2014-01-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Han verkar ju inte vara särskilt smart Henke. Sist han mördade en ringde han ju direkt till någon och skröt om dådet. Nu fotar han den han just huggit i ryggen.
Undrar just om han denna gången med skrek till sitt döende offer- Nu får du smaka stålet din bonne!Det har ju tidigare spekulerats i att Henke varit utsatt för sexuellaövergrepp som barn. Kanske det format honom till det han blivit?
Och vem trykte på H i 2an så han blev dubelmördare då.??
Citera
2014-01-16, 20:45
Medlem
hej !

har lite funderingar

När insåg du att Henke faktist var skyldig ?
trodde helthjärtat att han var oskyldig direkt när detta hänt ?

Har läst lite olika bloggare och sånt tidigare om att " vara mamma till en mördare" , och har förstått att man har väldiga jobbigt känslor och tankar att brottas med ...gemensamt för alla var ju dock att de älskade sina ( i dessa fall )söner, hur känner du för allt detta ? nu är ju skillnaden ( förutom att du är pappa) också att du har ett kriminellt förflutet ..?!

Har hört ifrån flera håll att Henke kunde vara väldigt charmig etc för att nästa sekund( bokstavligt) hugga i ryggen , det är ju psykopati...har du sett psykopat-tendenser i din son?
Citera
2014-01-16, 20:47
Medlem
wtf ! citerade faktist brunos senaste inlägg men han tog tydligen bort det undertiden jag skrev
Citera
2014-01-16, 20:54
Medlem
Minimois avatar
Hade det gått att få resning i mordet på Peder hade HH fällts idag. Nu finns hans erkännande inspelat på band genom telefonavlyssningen. Han pratar rätt mycket om mordet på Peder, t ex:

Citat:
Citera
2014-01-16, 21:01
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Hade det gått att få resning i mordet på Peder hade HH fällts idag. Nu finns hans erkännande inspelat på band genom telefonavlyssningen. Han pratar rätt mycket om mordet på Peder, t ex:

Vilka är Rikard o Mathias?
Citera
2014-01-16, 21:14
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:

Hörru ligg lågt med den informationen nu och lägg upp hela FUP när rättegången är avslutad.
Mycket intressant läsning men jag tror att Du kan skada en hel del genom att droppa för mycket information just nu.
Citera
2014-01-16, 21:31
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Hörru ligg lågt med den informationen nu och lägg upp hela FUP när rättegången är avslutad.
Mycket intressant läsning men jag tror att Du kan skada en hel del genom att droppa för mycket information just nu.

Jag gjorde bedömningen att uppgifterna om det tidigare mordet på Peder gick bra.

För de som inte hängde med när det begav sig:

http://www.expressen.se/gt/erkande-knivdad---friades-anda/
Citera
2014-01-16, 21:45
Medlem
Citat:
Att du ens kan med att visa dig här och skriva "skippa skitsnacket om mig och anhöriga" (till Henrik) efter all skit du har pratat om Gabriels familj. T ex i det här samtalet:

Varning till syskonen som läser. Tänk på att det här säger allt om BH och inget om er.

Tack för varningen, men jag mår då fruktansvärt jävla illa av o läsa de här. Fi fan alltså
Senast redigerad av Romano-Emanuel 2014-01-16 kl. 21:51.
Citera
2014-01-16, 22:43
Medlem
Tisdagens avatar
Citat:

Resning för vad? Förklara dig.
Citera
2014-01-16, 23:11
Medlem
KofotarConnys avatar
Jag blir så äcklad av allt. Hur det kommer fram och på vilket sätt som det har pratats om mordet och hur det gått till vid mordet.

Fy fan för dig din satans mördare. Kräk!
Citera
2014-01-17, 03:06
Medlem
Zizzla163s avatar
Hur vet man att Gabriel levde när Henrik fotade honom?
Hans nödvärn lär ju spricka där.. Vem har tid att stanna upp och fippla med mobilen samtidigt som man slåss för sitt liv...?! Jo såklart Henrik Holmdahl!! *ptuu*

Vart står Jane i detta? Hade han gömt bevis material i spjälsängen?? Tur inte Jane åkte för medhjälp då. Hade snuten vart riktigt jobbiga hade de kunnat ta in henne som medbrottsling för att sätta lite press på Henrik så han börja snacka.
Framgår det i FUP om Fransson samarbetat under förhör? Eller säger han samma som horungen?

Bruno, om du inte inser att du är en stor del i att din son formats till det ryggradslösa jävla as han är idag, då är du för fan riktigt jävla knark skadad!!!

Eller är det inaveln som gör att budskapet inte går fram?
Citera
2014-01-17, 09:42
Medlem
Vad f-n...
Nån som kan plocka fram hela artikeln på NLT, jag kommer inte åt deras låsta material.

www.nlt.se

Översta rubriken:
Ville sälja dator till Gabriels bror
Bara en timme efter att 22-åringen knivstuckit Gabriel Holmdahl återupptog han en datoraffär med Gabriels bror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in