2013-08-18, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Fr att jag inte tycker synd om ngon nolla som grter av en sjlvorsakad AT? Ok.

Haha, s det finns at som inte r sjlvorsakad? Snlla, du r inne p helt fel forumdel om du ska sitta och spy galla p folk som berttar om sina erfarenheter.
Citera
2013-08-18, 21:38
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
eftersom det r en mild terapeutisk dos, och verkligen ingen missbrukar dos. D fr man ju heller ingen missbrukar-AT.
Menar du p allvar att hans AT skulle bli mildare? 300mg r nd ganska stark dos (600 maxdos/dag). Bara fr att han inte missbrukar den blir han inte mindre fysiskt beroende, och under sdan lng tid har han utvecklat ett STARKT fysiskt beroende... Hur blir en mnniska som har gtt 6 r p Benso? Fr han en mild AT eller? Och Lyrican r mer beroendeframkallande n Benso, vetifan hur du resonerar hr men t helvete r det iaf.
Citera
2013-08-18, 21:59
Medlem
Ngon som har en aning hur lnge det kan sitta i? Psyket r rtt okej nu men inte kroppen. Tack fr alla svar!
Citera
2013-08-18, 22:26
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandiego83
Det har jag svrt att tro p. Har sjlv slutat med Lyrica och det var inte alls s hemskt.

Okej. jag skiter fullstndigt i vad du tror och inte tror.

Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Menar du p allvar att hans AT skulle bli mildare? 300mg r nd ganska stark dos (600 maxdos/dag). Bara fr att han inte missbrukar den blir han inte mindre fysiskt beroende, och under sdan lng tid har han utvecklat ett STARKT fysiskt beroende... Hur blir en mnniska som har gtt 6 r p Benso? Fr han en mild AT eller? Och Lyrican r mer beroendeframkallande n Benso, vetifan hur du resonerar hr men t helvete r det iaf.

okej. s doser p 1-2g om dagen fr man allts inte en vrre AT p n 300mg om dagen.
Right.
Citera
2013-08-18, 22:34
Medlem
Jag vet inte hur det r med andra men s upplevde jag situationen, jag tog de sista dagarna tio st 150 mg och r 170 och vger 50. Jag har ingen uppfattning om andras erfarenheter men det hr va det vrsta JAG varit med om iaf. Va inte ute efter att frolmpa ngon bara ville lugna mig sjlv och se om ngon hade egna erfarenheter av den korta tid jag va p det. Trkigt att man mste f massa skit i samband med det men vet ju att det finns rtgg verallt.
Citera
2013-08-18, 22:44
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
okej. s doser p 1-2g om dagen fr man allts inte en vrre AT p n 300mg om dagen.
Right.
Nu har ju TS gtt p det i (ca) 2 veckor, det r kort tid och jag fick ingen AT alls av det och d kkade jag gramdoser... s JA ATn efter 300mg/dag i flera r r grymt mycket vrre n gramdoser under den korta perioden, och vart fan lser du 1-2g om dagen?

EDIT: SISTA dagarna tog TS den dosen, allts inte VAR dag r vad jag ville ha sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av NymfoMania
Jag vet inte hur det r med andra men s upplevde jag situationen, jag tog de sista dagarna tio st 150 mg och r 170 och vger 50. Jag har ingen uppfattning om andras erfarenheter men det hr va det vrsta JAG varit med om iaf. Va inte ute efter att frolmpa ngon bara ville lugna mig sjlv och se om ngon hade egna erfarenheter av den korta tid jag va p det. Trkigt att man mste f massa skit i samband med det men vet ju att det finns rtgg verallt.
Vlkommen till internet, r bara att slnga idioterna p ignore. Folk gmmer sig bakom skrmen och tror att de r ngot, man ska inte ens belna dem med ett svar.
Senast redigerad av KITTENMITTONS 2013-08-18 kl. 22:50.
Citera
2013-08-18, 22:59
Medlem
Citat:
Nu har ju TS gtt p det i (ca) 2 veckor, det r kort tid och jag fick ingen AT alls av det och d kkade jag gramdoser... s JA ATn efter 300mg/dag i flera r r grymt mycket vrre n gramdoser under den korta perioden, och vart fan lser du 1-2g om dagen?

EDIT: SISTA dagarna tog TS den dosen, allts inte VAR dag r vad jag ville ha sagt.

Vlkommen till internet, r bara att slnga idioterna p ignore. Folk gmmer sig bakom skrmen och tror att de r ngot, man ska inte ens belna dem med ett svar.

Ne det har du rtt i man blir s trtt bara, aja dom vxer vl upp med nn gng
Citera
2013-08-18, 22:59
Medlem
TasmanianPs avatar
Jag har aldrig ftt en jobbig AT av lyrica ven fast jag lg p doser mellan tv & tre gram ngra dagar i streck. Ifs har jag aldrig gtt p det mer n 4-5 dagar. Jag tror att som man mr innan man brjar ta det r lite avgrande p hur jobbig AT:n p lyrica blir.
Citera
2013-08-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TasmanianP
Jag har aldrig ftt en jobbig AT av lyrica ven fast jag lg p doser mellan tv & tre gram ngra dagar i streck. Ifs har jag aldrig gtt p det mer n 4-5 dagar. Jag tror att som man mr innan man brjar ta det r lite avgrande p hur jobbig AT:n p lyrica blir.

Jo jag va vl inte i bsta skicket heller s det kan ju va en stor faktor.
Citera
2013-08-18, 23:22
Medlem
neurogens avatar
Citat:

Du pstod att ATn INTE blev mildare fr att det var 300mg om dagen.
D vnder jag p det och frgar dig om ngon missbrukar 1-2g om dagen, skulle ATn allts inte bli vrre?
Fattar du nu?!
Citera
2013-08-18, 23:24
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasmanianP

ngra dagar?! Skmtar du eller

g p det MNADER och prata sen.
Ngra dagar r ju fr fan ett skmt.
Klart som fan du inte fr en jobbig AT efter ngra dagars race.
Den ATn skter du ju om med lite l fr fan.
Citera
2013-08-18, 23:35
Bannlyst
Lyrica r en vldigt snll drog att sluta med - om man jmfr med tyngre droger. Allt annat r BS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in