2014-02-24, 17:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Så nu såg jag att när jag hoppade av min hoj för att sno en Tornado och åka in med den till LSC och försäkra den, så kan man inte längre välja där(om man har sin PV ute) vilken man vill byta bort om man har ett fullt garage. Så den bytte automatiskt bort min Bati.
Blir så irriterad på sånt!

Aj, drygt.

Jag köpte nyss en Coquette som fick ersätta min Rebel. Spelade 16 coveted's först = 288k. Det betalade typ hela bilen tillsammans med pengarna jag fick för min Rebel (99k).

Trodde inte jag skulle kunna sälja Rebelen för mer än 10k men skaffade den för så längesedan så antar att det var därför det gick.
Citera
2014-02-24, 19:28
Medlem
15APRILs avatar
Slutar man få grejer upplåsta efter rank 100?
Citera
2014-02-24, 20:48
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

120 tror jag
Citera
2014-02-24, 21:42
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL

Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
120 tror jag

Japp 120 är minigun, sedan har man låst upp allt.

Men race och kills krävs för att låsa upp en del saker. bilmods krävs race och vapefärger kills.
Citera
2014-02-24, 22:11
Medlem
bmwhorans avatar
Jag hade 0 kronor så Mechanic hade inte blivit betalad men hur ska jag göra nu så han får betalt?
Citera
2014-02-24, 22:16
Medlem
Dimaks avatar
Jag och mina bröder i Mc klubben bytte till maffia stilen i stället då vi inte vet hur man får sitt namn över bilden och sen Los Santos/san andreas under precis som andra mc klubbar har, någon som kan hjälpa?
Citera
2014-02-24, 23:14
Medlem
Jerkstores avatar
Hur köper man Audin online? XpertThief har den men jag hittar den inte på internet.
Citera
2014-02-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hur köper man Audin online? XpertThief har den men jag hittar den inte på internet.
Om du menar Michaels bil så går det inte att köpa den måste plocka upp den från gatan men den kan vara förjävlig att hitta. Men om du får ett mess från simeon om att han vill ha den så åk till golfbanan den spawnar bla där, men väldigt sällan.
Citera
2014-02-25, 00:39
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Jag och mina bröder i Mc klubben bytte till maffia stilen i stället då vi inte vet hur man får sitt namn över bilden och sen Los Santos/san andreas under precis som andra mc klubbar har, någon som kan hjälpa?

Man är gör det i editorn på socialclub. Går inte att få in bilder som crew emblem längre.

Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore

Tillverkaren Obey är Audi, så vilken bil du menar kan man bara gissa sig till. Antar också att du menar Tailgatern som är Michaels bil i singeplayer. Det du kan göra är att antingen som underbartliv sa leta runt golfbanan, eller så kan du göra sp till mp glitchen. Det är en simpen glitch som gör att du kan få in bilar från singleplayer till online, utan att betala. Du kan tillochmed uppgradera bilen i singleplayer och bara försäkra den i online. Fungerar dock inte på high end vehicles, alltså funkar det inte på bilar man kan köpa online.

Michaels bil är perfekt att ta in. Uppgradera den först.

http://gtaforums.com/topic/678407-how-to-glitch-cars-from-sp-to-mp-no-lagswitch-no-dns-no-computer/

Följ det där så har du bilen du vill ha på 5 min. Man kan ta in vilken bil som helst, high end också men de går inte att spara.

Förresten så är metoden där i länken inte helt 100, man behöver inte använda LSC, bara sätta spawn på last location och följa de andra stegen hyfsat.
Citera
2014-02-25, 01:24
Medlem
Vilken mailadress är bäst för att komma i kontakt och få svar från Rockstar?
Citera
2014-02-25, 06:48
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Man är gör det i editorn på socialclub. Går inte att få in bilder som crew emblem längre.

Tillverkaren Obey är Audi, så vilken bil du menar kan man bara gissa sig till. Antar också att du menar Tailgatern som är Michaels bil i singeplayer. Det du kan göra är att antingen som underbartliv sa leta runt golfbanan, eller så kan du göra sp till mp glitchen. Det är en simpen glitch som gör att du kan få in bilar från singleplayer till online, utan att betala. Du kan tillochmed uppgradera bilen i singleplayer och bara försäkra den i online. Fungerar dock inte på high end vehicles, alltså funkar det inte på bilar man kan köpa online.

Michaels bil är perfekt att ta in. Uppgradera den först.

http://gtaforums.com/topic/678407-how-to-glitch-cars-from-sp-to-mp-no-lagswitch-no-dns-no-computer/

Följ det där så har du bilen du vill ha på 5 min. Man kan ta in vilken bil som helst, high end också men de går inte att spara.

Förresten så är metoden där i länken inte helt 100, man behöver inte använda LSC, bara sätta spawn på last location och följa de andra stegen hyfsat.
fan vad dåligt, de bör ROckstar lagt in redan från början, jag menar alla vill inte vara "Ghetto" Några vill vara Bikers.
Citera
2014-02-25, 11:13
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoonenR
Vilken mailadress är bäst för att komma i kontakt och få svar från Rockstar?

http://socialclub.rockstargames.com/ sen så loggar du in och skrollar du ner längst ner tills du ser Support tryck på den sen loggar du in igen och sen Submit a request
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in