Citat:
Ursprungligen postat av
Menimienai
Får hoppas att det inte händer något

jag fick sånna skuldkännslor att jag blev slak innan jag änns var nära att komma, så det borde ju inte kommit något då tycker man.
men som sagt man vet ju aldrig, nu har jag iaf en mensdoft att försöka bli av med i lägenheten

Ja, det är fullt möjligt. Lyssna inte på den snubben, låter kanske skönt att han säger det du vill höra, men jo; tjejen kan bli gravid av bara försatsen. Försatsen i sig är bara klet, men spermavätska kan läcka ut i den, alltså är den samma som själva utlösningen men med annan vätska än det som normalt kommer med sädesvätskan. Och att hon har mens är heller ingen säkerhet. Ibland åker inte ägget ut förän i slutet av cykeln, och hinner dina simmare dit innan den lämnat livmodern kan det mycket väl bli en graviditet.
MEN! Riskerna för detta är små. Väldigt små. Det beror också på er generella fertilitet och hur kompatibla ni är med varandra. Räcker att gnugga utanpå kön mot kön utan skydd så kan en graviditet uppstå. KAN, men är högst osannolikt.
Jag tror inte du kommer att bli pappa, men du bör anmäla våldtäkten och testa dig för eventuella könssjukdommar. En donna som våldtar medvetslösa killar vet man ju aldrig var hon har varit, eller med vem.

Våldtäkt mot män är något som man bör uppmärksamma mer. Vill polisen inte ta dig seriöst så ska du anmäla dem för diskriminering. Killar har lika mycket rätt att inte bli våldtagna som tjejer har. Dessutom finns det ju killar som värderar sin första gång de med, det ska man aldrig bli berånad.