2013-10-19, 00:10
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Det är väl inte konstigt att han säger vem han vart med den dagen det gäller....... skulle han ljuga och säja att han vart någonannanstans ? ajabaja de är fult att ljuga.

OM Henrik har dödat gabbe så har har dragit in Fransson i själva mordet först o främst. Sen drar han in honom i utredningen genom att säga att han var med honom.
Citera
2013-10-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
OM Henrik har dödat gabbe så har har dragit in Fransson i själva mordet först o främst. Sen drar han in honom i utredningen genom att säga att han var med honom.

hur vet du ens att henke har sagt det? det har ju stått på denna sida att dom två åkte ihop i en saab cab den dagen redan innan nån vart anhållen om inte jag missminner mig.
Citera
2013-10-19, 00:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
hur vet du ens att henke har sagt det? det har ju stått på denna sida att dom två åkte ihop i en saab cab den dagen redan innan nån vart anhållen om inte jag missminner mig.

Orkar inte leta fram den artikeln nu men det stod i tidningarna i samband med att Fransson blev häktad.
Citera
2013-10-19, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Orkar inte leta fram den artikeln nu men det stod i tidningarna i samband med att Fransson blev häktad.

Golare är nog det sista henke är.
Citera
2013-10-19, 07:52
Medlem
Citat:

Hört rykten som säger att H inte skulle ha något problem med att gola sålänge det lönade honom??????
Citera
2013-10-19, 09:30
Medlem
jonnybee:
har du någonsin tänkt tanken att H faktiskt kan vara skyldig? väldigt mycket pekar ju faktiskt på detta
Undrar bara eftersom du försvarar honom mer eller mindre hela tiden...
Citera
2013-10-19, 09:53
Medlem
Citat:

Knivmördat sin syssling tyder på att man kan gola mer sin polare. .?
Henrik kunde ju valt att inte dragit in Fransson.. och då kanske dem aldrig hade hittat bilen osv..?
Citera
2013-10-19, 13:13
Medlem
Citat:
En kille som är 30 år har lamborghini bmw porsche och villa och aldrig jobbat låter som en dealer som har nog med ögon på sig utan att sätta ett pris på någon, tror detta är rent skitsnack för en människa som inte har nån inkomst på pappret blir granskad jävligt snabbt om han är så puckad så han köper grejer bara för att glänsa, så lägg ner de där är ju bara skitsnack! och förövrigt behöver man inte ha pengar för att ha makt och respekt med sig

Då du verkar känna Henke så väl så borde du veta att han gillar att blåsa folk.
Sen om du är från Skaraborgstrakten så borde du med enkelhet lista ut vem killen är
som henke har blåst.
Sen vet inte jag om han inkomst på pappret, han påstår att han har olika företag.
Jag är inte intresserad av att rota i det, men någon här inne borde kunna luska fram vem han är.
Kan även säga att han och hans flickvän varit hämtade av länskrim ang Gabriels försvinnande.
Citera
2013-10-19, 16:51
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KofotarConny
Bra grabbar, ni luktar också en viss partiskhet. Citatet nedan #192, förtäljer jonnybees inställning till H.
Sen att han kör med billiga härskartekniker i tråden gör han tröttsam att ta del av, ignoreras med fördel.

Hehe det går inte ihop, han har alltså inte varit i Lidköping vid tidpunkten för mordet och ändå sitter han på sannolika skäl? Du kanske inte känner honom så bra som du tror?

En annan sak, det är ju inte så att man inte genomskådar alla jävla alternativa Flashbackkonton i den här tråden. Muppar.

Ja, precis. Hen sitter inte där han sitter just nu endast på grund av ryktesspridning.
Den som inte förstår det tycker jag lite synd om.

Inga inlägg här i forumet i världen kan rädda Hen's skinn nu.
Utan nu är det upp till bevis.
Och som sagt det finns nästan alltid bevis.
Vid mordet på Peder var det blod på en sko bland annat.
Vad de finner/funnit gentemot de misstänkta nu återstår att se.
Citera
2013-10-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Det finns säkert en anledning till att han öser sin kärlek över honom hela tiden=)
Jag menar, i varje inlägg som kommer är han där 24/7 och briljerar med sina kunskaper.
De e ju inte så svår o lista ut vem som gömmer sig bakom nicket

jasså vem är det som gömmer sig då ?

Citat:
Ursprungligen postat av srorku
Knivmördat sin syssling tyder på att man kan gola mer sin polare. .?
Henrik kunde ju valt att inte dragit in Fransson.. och då kanske dem aldrig hade hittat bilen osv..?

har du någon dom på vem som har mördat? då vill jag se den.

Citat:
Ursprungligen postat av arvidarvidsson1971
Då du verkar känna Henke så väl så borde du veta att han gillar att blåsa folk.
Sen om du är från Skaraborgstrakten så borde du med enkelhet lista ut vem killen är
som henke har blåst.
Sen vet inte jag om han inkomst på pappret, han påstår att han har olika företag.
Jag är inte intresserad av att rota i det, men någon här inne borde kunna luska fram vem han är.
Kan även säga att han och hans flickvän varit hämtade av länskrim ang Gabriels försvinnande.

jag vet flera stycken som har liknande bilar doc ingen som är 30 år och skulle låta h sätta sig i skuld hos sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Ja, precis. Hen sitter inte där han sitter just nu endast på grund av ryktesspridning.
Den som inte förstår det tycker jag lite synd om.

Inga inlägg här i forumet i världen kan rädda Hen's skinn nu.
Utan nu är det upp till bevis.
Och som sagt det finns nästan alltid bevis.
Vid mordet på Peder var det blod på en sko bland annat.
Vad de finner/funnit gentemot de misstänkta nu återstår att se.

blodet på skon var på den andra killens sko

Citat:
Ursprungligen postat av Tusenbladspaj
Varför har du en bild av Henke som avatar?

För att han avgudar henke
Citera
2013-10-19, 23:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag ber er vänligen att diskutera brottet, inte chatta.

//Moderator
Citera
2013-10-20, 18:48
Medlem
något nytt i utredningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in