Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-16, 22:30
  #1
Avstängd
InteEnChanss avatar
ej alla Tjejer/kvinnor och damer.

Läste precis en tråd där jag kom och tänka på att en viss ställning som jag ofta gör med mina partners är överbluffande säker på att dom får det väldigt skönt och kommer i alla fall 9,9gr av 10.

Kvinnorna kan ha det skönt i andra ställningar också men just i den här så blir det något extra , nu är jag nyfiken på om det är fler en dom kvinnor jag stött på som gillar detsamma.


Kvinnan intar en död fiskställning ,,, ha ha ... nä men hon lägger sig på mage och kan på så sätt om hon även stimulera sig själv med händerna, det här har varit olika från fall till fall.


Hon lägger sig iaf på mage och jag lägger mig över och stoppar in min lilla pillesnopp i hennes sköte, de blir något mer av ett gungande en in ut in ut men som sagt i 9,8 fall av 10 så har kvinnorna älskat detta, är det en secret ställning som alla vet om men inte jag fastän att jag vet om dn men inte vet?


Jag vill gärna höra er kvinnor vad ni tycker om denna, blev lätt nyfiken nu!


Mvh
/IEC

Kan rekommendera denna sexuella ställning till alla ni där ute, man kan få ett bra bakfyllegung om man festat dagen innan.
__________________
Senast redigerad av InteEnChans 2013-08-16 kl. 22:35.
Citera
2013-08-16, 22:59
  #2
Medlem
Skojar du? Det är väl typ lika standard som missionären? Inget speciellt direkt.
Citera
2013-08-16, 23:05
  #3
Medlem
Synesiss avatar
Lika standard som missionären är det nog inte, men den ligger nog helt klart med i topp 5 positionerna tillsammans med missionären, doggy, rida och.. Ja, vilken skulle den sista topp 5 positionen vara tro?
Citera
2013-08-16, 23:07
  #4
Medlem
Väldigt vanlig ställning...
Citera
2013-08-16, 23:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Lika standard som missionären är det nog inte, men den ligger nog helt klart med i topp 5 positionerna tillsammans med missionären, doggy, rida och.. Ja, vilken skulle den sista topp 5 positionen vara tro?

Skeden
Citera
2013-08-17, 01:54
  #6
Medlem
Zcapegoats avatar
Jag kommer definitivt inte varje gång i den ställningen.
Citera
2013-08-17, 18:27
  #7
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piootr
Skeden
Yes där satt den! Det är dem fem vanligaste skulle jag sätta mina pengar på!
Citera
2013-08-17, 22:32
  #8
Avstängd
InteEnChanss avatar
http://www.youtube.com/watch?v=x60F-h7XFIoille bara dela med mig, SKEDEN är för mig när man ligger bakom som en sked, typisk metod för en trött bakfull snubbe!
Citera
2013-08-18, 18:58
  #9
Medlem
chillevippens avatar
Tack för tipset, skall testas.
Brukar annars köra vanlig hederlig missionärställning, upplever att det ger mig bäst kontroll under sexet och gör så att jag kan ge tjejerna skönare ligg..
Har med missionären gett tre olika tjejer så fet orgasm att dom har börjat gråta när dom kommer...

Nåt som där emot INTE funkar för mig dock är när tjejerna vill rida eller vill bli tagna bakifrån knästående i sängen.. Riktigt kass enligt mig!
__________________
Senast redigerad av chillevippen 2013-08-18 kl. 19:40.
Citera
2013-08-18, 22:48
  #10
Avstängd
InteEnChanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillevippen
Tack för tipset, skall testas.
Brukar annars köra vanlig hederlig missionärställning, upplever att det ger mig bäst kontroll under sexet och gör så att jag kan ge tjejerna skönare ligg..
Har med missionären gett tre olika tjejer så fet orgasm att dom har börjat gråta när dom kommer...

Nåt som där emot INTE funkar för mig dock är när tjejerna vill rida eller vill bli tagna bakifrån knästående i sängen.. Riktigt kass enligt mig!


Iom med att stjäertN tar emot så kan du vara förberädd på att du kanske bara får in ca 15cm !
av din fbkuk!

Denna ställning rekommenderas inte till småpojkar med små dolmar!
Citera
2013-08-19, 07:56
  #11
Avstängd
Flickan ovanpå rörliga horisontellt är mest angenämt för henne
Citera
2013-08-19, 08:03
  #12
Medlem
cestuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteEnChans
Iom med att stjäertN tar emot så kan du vara förberädd på att du kanske bara får in ca 15cm !
av din fbkuk!

Denna ställning rekommenderas inte till småpojkar med små dolmar!
Däremot är denna ställning perfekt om man skall in i just stjärten.
Man kan ligga ovanpå och riktigt analbomba slynan genom att utnyttja sängens fjädring.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback