2014-02-16, 11:24
Medlem
Necrobutchers avatar
Jag har stött på ett problem. Jag fick min Entity förstörd, men jag kan tydligen inte få tillbaka den. Jag får inget svar hos Moral och det kom upp ett meddelande om att den var förstörd och att jag måste ha den försäkrad etc. Grejen är den att den var försäkrad och jag har fått tillbaka den av försäkringsbolaget många gånger. Så, hur får jag tillbaka min bil?
Citera
2014-02-16, 11:34
Medlem
bmwhorans avatar
Testa med att ta en bil från gatan lägg försäkring sen bomba den och se om du får din Entity. Det är nog ett bugg bara.
Citera
2014-02-16, 12:42
Medlem
MalachiYorks avatar
Den nya "Al Capone-kulsprutan" är riktigt kul att kötta med! Någon som vet hur man bär sig åt för att skaffa kofoten som vapen? Har redan kniv,batong,basebollträ,glasflaska & golfklubba.
Citera
2014-02-16, 12:53
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Jag har stött på ett problem. Jag fick min Entity förstörd, men jag kan tydligen inte få tillbaka den. Jag får inget svar hos Moral och det kom upp ett meddelande om att den var förstörd och att jag måste ha den försäkrad etc. Grejen är den att den var försäkrad och jag har fått tillbaka den av försäkringsbolaget många gånger. Så, hur får jag tillbaka min bil?

Det är en glitch som gör att bilar kan försvinna såhär. Det fanns ett sätt att få tillbaka den innan 1.10, men nu efter tror jag att det är kört. i alla fall så kan du prova att ringa mekanikern efter en bil och innan bilen är framme trycka på "request personal vehicle" flera gånger. Spamma requestknappen och håll tummarna, men det sättet tror jag inte fungerar längre.

Tyvärr är den nog borta, men behåll platsen i garaget öppen och skriv till R*'s support och berätta vad som hänt. Kanske kan de göra någonting, men risken är att bilen helt enkelt är borta.

Citat:
Ursprungligen postat av MalachiYork
Den nya "Al Capone-kulsprutan" är riktigt kul att kötta med! Någon som vet hur man bär sig åt för att skaffa kofoten som vapen? Har redan kniv,batong,basebollträ,glasflaska & golfklubba.

Har för mig att kofoten bara finns för de som har collectors edition. Eller om det var hammaren, kan vara båda.
Citera
2014-02-16, 13:36
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalachiYork
Någon som vet hur man bär sig åt för att skaffa kofoten som vapen?

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Har för mig att kofoten bara finns för de som har collectors edition. Eller om det var hammaren, kan vara båda.
För att få crowbar så är det bara att hosta en Last Team Standing som heter Cypress Flats.
Kör med en kompis så du inte blir dödad, sen är det bara att springa runt tills du hittar en. Syns på kartan var vapen ligger.

Hammaren går också att få om man spelar med någon som har Collectors'. Släpper spelaren hammaren så kan vem som helst plocka upp (han som släpper den kan skaffa en ny i vapenbutiken).
Citera
2014-02-16, 17:13
Medlem
Wertyms avatar
För oss som är för snåla för att köpa ammunition så är survivals perfekt! Springer runt med min pistol och plockar ammo nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
För att få crowbar så är det bara att hosta en Last Team Standing som heter Cypress Flats.
Kör med en kompis så du inte blir dödad, sen är det bara att springa runt tills du hittar en. Syns på kartan var vapen ligger.

Hammaren går också att få om man spelar med någon som har Collectors'. Släpper spelaren hammaren så kan vem som helst plocka upp (han som släpper den kan skaffa en ny i vapenbutiken).

Sweet, skall skaffa den vid tillfälle!
Citera
2014-02-16, 20:32
Medlem
SteveAngellos avatar
Mina armar är tydligen spårlöst försvunna
Citera
2014-02-16, 21:54
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Det har kunnat hända ett bra tag nu.
Trodde dock att det skulle vara fixat vid det här laget...
Citera
2014-02-16, 23:44
Medlem
danne9king9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Har du laddat ner "Paralympics mode"?
Handikapp OS (Paralympics) är ju om några veckor så kanske beror de på de
Citera
2014-02-16, 23:49
Medlem
Kommer valentines day prylarna stanna för gott?
Citera
2014-02-17, 00:16
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki

Om de är köpta så ja. Men det kommer bara att gå att köpa dem denna månaden.
Citera
2014-02-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki

Om du inte köper dom försvinner dom ju snart igen :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in