nazistiska ideologin sedan barnsben är hans totalitära ideologiska bekännelse inget att förvåna sig över. Inte heller att han aner att tvångssteriliseringar av förmenta "undermänniskor" skall leda till betydande rashygieniska landvinningar. Hans nazistiska fäder skulle ha varit stolta över honom!
Citera
2013-08-24, 04:03
Medlem
Lite go' fakta. I skol-valet 2009, så var't uppemot 60-70% av rösterna för sverigedemokraterna. I bland annat Ekenäs skolan blev det nästan 80%. - Hopp finns det ju faktist.
Citera
2013-08-24, 12:35
Medlem
Skuggvarelses avatar
Att ingen ännu konstaterat det uppenbara faktum att anledningen till att ungjäveln attackerar PRIDE-kritiska på ett hysteriskt vis är för att han själv är homofil, sannolikt till följd av naturligt urval (klena androgyna hanar får inga honor och fungerar som substitut för fitta gentemot andra hannar). Han är späd och delikat, undergiven uppsyn, inga markerade käkar se bild, särpräglat kvinnliga egenskaper. Denna referensbild är ganska bra i sammanhanget, små avvikelser i ansiktsstrukturen ger karakteristiskt manliga eller kvinnliga drag. Vår lille Teddy kvalificerar in sig i hongruppen, är medveten om det och försöker kompensera genom att publicera genustramsiga artiklar online. Han historiska roll är som fälthora i krig, det är bara i vårt dekadenta samhälle vi släpper fram avarter som honom in i ljuset.
Citera
2013-08-25, 10:06
Medlem
Buddisch13s avatar
Han verkar ju va en kille som står för sina åsikter & gärna snackar med oliktänkande & eftersom att jag är i Eslöv väldigt ofta så ska jag leta upp honom & se om vi kan ha oss ett vänligt samtal om både hans & mina åsikter så får vi se va det mynnar ut i troligtvis så kommer han tycka som mig sen

Vem vet han kanske bjuder på ett poolparty
Citera
2013-08-26, 14:35
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Han verkar ju va en kille som står för sina åsikter & gärna snackar med oliktänkande & eftersom att jag är i Eslöv väldigt ofta så ska jag leta upp honom & se om vi kan ha oss ett vänligt samtal om både hans & mina åsikter så får vi se va det mynnar ut i troligtvis så kommer han tycka som mig sen

Vem vet han kanske bjuder på ett poolparty
Kissa inte i poolen då, du måste tänka på att du också företräder flashback.

Jag tycker det är intressant att jag tolkade krönikan som en måhända ganska brutal och fjantig satir ändå var en uppenbar satir. Jag tror vi hade fått mer konkreta exempel på lösningar som inte involverat referenser till något som staten gjorde för 80 år sen.

Kan folk inte sluta vara så efterblivna? Vore helylle.
Citera
2013-08-26, 23:06
Medlem
Peanutss avatar
Som han skriver kan val inte manga ha trott att det var "pa riktigt", inte tyckte jag det iaf.
Jag laste en hoper kommentarer pa hans sida men efter det tag blir man sa orkeslos att jag var tvungen att sluta
Citera
2013-08-27, 06:39
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Att ingen ännu konstaterat det uppenbara faktum att anledningen till att ungjäveln attackerar PRIDE-kritiska på ett hysteriskt vis är för att han själv är homofil, sannolikt till följd av naturligt urval (klena androgyna hanar får inga honor och fungerar som substitut för fitta gentemot andra hannar). Han är späd och delikat, undergiven uppsyn, inga markerade käkar se bild, särpräglat kvinnliga egenskaper. Denna referensbild är ganska bra i sammanhanget, små avvikelser i ansiktsstrukturen ger karakteristiskt manliga eller kvinnliga drag. Vår lille Teddy kvalificerar in sig i hongruppen, är medveten om det och försöker kompensera genom att publicera genustramsiga artiklar online. Han historiska roll är som fälthora i krig, det är bara i vårt dekadenta samhälle vi släpper fram avarter som honom in i ljuset.

Herre jösses vilken pajas, jag sitter här och försöker uppriktigt ta honom på allvar, men det vill sig liksom inte....vet inte om det är det inavlade utseeendet eller haklappen.....
Citera
2013-08-27, 16:11
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peanuts
Som han skriver kan val inte manga ha trott att det var "pa riktigt", inte tyckte jag det iaf.
Jag laste en hoper kommentarer pa hans sida men efter det tag blir man sa orkeslos att jag var tvungen att sluta

Tja...byt ut "Sverigedemokrater" mot "muslimer" eller "judar".
Capisce?
Citera
2013-08-27, 17:38
Medlem
murder_us avatar
Vilket jävla namn. Låter som två dansband som har frontalkrockat.
Han lär haft en jävlig uppväxt med två sjuka kulturmarxister som föräldrar.
Citera
2013-08-28, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av murder_u
Vilket jävla namn. Låter som två dansband som har frontalkrockat.
Han lär haft en jävlig uppväxt med två sjuka kulturmarxister som föräldrar.

Tack för dagens skratt
Citera
2013-11-27, 14:42
Medlem
BlackBookss avatar
BREAKING NEWS

Stig-Matz flyttar till England.
http://www.sydsvenskan.se/kultur--no...llannu-upphor/

Har förföljelsen blivit för stor press i Sverige?
Ingen förlust för oss, tråkigt tillskott för britterna.
Citera
2013-11-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Teodor Dante Stig-Matz på Möllan.nu anser att Sverigedemokrater skall steriliseras.

http://möllan.nu/2013/08/21/ondagskr...ska-foraldrar/

Vad anser ni om detta utspel? Läs gärna hela krönikan och posta era kommentarer. Detta är ju näthat de luxe.

Teodor Dante bor i ett villaområde i Eslöv, i ett hus med stor pool. Väl skyddad från mångkultur. Han är 19 år gammal.

Edit : Bild på Stig-Matz
http://avpixlat.info/wp-content/uplo.../stig-matz.jpg

Vilken jävla tönt och nu har han utsatt hela familjen för uppenbar risk för omedelbar terminering. Någon sterilisering för att utrota släkten blir det knappas tal om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in