2013-10-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ullervad
Du menar att dumfan inte lärde sig något sen förra vändan?

Synd att användaren Gracie:s inlägg blev raderat. Han hade ju suttit med Henke och, hen hade inte haft en allt för lätt tid på kåken. De brukade leka en lek med hen som hette örfilsleken.
Undrar just vad den gick ut på?

Läste det med o håller fullständigt med om att det är väldigt tråkigt att det blivit raderat....!

Örfilsleken och även toalettpappret vad det nu var H blev utsatt för med det???

Då H flyttas till ett fängelse och med dem diagnoser han säger sig ha så försöker han väll ta upp någon "Boss" roll där vilket inte accepteras och han blir istället den lilla h***n?
Citera
2013-10-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Läste det med o håller fullständigt med om att det är väldigt tråkigt att det blivit raderat....!

Örfilsleken och även toalettpappret vad det nu var H blev utsatt för med det???

Då H flyttas till ett fängelse och med dem diagnoser han säger sig ha så försöker han väll ta upp någon "Boss" roll där vilket inte accepteras och han blir istället den lilla h***n?

vet du vad ? det tror jag inte han blir, känner du honom ? tror inte det för då skulle du aldrig skriva nått så jävla fjantigt och jag tror inte någon suttit och örfilat henke ! det råder mycket skitprat som inte hör hit på denna sida.
Citera
2013-10-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
vet du vad ? det tror jag inte han blir, känner du honom ? tror inte det för då skulle du aldrig skriva nått så jävla fjantigt och jag tror inte någon suttit och örfilat henke ! det råder mycket skitprat som inte hör hit på denna sida.

Jag säger endast att där varit en person som tidigare skrivit i tråden men fått sitt inlägg borttaget?????

Person var ganska trött på dig och var redo att möta upp dig tillsammans med vänner för att slippa ta allt via datorskärmar???? Han sa även att ifall du nu kände Henrik såpass bra så kunde du också fråga honom vad han tyckte om Örfilsleken och vad vi gjorde honom med toalettpappret då vi satt ihop....?

Det är synd att dem tagit bort inlägget och nej ja känner honom inte GM?! men behövs det för att inse att människan är sjuk????
Citera
2013-10-21, 21:19
Medlem
Citat:
Jag säger endast att där varit en person som tidigare skrivit i tråden men fått sitt inlägg borttaget?????

Person var ganska trött på dig och var redo att möta upp dig tillsammans med vänner för att slippa ta allt via datorskärmar???? Han sa även att ifall du nu kände Henrik såpass bra så kunde du också fråga honom vad han tyckte om Örfilsleken och vad vi gjorde honom med toalettpappret då vi satt ihop....?

Det är synd att dem tagit bort inlägget och nej ja känner honom inte GM?! men behövs det för att inse att människan är sjuk????

Då får väl personen ifråga skicka mig ett pm! så kan han ta med sina vänner så tar jag med mina.
Det tycker jag är en enkel lösning.
jag söker inte skydd bakom en dataskärm som vissa andra här som anmäler pm som skickas till dom.
varför va han trött på mina inlägg ? bara för att vi inte delar åsikt eller vad ? jag tror inget förrän jag ser domen. THATS IT.
Citera
2013-10-21, 21:22
Medlem
Citat:
Då får väl personen ifråga skicka mig ett pm! så kan han ta med sina vänner så tar jag med mina.
jag söker inte skydd bakom en dataskärm som vissa andra här som anmäler pm som skickas till dom.
varför va han trött på mina inlägg ? bara för att vi inte delar åsikt eller vad ? jag tror inget förrän jag ser domen. THATS IT.

Ville endast förmedla informationen jag läst här??! Jag kan tyvärr varken träffa någon vardera då jag är rullstolsbunden och det skulle se ut det....? Har det kommit någon ny information om fallet???
Citera
2013-10-21, 23:36
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Alla här sitter bak dataskärmen som anynoma ! för den skull behöver man inte vara hotfull i eventuella Pm .. tycker det är löligt att inte kunna ha olika åsikter på detta forum Sen i detta fall är det en domstol som ska fälla de skyldiga och ingen här på Flashback !
Citera
2013-10-22, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Alla här sitter bak dataskärmen som anynoma ! för den skull behöver man inte vara hotfull i eventuella Pm .. tycker det är löligt att inte kunna ha olika åsikter på detta forum Sen i detta fall är det en domstol som ska fälla de skyldiga och ingen här på Flashback !

Jo men det var ju tydligen nån som skrivit att dom ville träffa mig, jag missade det inlägget för det togs bort av admin, det är påhopp hele tiden
Citera
2013-10-22, 00:15
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Jo men det var ju tydligen nån som skrivit att dom ville träffa mig, jag missade det inlägget för det togs bort av admin, det är påhopp hele tiden
Ja, det är riktigt synd om dig som hela tiden försvarar ett patrask som denna mgm Henrik Holmdahl.

Jag blir mer och mer övertygad om att du bara trollar.
Citera
2013-10-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
kan säga att jag är neutral , men läser i tråden och kan åsikter om det man läser utan att man ska bli osams men hoppas den skyldige /skyldiga döms till det de gjorde mot honom (gabbe ) ett barn har mist sin pappa och en tjej sin pojkvän m.m ja man kan göra listan lång !

Självfallet så skall personen som gjort det här straffas ordentligt och inte ha någon som helst möjlighet att släppas ut i förtid!!!!!? Det är som du säger en son som förlorat sin fader vilket är illa nog det?!?!?!

Men?!? Nu undrar jag ifall någon hört något gällande utredningen??! Verkar stå ganska still för stunden...???
Citera
2013-10-22, 00:50
Medlem
ATLAS64s avatar
[quote=Sikkentomte|45782349]Självfallet så skall personen som gjort det här straffas ordentligt och inte ha någon som helst möjlighet att släppas ut i förtid!!!!!? Det är som du säger en son som förlorat sin fader vilket är illa nog det?!?!?!

Men?!? Nu undrar jag ifall någon hört något gällande utredningen??! Verkar stå ganska still för stunden...? svenska systemet maler sakta , de vill väll samla så starka bevis som möjligt annars får de omhäkta och det sker ju varje 14:e dag kan ta mycket lång tid säker fler personer som ska höras och mer än en gång ,men häktestiden dras ju av på ev straff ,de kan sitta i många månader häktade ,sen vet man ju inte om det andra rånet som sagts i början av tråden om det också utredds nu !
Senast redigerad av ATLAS64 2013-10-22 kl. 00:53.
Citera
2013-10-22, 00:51
Medlem
ATLAS64s avatar
[quote=ATLAS64|45782419][quote=Sikkentomte|45782349]Självfallet så skall personen som gjort det här straffas ordentligt och inte ha någon som helst möjlighet att släppas ut i förtid!!!!!? Det är som du säger en son som förlorat sin fader vilket är illa nog det
Citera
2013-10-22, 00:58
Medlem
[quote=ATLAS64|45782419]
Citat:
Självfallet så skall personen som gjort det här straffas ordentligt och inte ha någon som helst möjlighet att släppas ut i förtid!!!!!? Det är som du säger en son som förlorat sin fader vilket är illa nog det?!?!?!

Men?!? Nu undrar jag ifall någon hört något gällande utredningen??! Verkar stå ganska still för stunden...? svenska systemet maler sakta , de vill väll samla så starka bevis som möjligt annars får de omhäkta och det sker ju varje 14:e dag kan ta mycket lång tid säker fler personer som ska höras och mer än en gång ,men häktestiden dras ju av på ev straff ,de kan sitta i många månader häktade ,sen vet man ju inte om det andra rånet som sagts i början av tråden om det också utredds nu !

Tänkte inte det på de tidigare rånet dem suttit häktade och är misstänkta för!??!?!!! Vi får hoppas att det kommer fram någon konkret information till grisarna så att den här spekulationstråden kan få sig ett slut....!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in