2013-09-17, 10:56
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Det visar ju trots allt vad resande har i blodet och är kapabla till. Det känns relevant här.

Så ickeresande har aldrig slagit, mördat och våldfört sig på närstående/familj/släkt?

Jävla idioti.
Citera
2013-09-17, 11:36
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Så ickeresande har aldrig slagit, mördat och våldfört sig på närstående/familj/släkt?

Jävla idioti.
Jovisst har ju det skett. Men säkerligen inte med samma glädje och frenesi.

Jag tror fortfarande starkt på att det är i HH som dom kommer att hitta den skyldige.
Citera
2013-09-17, 11:44
Medlem
Tröttsamt med allt snack om hans "resande" släkt. Fokusera och landa i fakta åtminstone. Någon som vet nåt om polisen pratat med H eller vet vad han har för sig?
Citera
2013-09-17, 12:13
Medlem
Vad heter BOs mamma?
Citera
2013-09-17, 12:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fkp00
Tröttsamt med allt snack om hans "resande" släkt. Fokusera och landa i fakta åtminstone. Någon som vet nåt om polisen pratat med H eller vet vad han har för sig?

Håller med dig. Sålänge detta inte är ett ras brott så har väl hans resande bakgrund ingen större betydelse för att reda ut va som hänt honom.

Jag är inne på samma spår som någon tidigare nämnde här i tråden, en uppgörelse som kanske gått för långt? Någon som kände honom väl som vet hur han skulle reagerat i en hotad situation? Backar han eller snear han? Påverkad av benzo backar väl ingen i stort sett...? Man tror ju man är Rambo eller nått..

Och vad sjutton gjorde han borta i den delen av stan??
Citera
2013-09-17, 12:46
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Jovisst har ju det skett. Men säkerligen inte med samma glädje och frenesi.

Jag tror fortfarande starkt på att det är i HH som dom kommer att hitta den skyldige.

Vad grundar du de uppgiftena på? Att det skulle vara H.H som är skyldig? Jag tror inte han uppskattar smutskastningen. Folk i stan snackar ju vitt o brett om denna Henke. Varför??? Han bor väl i Småland??
Citera
2013-09-17, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Håller med dig. Sålänge detta inte är ett ras brott så har väl hans resande bakgrund ingen större betydelse för att reda ut va som hänt honom.

Jag är inne på samma spår som någon tidigare nämnde här i tråden, en uppgörelse som kanske gått för långt? Någon som kände honom väl som vet hur han skulle reagerat i en hotad situation? Backar han eller snear han? Påverkad av benzo backar väl ingen i stort sett...? Man tror ju man är Rambo eller nått..

Och vad sjutton gjorde han borta i den delen av stan??

Exakt. Många vet mer än dom säger, helt klart.
Ja.. Den vägen leder ju ingenstans. Man har ju liksom inget ärende i den sidan stan.
Citera
2013-09-17, 12:50
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Vad grundar du de uppgiftena på? Att det skulle vara H.H som är skyldig? Jag tror inte han uppskattar smutskastningen. Folk i stan snackar ju vitt o brett om denna Henke. Varför??? Han bor väl i Småland??
Om du orkar läsa tidigare i tråden så ser du där vad jag grundar min misstanke mot HH på. Bad luck om han gillar det eller inte. Anledningen till att det snackas vitt och brett om han beror säkerligen på att han är ett rötägg.

Menar du på fullaste allvar att du tror att han inte kunnat begå detta avskyvärda brott bara för att han bor i Småland?
Citera
2013-09-17, 13:02
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Om du orkar läsa tidigare i tråden så ser du där vad jag grundar min misstanke mot HH på. Bad luck om han gillar det eller inte. Anledningen till att det snackas vitt och brett om han beror säkerligen på att han är ett rötägg.

Menar du på fullaste allvar att du tror att han inte kunnat begå detta avskyvärda brott bara för att han bor i Småland?

Jag har följt tråden sedan första inlägget. Kommer däremot inte ihåg exakt vem som spekulerat i vad.
Är de på grund av H's tidigare domar?
Det måste väl finnas mer än så att gå på? Fanns väl människor i G's umgänge som har betydligt grövre brotts register än H?

Iaf finns det garanterat folk som gjort värre saker än H men som kanske inte åkt fast för det.
Citera
2013-09-17, 13:10
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Jag har följt tråden sedan första inlägget. Kommer däremot inte ihåg exakt vem som spekulerat i vad.
Är de på grund av H's tidigare domar?
Det måste väl finnas mer än så att gå på? Fanns väl människor i G's umgänge som har betydligt grövre brotts register än H?

Iaf finns det garanterat folk som gjort värre saker än H men som kanske inte åkt fast för det.

Hans tidigare domar (detta visar ju att han def. är kapabel att ta till väldigt kraftigt våld om han känner att så behövs), att han och BO hade en fejd sedan tidigare, att många har vittnat om att han bråkade med BO kvällen innan BO försvann, hans alkohol och benzomissbruk samt att han är resande. Detta är vad jag baserar min teori på.
Citera
2013-09-17, 13:21
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Vad heter BOs mamma?

J**na M*rjut K*rina Reinik*inen *=a

Med reservation att det kan vara styvmor. Fadern frånskild 1985.
Senast redigerad av PeterNoster 2013-09-17 kl. 13:27.
Citera
2013-09-17, 13:29
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Hans tidigare domar (detta visar ju att han def. är kapabel att ta till väldigt kraftigt våld om han känner att så behövs), att han och BO hade en fejd sedan tidigare, att många har vittnat om att han bråkade med BO kvällen innan BO försvann, hans alkohol och benzomissbruk samt att han är resande. Detta är vad jag baserar min teori på.

Ahaa då har du mer info än mig
Jag visste inte att de hade bråkat kvällen innan. Vet någon om vad?

Har han mer domar förutom den där han skar halsen av en psyk sjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in