2014-01-16, 09:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Bruno har vetat om detta hela tiden !!!! Det ska du ha jävlit klart för dig !!!
Träffade Bruno i höstas på en tillställning när han stod och skrävlade om att "Riktiga karlar slåss med knivar"... inte med nävarna"
Han hånskrattade och verkade ganska påverkad och totalt fuck off !!
Hans sambo Gun stod brevid och bara skrattade

Det dröjer nog inte länge förrän "pappsen" är inom lås o bom igen

Det låter ju inte helt orimligt då han son tidigare varit ute o viftat med kniven.
Hur ser Brunos straffregister ut?
Citera
2014-01-16, 11:04
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Det låter ju inte helt orimligt då han son tidigare varit ute o viftat med kniven.
Hur ser Brunos straffregister ut?

Tidigare i tråden så pratades det i alla fall om att han suttit inne, lika far och son etc etc.
(Har inte hängt med ifrån början, läste 1-40, 50-60, 90-100, 130-nu)
Citera
2014-01-16, 11:16
Medlem
Minimois avatar
Anhöriga vill inte att FUP kommer ut innan vittnena har hörts i rätten nästa vecka, för att få så opåverkade vittnesmål som möjligt. Annars kan det gagna Henriks försvar. Det respekterar jag.

Avslutar citeringen med något som inte direkt rör mordet, utan MPS egen säkerhet när de skriver om iakttagelser på sin facebook-sida.

Citera
2014-01-16, 12:30
Medlem
Jag är iaf inte förvånad över detta speciellt att det är Henrik vilket jag misstänkte ganska tidigt då jag fick höra att han var anhållen och själv hoppas jag på en riktigt lång inlåsning samt ett helvete för han på kåken för så som han har gjort gör man inte oavsett.

Ang. Brunos uttalanden så kan de stämma mycket väl för sånt slänger han ur sig när han är på det humöret.
Sen vad det gäller vad han har för brottsregister så gillar han med att vifta med kniv och gärna hugga dej i ryggen med vilket har skett ett antal ggr. men iövrigt så har han inte med saken att göra mer än att äpplet faller inte långt från trädet tyvärr.

Gällande FUP:en så slanga upp den då den ändå är offentlig sen en annan fråga är vart hålls rättegången? I Skövde eller vart?
Citera
2014-01-16, 13:55
Avstängd
scips avatar
Hej på dig tjavos! Just för tillfället har jag inte så mycket att tillföra då jag som många andra här på tråden väntar på slutplädering i detta mål då det blir intressant att få reda på vad som föranlett detta ohyggliga mord alt avrättning! Oftast rent banala orsaker exp löjliga pengarsummor svartsjuka heder. Om vi skall hålla oss till dessa släkten. För det är absolut inget unikt eller ovanligt att tavringar slår tjuringen i sina egna tvärt om fullt normalt enligt dom själva. Det finns det många dokumenterade fall bland släkterna björk lyndberg cederholm mangusson ottosson vallin mm. Ett av dom bästa fallen är systrarna björk nere i björkaland (nord östra skåne) dom här två systrarna hade varigt på bingo i byn och den ene vann 500 kronor. på hemvägen så sneade den andra systern ut och knivade sin systier och 1klapp femslängen tillagas kan att hon överlevde denna gången! Det fins massa berättelser om tattasläkterna och vad dom har gjort. Oftast helt obegripliga handlingar som en normalt funtad människa aldrig skulle få för sig att göra. Om det är ett handikapp skapat av inavel då främst i äldre tider som har skapat denna mentala störning eller barndomsproblematik? Överlåter jag till professionella hjärnskryngklare att avgöra. Som sagt skall bli spännande att se domslutet.

När börjar rättegången någon som vet?[/quote]
Citera
2014-01-16, 14:24
Avstängd
scips avatar
[quote=Rebellion79|47056924]Vill bara understryka att tråden inte handlar om politiska åsikter ras skillnader, förlegade regler och samordningar som gällde på 50 talet.
Har du något att tillföra vad gnyr du om? Jag svarade (hardbone) på hans frågeställning! P-s. Läs tillbaka i tråden så kanske du hajar!
Citera
2014-01-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Anhöriga vill inte att FUP kommer ut innan vittnena har hörts i rätten nästa vecka, för att få så opåverkade vittnesmål som möjligt. Annars kan det gagna Henriks försvar. Det respekterar jag.

Avslutar citeringen med något som inte direkt rör mordet, utan MPS egen säkerhet när de skriver om iakttagelser på sin facebook-sida.

den här Valentin ( sicket jävla namn ?) , han VISSTE alltså om mordet ?? eller ..va fan jag hänger inte med !!
Citera
2014-01-16, 15:11
Medlem
Valentin är liten byfåne som gör precis det Henke säger.

Sen har ju Henke blåst Valentin precis innan mordet, men ändå backar Valentin upp honom.
Fattar inte att alla ställer sig bakom ett sånt kräk?
Citera
2014-01-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Nån som har målnr ? så ska jag se om jag kan få ut den !
Kostar den alldeles för mycket så skiter jag i det
Skulle gärna vilja läsa den, tror det finns mycket intressant att läsa i den !!!!

B 3190-13

Citera
2014-01-16, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Att du ens kan med att visa dig här och skriva "skippa skitsnacket om mig och anhöriga" (till Henrik) efter all skit du har pratat om Gabriels familj. T ex i det här samtalet:

Varning till syskonen som läser. Tänk på att det här säger allt om BH och inget om er.

Den här historien är så fasansfull att man mår illa! De två anhöriga som skriver här i tråden verkar vara helt annorlunda än B med son. Jag beundrar att dom bibehåller lugnet och sakligt argumenterar.
I stort sett iaf. Själv hade jag spottat ur mej hat. Henrik måste vara psykopat. Finns ingen annan förklaring till detta barbariska dåd. Jag blir gråtfärdig när jag läser hur han fotat en döende människa.
Han måste ha njutit av hela situationen. Man tror inte det är sant.
Att det överhuvudtaget finns någon kvar i gruppen "Vi som finns för Henrik",är helt otroligt.
Admins i gruppen kan jag förstå. Dom är ju av samma kaliber.
Inget straff finns i Sverige,som kan rättfärdiga denna handling! Hoppas dom får vad dom gjort sej förtjänta av! Fransson är säkert lika livrädd för Henrik som en annan person här inne.
Det är ju rama maffiametoder som används. F.ö vet jag att Bruno för många år sen sköt halvt ihjäl en man strax utanför Hova. Några knivdåd har jag inte hört talas om. Däremot har han suttit många år för knarkbrott.
Citera
2014-01-16, 19:42
Bannlyst
[quote=Cruelladevil|47076070. Själv hade jag spottat ur mej hat. Henrik måste vara psykopat. Finns ingen annan förklaring till detta barbariska dåd. Jag blir gråtfärdig när jag läser hur han fotat en döende människa.
[/QUOTE]

Han verkar ju inte vara särskilt smart Henke. Sist han mördade en ringde han ju direkt till någon och skröt om dådet. Nu fotar han den han just huggit i ryggen.
Undrar just om han denna gången med skrek till sitt döende offer- Nu får du smaka stålet din bonne!Det har ju tidigare spekulerats i att Henke varit utsatt för sexuellaövergrepp som barn. Kanske det format honom till det han blivit?
Citera
2014-01-16, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
har egentligen ingen lust att svara en sådan person som dig men var har du träffat mig för sådana ord som du säger att jag sagt har aldrig fallit över mina läppar så skippa skit snacket om mig och andra anhöriga i detta tack för ordet mvh bruno holmdahl

Att du inte har så mycket innanför pannbenet är det många som vet !
MEN att du är så jävla korkad att du kan med att skriva "skippa skitsnacket om mig och andra anhöriga" !!!
Trodde du att alla ska sitta här och klappa händerna och tycka synd om dig och din son !!
Det är DU som har sett till att din son är som han är !!
Som någon skrev: Äpplet faller inte långt från trädet !

Den enda person jag tycker synd om är hans lilla barn som nyss är född !! Han har inte bett om att få komma till världen !!! Fy fan vilken uppväxt ... en pappa som sitter inne för ett bestaliskt mord och en totalpantad farfar som inte har vett att inse att hans son har rockat färdigt nu !!!
Tänker inte kommentera dina inlägg en endast gång till för mår illa av detta !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in