• 1
  • 2
2013-08-19, 16:39
Medlem
Hej! Jag och några andra höll på att åka fast idag när vi polisen kom och hälsade på. vi hade sutit i en ruin och kastat lite sten. vi får en rejäl utskällning och dom hotar med dryga böter. Sen kom frågan om vi hade rökt på, vi sa såklart nej. dom ber dock om namn och går sen där ifrån.
Jag är nu skit rädd att jag ska få pissa inom dom närmaste dagarna. har rökt kanske 3 gånger dom senaste 4 dagarna.

någon som vet ett snabbt sätt att få ur spice i piss? eller ska jag ta blod prov?

sitter och skakar nu när jag skriver och är sjukt nojig.
Citera
2013-08-19, 16:55
Medlem
Spice syns inte i ditt piss?...
Citera
2013-08-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogo5
Spice syns inte i ditt piss?...

Numera kollar de sånt också tror jag, va ett par år sen det var safe med spice.
Citera
2013-08-19, 17:09
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Finns väl massa olika sorter? Så har Ts tur så syns det inte?
Men rätta mig gärna, ute på hal is här.
Citera
2013-08-19, 17:18
Medlem
forwardflashs avatar
Det syns inte på urinprov så du kan va lugn.
Citera
2013-08-19, 17:25
Medlem
mckillahs avatar
Tvivlar också ganska starkt på att du ens kommer bli inkallad för det. btw det syns inte i piss
Citera
2013-08-19, 18:21
Medlem
Ta reda på vilken syntetisk cannabinoid du har rökt då "spice" inte säger så mycket. Kolla med din kran vad han använder.

Om du köpt en färdig rökmix från nätet, kolla innehållsförteckningen om det finns, men även om shoppen/kranen inte vill avslöja det bör du kunna pusta ut, dem är till 99% lagliga och den/dom sc som finns i är så pass nya att tester inte hunnit utvecklas.

Ge oss mer fakta så tror jag att du kan sluta skaka
Citera
2013-08-19, 20:43
Medlem
han vill inte säga vad som är i. Frågade en kompis som sa att jag skulle dricka citronkoncentrat och mycket vatten. stämmer detta? för att vara på den säkra sidan drack jag 3 L vatten och hoppas på det bästa.
Citera
2013-08-19, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wobbe13
han vill inte säga vad som är i. Frågade en kompis som sa att jag skulle dricka citronkoncentrat och mycket vatten. stämmer detta? för att vara på den säkra sidan drack jag 3 L vatten och hoppas på det bästa.
Det tjusiga med spice är väl att det är lagligt sen att det inte syns på piss vet alla
Citera
2013-08-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkristenidiot
Det tjusiga med spice är väl att det är lagligt sen att det inte syns på piss vet alla
en jag känner åkte fast när han rökte spice. fast han kanske hade rökt något annat ochså
Citera
2013-08-20, 14:16
Medlem
JamesAvengers avatar
Om innehållet i "spicet" är klassat så hittar dom det med dagens teknik, inte klassat = ingen fara även om dom hittar det.

/James
Citera
2013-08-21, 01:11
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamejkanmikrejsy
Åkte dit för ca 2 månader och fick pissa och hade rökt väldigt mycket cannabis och spice under lång tid och var bara canabis som syntes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in