Citat:
Att ringa Lester för att få bort wanted var en bra ide, de hade ja inte tänkt på.
Kan man även spela utan andra spelare (hur man nu gör för att bli ensam) och ändå få värdetransporter? Ibland är de jobbigt med konkurens när man behöver alla stålar själv
Upplevde vapnet som "pös" som väldigt effektivt, även på lite längre håll. Ljuddämpare har ja valt bort efter som vapnet blir lite sämre.
Får upp rutan om nytt vapen varje gång ja spelar men finns ändå inget nytt att köpa. Skit samma, snart får ja granatkastaren och då blir de panga av
Finns de nåt bra sätt att lägga till spelare som kompisar (skicka vänförfrågan), direkt i spelet? När man spelar som tjej blir man överröst med vänförrågningar
men att skicka en själv hittar ja ingen smidig väg till.
Kan man även spela utan andra spelare (hur man nu gör för att bli ensam) och ändå få värdetransporter? Ibland är de jobbigt med konkurens när man behöver alla stålar själv

Upplevde vapnet som "pös" som väldigt effektivt, även på lite längre håll. Ljuddämpare har ja valt bort efter som vapnet blir lite sämre.
Får upp rutan om nytt vapen varje gång ja spelar men finns ändå inget nytt att köpa. Skit samma, snart får ja granatkastaren och då blir de panga av

Finns de nåt bra sätt att lägga till spelare som kompisar (skicka vänförfrågan), direkt i spelet? När man spelar som tjej blir man överröst med vänförrågningar
men att skicka en själv hittar ja ingen smidig väg till.Du kan lira ensam om du väljer en invite-only session eller en solo session. Det kan man inte göra när man är i onlineläget, utan måste göras i singeplayer. Då pausar du bara, väljer online, play gta online, och sedan kan man välja typ av session.
Jag tror att det är Assault Shotgun, men du kan ju prova att sätta en ljuddämpare på det och skjuta lite så ser du om det är rätt vapen. Assault shotgun funkar faktiskt på lite längre håll med, även om det är ett shotgun. Du kan ta bort ljuddämparen sedan, om du går tbx till vapenaffären.
För att skicka vänförfrågningar smidigast hade jag gått in i pausemenyn (i online) och klickat online, players och sedan klickat på spelaren. Då får man lite alternativ, jag tror att skicka vänförfrågan är ett alternativ.
Annars funkar det att gå in på ps3-menyn och välja spelare jag mött, så finns spelare man träffat på där. Du kanske har xbox dock, isf vet jag inte. Men pausmenyn funkar!
Jag kör aldrig med ljuddämpare heller. Men i deathmatches är dom nödvändiga, för att folk inte ska se en på kartan så fort man skjuter.