Citat:
Ursprungligen postat av
Dimak
Jag och mina bröder i Mc klubben bytte till maffia stilen i stället då vi inte vet hur man får sitt namn över bilden och sen Los Santos/san andreas under precis som andra mc klubbar har, någon som kan hjälpa?
Man är gör det i editorn på socialclub. Går inte att få in bilder som crew emblem längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jerkstore
Hur köper man Audin online? XpertThief har den men jag hittar den inte på internet.
Tillverkaren Obey är Audi, så vilken bil du menar kan man bara gissa sig till. Antar också att du menar Tailgatern som är Michaels bil i singeplayer. Det du kan göra är att antingen som underbartliv sa leta runt golfbanan, eller så kan du göra sp till mp glitchen. Det är en simpen glitch som gör att du kan få in bilar från singleplayer till online, utan att betala. Du kan tillochmed uppgradera bilen i singleplayer och bara försäkra den i online. Fungerar dock inte på high end vehicles, alltså funkar det inte på bilar man kan köpa online.
Michaels bil är perfekt att ta in. Uppgradera den först.
http://gtaforums.com/topic/678407-how-to-glitch-cars-from-sp-to-mp-no-lagswitch-no-dns-no-computer/
Följ det där så har du bilen du vill ha på 5 min. Man kan ta in vilken bil som helst, high end också men de går inte att spara.
Förresten så är metoden där i länken inte helt 100, man behöver inte använda LSC, bara sätta spawn på last location och följa de andra stegen hyfsat.