Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-21, 09:19
  #13
Medlem
JamesAvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Åkte dit för ca 2 månader och fick pissa och hade rökt väldigt mycket cannabis och spice under lång tid och var bara canabis som syntes.

Många syntetiska cannabinoider ger utslag som cannabis på urinprov..

/James
Citera
2013-09-04, 10:42
  #14
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesAvenger
Många syntetiska cannabinoider ger utslag som cannabis på urinprov..

/James
Det har jag aldrig hört, men är något jag kommer att tänka på då jag snart kommer lämna regelbundna prover.
Du har ingen aning om vilka cannabinoider som kan ge utslag på cannabis?
Citera
2013-09-04, 12:08
  #15
Medlem
kan säga att jag har rökt spice sen lång tillbaka , (inte bara för att jag måste utan för att jag gillar det ) har bott på fosterhem 5 år nu och har pissat regelbundet sen dess . dem gångerna jag har torskat så har det varit för innehav , har aldrig gett utslag på det jag röker ( håll koll på va du röker ) du verkar inte va så erfaren själv så kanske du inte rökt spice så länge? då är det troligtvis att du fått tag på ett ämne som inte är klassad än dock dem flesta ämne sluta säljas efter klassning'( om du inte köper pulver från utlandet då ) men oroa dig inte . jag röker Akb-47-48, PBB-22 och så klart prylshoppens grejer.( pissade igår och dem vet att jag röker mycket spice så dem tar blod oxå och skickar på analys, har inte torskat , kommer inte torskat . nojja inte mannen . Allt ordnar sig . men om du är så nojig , rekommenderar jag inte att du röker spice så mycket . håll dig ifrån eller rök cannabis annars kan du få riktigt nojjiga situationer på spice
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback