• 1
  • 2
2013-08-17, 14:10
Medlem
Menimienais avatar
Hej, nu är det så att det var en arbetskamrat som är över 10 år äldre än mig och sagt att hon var intresserad av mig.

men nu igår så lyckades hon supa ner mig för att ha sex, mitt i sexet så nyktrar jag till och märker att hon rider mig med kondom, men jag får ju ångest direkt och min penis går inte att få upp något mer.

då istället så tar hon bort kondomen och rider mig barbacka i 5-10 minuter innan jag får ut mig att jag absolut inte vill detta, jag hade aldrig någon orgasm men penisen blev slak och troligen kom det kanske in lite försats i henne, vet inget om detta.

men nu dagen efter så undrar jag hur stor är chansen att hon blir gravid? jag har ett vagt minne utav att hon berättade att hon hade sin mens också.

men som ni förstår så är jag ganska stressad eftersom detta var även min oskulds runda med, jag brukar annars vara en lugn datornerd som inte har så mycket av intresse för mer än datorer och jobb.
Citera
2013-08-17, 14:14
Medlem
Ja det kan hon. Risken är mindre än av en hel sats, men det är klart möjligt.

Risken minskar också om hon hade mens... men om hon var ute efter att bli preggo kan hon ju lika gärna ljugit om det.
Citera
2013-08-17, 14:35
Medlem
Risken att bli gravid av en försats är inte så stor.

Om hon nu hade mens så blir den risken ännu mindre för då är kvinnan inte mottaglig för spermier.
Citera
2013-08-17, 14:50
Medlem
Menarens avatar
Först och främst, varför bangar du att bli avriden av en brud? Det var säkert ändå dags att bli av med oskulden. Är hon fräsch så kör på? För du är väl inte bög?

Chansen är väldigt liten att hon blir gravid. Hade hon mens så var hon ändå inte fertil vid tillfället. Du kunde väl bett henne att ta ett dagen efter-piller så hade oroheten vara löst.
Citera
2013-08-17, 14:53
Medlem
Kan förstå din ångest, jag har varit inne i samma sväng. Du bör nog snacka med henne om din oro för att få veta var hon står vid en eventuell graviditet, förhoppningsvis lugnar hon ner dig. Att fråga här på FB kommer inte att göra dig mindre orolig. Det är det bara hon som kan göra...

Hon kan förstås brainfucka dig rejält också, men oftast är människor ganska trevliga och schyssta, allt beror på vilken approach du har. Så uttryck din oro, men pressa henne inte så att hon blir irriterad. Jag hade en KK som drog ut på tiden med att berätta att hon trots allt INTE vad gravid för att hon hade blivit kär och var förbannad på mig. Så jag fick våndas i flera veckor innan hon tyckte att jag lidit nog samvetskval.

Citera
2013-08-17, 14:59
Medlem
Påminner mig ungefär om min första gång, inte direkt det bästa någonsin att köra utan första gången, men men. Hellre det än att använda uråldriga kondomer som kanske spricker vid fel läge.

Själv tror jag inte du behöver oroa dig om du inte kom inuti henne, det är ganska liten chans att den lilla skvätt som kommer ut faktiskt tar sig hela vägen till ägget så att säga. Det är en ganska bra bit att vandra, och miljön är inte optimal om krigarna inte får en liten putt i början så att säga. Men det kan såklart hända, om du är orolig kan du ju alltid fråga henne om hon tar P-piller eller om hon kan göra ett graviditetstest innan det blir jobbigt att göra abort. I början tar man liksom ett par pillar och fostret stöts bort utan några egentliga komplikationer(eller ja, det är en ganska liten chans för komplikationer).

Och grattis förresten!
Citera
2013-08-17, 15:06
Medlem
Försats? Antingen har det gått för dig eller inte. jag har då aldrig släppt iväg en försats..
Citera
2013-08-17, 15:13
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Försats? Antingen har det gått för dig eller inte. jag har då aldrig släppt iväg en försats..

Aldrig hört talas om försats? Försatsen är det som kommer innan "huvudsatsen". Det ska funka som glidmedel bl a. Om man har runkat tidigare under dagen så kan det förekomma spermier i urinröret och hänga med i detta. Sen så kan man komma en skvätt utan att man märker det. Men du har väl inte lärt dig det på sexualkunskapen än.
Citera
2013-08-17, 15:45
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Först och främst, varför bangar du att bli avriden av en brud? Det var säkert ändå dags att bli av med oskulden. Är hon fräsch så kör på? För du är väl inte bög?

Chansen är väldigt liten att hon blir gravid. Hade hon mens så var hon ändå inte fertil vid tillfället. Du kunde väl bett henne att ta ett dagen efter-piller så hade oroheten vara löst.

anledningen att jag inte ville är att hon har en pojkvänn sedan 7 år och ett kid på 2 år
Citera
2013-08-17, 15:53
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
anledningen att jag inte ville är att hon har en pojkvänn sedan 7 år och ett kid på 2 år

Och? Inte ditt problem.
Citera
2013-08-17, 16:04
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Och? Inte ditt problem.

han är chef på en avdelning jag sökt till :P
Citera
2013-08-17, 16:06
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
han är chef på en avdelning jag sökt till :P

Bara att blåneka då. Teoretiskt sett så var det en våldtäkt. Du kanske ska anmäla henne?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in